Mõistusevastased manöövrid liikluses

(03-01-2018, 11:02 AM)ronny25 Kirjutas:  Teine rida tundus kuidagi kitsas küll.
ZIL131 kujutad ette kui 85kmh sõitvast rekkast hakkab teine mööda pressima seal? Esiteks sest 2 km ei piisagi ja sõiduautod ei saa ka mööda.

Selles mõttes väga poolt kui see teine rida on kitsam. Vähe tüütud on need rekkamehed, kes mitte grammi ka teiste peale mõelda ei suuda.

Alles siin millalgi sügisel (110km/h veel kehtis) kohtasin kahte sellist tolgust - Kanama viaduktilt maha sõites tõmbas üks (EST numbriga) teisele (PL numbriga) kõrvale ja nii nad siis läksid. Ühe kiirus umbes 86km/h ja teisel siis 85,7km/h. Mööda sai see "kiirem" teisest kuskil Jõgisoo ja Ääsmäe vahel. Korralikk tropp oli väikestest kogunenud, aga maanteekunnidele polnud abi ei tulede vilgutamisest ega signaalist.
Siis oli küll selline tunne, et kui autos oleks mingeid väikseid väärtusetuid metallesemeid, poetanuks need rõõmuga aknast välja kuningatele esiklaasi. Ühesugused värdjad mõlemad, kummalegi poleks see liiast olnud.
Vasta

(03-01-2018, 11:36 AM)Necro Kirjutas:  Paar nädalat tagasi kulgesin Tartust Põltsamaale. Puurmani viaduktist saadik oli mul üks suur Irizari lilla tagant peale pressimas.
...
Ees sõitis vanniga poolhaage. Selle kupatuse taga sõites oli rõve hästi näha, kuidas Irizari küljepeegel käis maru lähedal poolhaake vanni tagaotsale ära, mille peale buss tõmbas koheselt tagasi ja reastus mu ette paika. Rekka ja irizari vahe oli nii tilluke ning see raja pikkus oli täitsa pärsiv möödasõidule. ...

Karm värk küll, kui 3,5+3,75=7,25 m peale kaks kuni 2,5 m laia sõidukit ära ei mahu... Sõidumehed või midagi. Sad

Kui kahe kilomeetriga mööda ei saa, siis pole ju kiiruse vahet ollagi. Või tahab keegi väita, et tänasel Tartu-Tallinn maanteel leiab päevasel ajal reaalselt paarikilomeetrisi vabu sirgeid ohutuks möödasõiduks? 

Muidugi oleks mugavam, kui sõidurajad oleks laiemad ja möödasõidualad pikemad. Eriti enda sõidusuunas, eksole Toungue

Mille üle mina vingun, on olematud teeperved. See 40 cm asfaldi servast ja 30 cm triibust asfaldiservani on ikka väga vähe. Eriti siis, kui perv kohe kraaviks üle läheb ja kogu mant veel paika vajumata on...
Vasta

ronny
Mõelda vaid, Rootsis, Taanis jne. see toimib. Arvutage, isegi + 1 km/h on möödasõit võimalik Big Grin Kui 2. raja pikkus 2000 m.
Necro
Ju see kallaja tegi ennast "võimalikult laiaks" Sad
zazik
Kas Sa sellepeale ei ole mõelnud, et mõned peavad sõitma ja mõned ei pea sõitma? Kelle töö on sõitmine ja kellel ei ole sõitmine töö. Pühapäeval saame Nõmmel kokku?
v6sa
Siiski 2,55 ja 2,6 m + peeglid.
Vingud sõidutee laiuse üle? Minu arvamus on, et oleme jäle rikkad Rolleyes Et ehitada niiiiiiiiiii laiju sõiduteid.
Vasta

(03-01-2018, 11:38 AM)zazik Kirjutas:  
(03-01-2018, 11:02 AM)ronny25 Kirjutas:  Teine rida tundus kuidagi kitsas küll.
ZIL131 kujutad ette kui 85kmh sõitvast rekkast hakkab teine mööda pressima seal? Esiteks sest 2 km ei piisagi ja sõiduautod ei saa ka mööda.

Selles mõttes väga poolt kui see teine rida on kitsam. Vähe tüütud on need rekkamehed, kes mitte grammi ka teiste peale mõelda ei suuda.

Alles siin millalgi sügisel (110km/h veel kehtis) kohtasin kahte sellist tolgust - Kanama viaduktilt maha sõites tõmbas üks (EST numbriga) teisele (PL numbriga) kõrvale ja nii nad siis läksid. Ühe kiirus umbes 86km/h ja teisel siis 85,7km/h. Mööda sai see "kiirem" teisest kuskil Jõgisoo ja Ääsmäe vahel. Korralikk tropp oli väikestest kogunenud, aga maanteekunnidele polnud abi ei tulede vilgutamisest ega signaalist.
Siis oli küll selline tunne, et kui autos oleks mingeid väikseid väärtusetuid metallesemeid, poetanuks need rõõmuga aknast välja kuningatele esiklaasi. Ühesugused värdjad mõlemad, kummalegi poleks see liiast olnud.

Ühes vanemas postituses oli selline video samast kohast 

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49357&pid=394638#pid394638
Vasta

Normaalset juhti nagu ei olnudki Sad
Vasta

(03-01-2018, 11:38 AM)zazik Kirjutas:  Selles mõttes väga poolt kui see teine rida on kitsam. Vähe tüütud on need rekkamehed, kes mitte grammi ka teiste peale mõelda ei suuda.

Alles siin millalgi sügisel (110km/h veel kehtis) kohtasin kahte sellist tolgust - Kanama viaduktilt maha sõites tõmbas üks (EST numbriga) teisele (PL numbriga) kõrvale ja nii nad siis läksid. Ühe kiirus umbes 86km/h ja teisel siis 85,7km/h. Mööda sai see "kiirem" teisest kuskil Jõgisoo ja Ääsmäe vahel. Korralikk tropp oli väikestest kogunenud, aga maanteekunnidele polnud abi ei tulede vilgutamisest ega signaalist.
Siis oli küll selline tunne, et kui autos oleks mingeid väikseid väärtusetuid metallesemeid, poetanuks need rõõmuga aknast välja kuningatele esiklaasi. Ühesugused värdjad mõlemad, kummalegi poleks see liiast olnud.

See teine rida tuleb teha kitsamaks märkidega kellaajaliselt nagu hollandis näiteks. Kui on tipptund siis märk väljas, et raja laius 2 meetrit. Tipptund läbi, märk kustunud ja sõitke kes soovib teisel rajal.
 See metallesemete aknasse poetamine on ikka küll tark tegu. Tead sa üldse  miks see teine mööda pressis? Vaevalt, et oma lõbuks. 
Kui sul ikka ketas peale pressib siis on venna arm kadunud. Seda enam, et eestis kettaga nalja teha ei saa. Meie politsei ei tunnista ühtegi üle minutit ja trahv on maksimaalne. Samas pole seda mõtet ka väikse auto juhile seletada, nagunii on see teema nende jaoks kosmos. ZIL-i mees vist oli see kes hästi asja paikka pani: "Kes peab sõitma ja kes peab tööd tegema."  Need kaks eri asja.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ega jah, TÖÖD tehakse ju ainult rekkaga.
Vasta

(03-01-2018, 17:42 PM)Daff Kirjutas:   See metallesemete aknasse poetamine on ikka küll tark tegu. Tead sa üldse  miks see teine mööda pressis? Vaevalt, et oma lõbuks. 
Kui sul ikka ketas peale pressib siis on venna arm kadunud. Seda enam, et eestis kettaga nalja teha ei saa. Meie politsei ei tunnista ühtegi üle minutit ja trahv on maksimaalne. Samas pole seda mõtet ka väikse auto juhile seletada, nagunii on see teema nende jaoks kosmos. ZIL-i mees vist oli see kes hästi asja paikka pani: "Kes peab sõitma ja kes peab tööd tegema."  Need kaks eri asja.

Olen ise mitu head aastat seda tööd teinud ja praegugi valdkonnas tegev, mitte küll rooli taga enam.

Eks ma saan aru, et mõnes olukorras on vaja tropist mööda saada ja peab veidi pressima. Aga kui see pressimine kestab 10km ja selle aja jooksul mööda ei saa, siis võiks ehk loobuda? Kui mitu minutit sellise kiiruse erinevuse juures n.t Pärnusse sõites võidad? Loomulikult ei olnud antud juhul süüdi ainult möödasõitja, möödasõidetav oli samasugune värdjas.
Mul oli omal ajal esimeseks suureks autoks Scania, millel piiraja 83km/h peal. Isegi noore ja rohelisena oli minu jaoks elementaarne, et kui teine suur minust mööda hakkas sõitma, toksasin korra pidurit, et püsikas maha tuleks. See paar-kolm km/h, mis ma kiiruses kaotasin selleks ajaks, ei morjendanud küll minu kuhugi jõudmist ega küttekulu, möödasõit muutus seevastu märkimisväärselt ohutumaks.

Sellised "töömehed" maanteel, keda teised liiklejad absoluutselt ei koti, ongi viinud suurte juhtide maine sinna kus see on. Kui ise teistest lugu ei oska pidada, miks siis peaks keegi sinust lugu pidama? Kannatavad loomulikult ka head juhid, pannakse samasse patta teistega.


PS: ketastest ja trahvidest tean isegi omajagu. Ei saa päris öelda, et iga minuti eest maksimum tehakse. Mu viimane ebaõnnesõdur sai 2x20m rikkumise eest (45min pausi ajal liigutas auto rambi eest ära 20m, seda tuvastati siis kahel juhul 28 päeva ketastelt) ainult 400€. See teeb ju ainult 10€/meeter.
Vasta

zazik
Logistikute pläk. Või autojuhi oskamatus.
Eestis on rekkatel lubatud kiirus 90. Mujal euroopas üldjuhul 80. Vene, poola jne. rekkad liiguvad tihti seal 80 piiri peal. Eks siis need emmid, kes tahavad oma õigusi kasutada ja 90 liikuda, hakkavad mööda suruma.
Vasta

(03-01-2018, 18:44 PM)ZIL 131 Kirjutas:  zazik
Logistikute pläk. Või autojuhi oskamatus.
Eestis on rekkatel lubatud kiirus 90. Mujal euroopas üldjuhul 80. Vene, poola jne. rekkad liiguvad tihti seal 80 piiri peal. Eks siis need emmid, kes tahavad oma õigusi kasutada ja 90 liikuda, hakkavad mööda suruma.

Kui see logistikute või autojuhi lolliks pidamine oli vastuseks minu poolt viidatud trahvisaamise loole, siis... selleks peab lihtsalt peast ment olema, et selle eest trahvi teha. Või noh, õigemini peab kogu süsteem mendimentaliteediga olema. Meil ta niimoodi paraku on. Väikeste puhul pole viga, aga suuri (Eesti omi) pannakse suhu ja silma. Võõrad võivad teha mis tahavad.

Eesti on vist ainus riik Euroopas, kus suurtel 90 lubatud on, mujal ikka 70 või 80. Ja tõsi see on, et meie teedel kipuvad ka suurte omavahelised kiirused omavahel nihkesse minema. Ja minu jaoks ei ole probleem kui suured teineteisest mööda sõidavad, kui nad seda tõesti teevad. Aga minu pahameel oli otseselt suunatud sisuliselt võrdse kiirusega kahekesi kõrvuti vegeteerivate uroodide vastu, kes takistavad kõiki väikseid. Sellise käitumise puhul ei ole töötegemine mitte mingi argument.
Vasta

zazik
Trahv kirjutati välja eesti politsei poolt?
Vasta

(03-01-2018, 19:02 PM)ZIL 131 Kirjutas:  zazik
Trahv kirjutati välja eesti politsei poolt?

Ikka jah. Kohalik jaotusveo auto, need väljaspool ei käigi.

Võibolla saksa politseikooli kadett või halvas tujus konn kirjutaks sellise asja peale sellise summa. Teistel on kombeks sümboolsele rikkumisele ka sümboolselt vastata.
Vasta

(03-01-2018, 18:56 PM)zazik Kirjutas:  
(03-01-2018, 18:44 PM)ZIL 131 Kirjutas:  zazik
Logistikute pläk. Või autojuhi oskamatus.
Eestis on rekkatel lubatud kiirus 90. Mujal euroopas üldjuhul 80. Vene, poola jne. rekkad liiguvad tihti seal 80 piiri peal. Eks siis need emmid, kes tahavad oma õigusi kasutada ja 90 liikuda, hakkavad mööda suruma.
Eesti on vist ainus riik Euroopas, kus suurtel 90 lubatud on, mujal ikka 70 või 80.

Soomes lasevad kiirteel ka talvisel ajal 110, nagu kõigile lubatud.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta

(03-01-2018, 19:29 PM)Andres_k Kirjutas:  
(03-01-2018, 18:56 PM)zazik Kirjutas:  
(03-01-2018, 18:44 PM)ZIL 131 Kirjutas:  zazik
Logistikute pläk. Või autojuhi oskamatus.
Eestis on rekkatel lubatud kiirus 90. Mujal euroopas üldjuhul 80. Vene, poola jne. rekkad liiguvad tihti seal 80 piiri peal. Eks siis need emmid, kes tahavad oma õigusi kasutada ja 90 liikuda, hakkavad mööda suruma.
Eesti on vist ainus riik Euroopas, kus suurtel 90 lubatud on, mujal ikka 70 või 80.

Soomes lasevad kiirteel ka talvisel ajal 110, nagu kõigile lubatud.

Soomes pole ühelegi haagisele (k.a. kerghaagis) mitte ühelgi teel üle 80 lubatud. 

Ja veoautodel on soomes samamoodi piirajad max 90km/h nagu igal pool mujal Euroopas. Praegu peast ei mäleta, kas haagiseta veokatel oli soomes 90 lubatud või ikka 80. Ehk siis igasugune 110 on sisuliselt välistatud (üksikud erandid välja arvata, mina ise nende hulgas).

Edit: Kiire pilt ERAA lehele, sealse info kohaselt on Soomes kõigil veoautodel maksimaalne lubatud kiirus 80km/h.
Mitte väga ammu hõlmas see ka kõiki N1 kategooria sõidukeid, s.t. väikekaubikuid, pirukaid ja isegi Fiat Punto Van-e. Tõenäoliselt on ka praegu nii, pead ei anna.
Vasta

(03-01-2018, 18:56 PM)zazik Kirjutas:  ...........Võõrad võivad teha mis tahavad............

Ungarlane, "päikesepoiss", kelkis lausa hinnakirjaga mis ja kui palju eestis välisvedajale maksab, et "kiirmenetluskorras" sündmuskohalt lahkuda.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Hr. Zazik kirjutatuga mõnes osas nõustun , mõnes osas mitte . Hulk aastaid tagasi , kui oli nädalalõppudel veokitele sõidu keeld Tln. - Tartu maanteel reede õhtul kella 16:00 kuni ? mis ajani pühapäeva õhtul ( ikka selleks , et ilusatest veel ilusamad ja edukatest veel edukamad saaksid segamatult põhja eestist lõuna eestisse end ja oma suusavarustust ning muud demonstreeerimist väärivat näitama ja sama mõnusasti tagasi sõita)/ mis muu võis sellise piirangu põhjus olla ?/ mõõtsin rekkade kiirust Tallin- Tartu suunal , kiirused olid vahemikus 83km/h - 87km/h , seega minu arusaamise kohaselt pole mõtet möödasõitu sooritada , aga minu seekordse kirjutise "vitamiinini" jõuan kohe , nimelt - oli pidev kaubikujuhtide  kaebustelaviin teiste kaubikujuhtide peale : see ja see kaubik registrimärk selline ei lasknud mind endast mööda , üritas mind teelt välja suruda ... . Sai siis mõned "ülbikud" peatatud , kaebaja kohalejõudmine ära oodatud , kokkusaamisel olid  mõlemal osapoolel "oksad laiali" , kui palusin veidi mõelda , suitsetada üks rahustav sigarett , siis veidi aja pärast üks konfliktis osalenutest läks teise osapoole juurde ja vabandas sõnadega : "Izvini , ja bõl ne prav , izvinite za bezpokoitstve".
 Minu ettepanek on : perioodil kui on kohustuslik talverehvide kasutamine on maksimaalne lubatud kiirus kõigile sõidukitele 80km/h , suverehvide kasutamise perioodil 90km/h .
Teedel kaasliiklejate ...ussimise eest arest.
 Nüüd "lambist" trahvimise kohta : kui ikka oksad laiali ja "ment" ametnikuga suhtlemisel sõnavaras , võib ka juunikuul asfalt "libe" olla . Nii ütelda , enda sitta tuju kellegi peal välja elada , no pole soliidne ja seda vist ka enamasti ei toimu .
Vasta

5 kolme plussiga. Nii ongi see eluke. Keegi kahjuks oma ninaotsast kaugemale ei näe
Vasta

(03-01-2018, 20:04 PM)edvard Kirjutas:  ..kiirused olid vahemikus 83km/h - 87km/h , seega minu arusaamise kohaselt pole mõtet möödasõitu sooritada..

Mille alusel selline väide?
Rekad omavahel vb tõesti, kui sa ehk seda silmas pidasid. Aga sõiduautojuhina trassi peal selles vahemikus tiksuda.. peaks peast natuke imelik olema. Iseasi, kui just kiiruskaamera piirkonnas, aga selleks on Waze.
Sõiduautoga paned trassil püsika ilusasti spido järgi ca 101 peale (gps järgi ca 96-97 km/h) ja elu on lill, ei puutu sind keegi.

Mis mu point on - 87 km/h sõitvast härrast möödumiseks tuleb tõesti sõita hetkeks kiiremini kui 90km/h. Kiirem möödasõit=väiksem oht ju. Lased korra 110-120 või kuidas keegi tahab ja jätkad rahulikult 95km/h.
Vasta

Me võime siin ju lõputult vinguda, aga ega sellest maanteedel mitte midagi paremaks ei muutu.
Aga kas keegi suudab välja pakkuda sellise viisi, et liiklusreegleid ja teisi liiklejaid arvestav sõidustiil muutuks üldkasutatavaks ja ainuvõimalikuks. Rahva üldine suhtumine liiklushuligaanidesse on küll tauniv, aga ise käitutakse pahatihti täpselt samamoodi nagu tavaline liikluspätt.
Vasta

(03-01-2018, 13:35 PM)ZIL 131 Kirjutas:  ronny
Mõelda vaid, Rootsis, Taanis jne. see toimib. Arvutage, isegi + 1 km/h on möödasõit võimalik Big Grin Kui 2. raja pikkus 2000 m.
Necro
Ju see kallaja tegi ennast "võimalikult laiaks" Sad
zazik
Kas Sa sellepeale ei ole mõelnud, et mõned peavad sõitma ja mõned ei pea sõitma? Kelle töö on sõitmine ja kellel ei ole sõitmine töö. Pühapäeval saame Nõmmel kokku?
v6sa
Siiski 2,55 ja 2,6 m + peeglid.
Vingud sõidutee laiuse üle? Minu arvamus on, et oleme jäle rikkad Rolleyes Et ehitada niiiiiiiiiii laiju sõiduteid.

Selle laiutamise koha pealt võib su variandis tõetera sees olla, võimalik, et oligi veidi vassemale kaldu. Lisaks veel see, et ma enda mätta otsast nägin, et vahe kitsas. Samas, kaugelt vaadates pidavatki asjad väiksemad olema :Smile

Almost Again
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: aavu, hobiautod, Marko, Tarmsa, 2 peidetud kasutaja(t), 9 külali(st)ne