Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Küsimus siin ka tarkadele - nimelt siis abikaasa tervislikel põhjustel oleks vajadus saada minu igapäevaauto - sõjavõitja(üle 600 000km ees) V70 sidur kergemaks........
Kas on ka lihtsamaid(loe: mõistliku raha eest) meetodeid(sidurikomplekt üsna värske, aga...) Hetkel on olemas vaakumvõimendiga Nissan Patroli peapump, mis peaks pedaalile kuluvat jõudu oluliselt vähendama. Paraku on kogu see kompott küllaltki kolakas ja nõuab auto juures suuremaid ümberehitusi et ära mahtuda.
Kui muud varianti ei ole, siis tuleb see süsteem peale panna. Aga ruumi poolest tuleks siis ABS pump kusagile mujale tõsta.
Kaasa enda liikur omab automaatkasti. Lihtsalt oleks vaja n.ö. kergema siduripedaaliga varuvarianti kui juhuslikult peaks tal tekkima vajadus minu käsikäikudega autoga sõita. Aeg ajalt(tavaliselt kord kuus) see vajadus paraku ka tekib...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mersul (vähemalt W124) on võimendiks vedru, mis asub siduripedaali sees. Väga teravmeelne.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Pedaalile linear andur, arduino kontrollima ja sidurile steppermootor külge. Jebimist oleks ehitusega päris palju, kuid tulemuseks poleks üldse vaja sidurile jõudu rakendada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 350
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Aeg-ajalt on vajadus pumbata diiselkütust auto pakiruumis olevast väga suurest kanistrist kõrgemal asetsevasse mahutisse. Just nimelt pumbata, sest isevoolu teel ei taha see sinna minna.
Kas keegi oskab soovitada hästi mugavat vahendit, et protseduur ei kestaks üle mõistuse kaua ja ei nõuaks pikka ettevalmistamist ning järelkoristust.
Olen proovinud elektritrelli otsa käiva tsentrifugaalpumbaga, see kestis täpselt kaks 60-liitrist kanistritäit.
Vändaga vaadipump tundub liiga suur ja kohmakas, sellega ajab pagasiruumis oleva kanistri ümber enne kui see tühjaks saab.
Elektrilised reoveepumbad ei mahu reeglina kanistri täiteavast sisse.
Teab keegi mingit paremat võimalust?
(Tegemist pole kütusevargusega, vaid möödaminnes vahelao varude täiendamisega kulude optimeerimiseks.)
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
12-01-2018, 00:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2018, 00:33 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
(11-01-2018, 23:56 PM)kr8nik Kirjutas: Aeg-ajalt on vajadus pumbata diiselkütust auto pakiruumis olevast väga suurest kanistrist kõrgemal asetsevasse mahutisse. Just nimelt pumbata, sest isevoolu teel ei taha see sinna minna.
Kas keegi oskab soovitada hästi mugavat vahendit, et protseduur ei kestaks üle mõistuse kaua ja ei nõuaks pikka ettevalmistamist ning järelkoristust.
Olen proovinud elektritrelli otsa käiva tsentrifugaalpumbaga, see kestis täpselt kaks 60-liitrist kanistritäit.
Vändaga vaadipump tundub liiga suur ja kohmakas, sellega ajab pagasiruumis oleva kanistri ümber enne kui see tühjaks saab.
Elektrilised reoveepumbad ei mahu reeglina kanistri täiteavast sisse.
Teab keegi mingit paremat võimalust?
(Tegemist pole kütusevargusega, vaid möödaminnes vahelao varude täiendamisega kulude optimeerimiseks.)
Kui pihkvast veel odavat kütet veeti üle piiri, siis vedajad kasutasid Gazel bussi salongisoojenduse lisa pumpa. Paned voolikute vahele ja imed pumba täis ja siis lülitad voolu taha ... oleneb, kui kõrgele pumbata vaja. Härma tn. poemees tõi venest 25€ - ga Kasutasin väli dušši tegemisel sellist kanistrist vee survestamiseks 12v pealt
https://www.alibaba.com/product-detail/1...47939.html
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 350
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Kindlasti mitte kõikidel kanistritel, seega see lahendus ei sobi. Aga tänud pakkumast!
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Murdus tagumise amordi kinnituspolt käändmiku sisse ära. Välja puurides murdus väike puur sisse ära, ja sellele enam väga muu puur peale ei hakka, või on teil mingi nipp ehk selle jaoks ? Muidu oleks võimalik järjest suurema puuriga lastes auk sisse saada isegi sinna.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-01-2018, 11:55 AM)karl1 Kirjutas: Murdus tagumise amordi kinnituspolt käändmiku sisse ära. Välja puurides murdus väike puur sisse ära, ja sellele enam väga muu puur peale ei hakka, või on teil mingi nipp ehk selle jaoks ? Muidu oleks võimalik järjest suurema puuriga lastes auk sisse saada isegi sinna.
Mutrit ei anna peale keevitada poldi otsale?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Tere.
Võimalik , et küsin vales rubriigis , aga küsimus ise : Kas MB 115 kui kunagi tootmises olnud sõiduk oleks väärt säilitada , saata ümbertöötlemisse või milline on sellise auto väärtus , auto ise 2,0 diisel , 4 ust , valmistamise aasta 1971 , loomulikult vajab keretööd, starter mootorit ringi ajab ?
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kurvasilmsele ikka ostja leiab
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Selle "punnsilma" kohta lisaks , et semu oma. Kurtis , et kool ja töö ja no ei ole jaksu tegelda , kui kellelgi on huvi , siis annan kontakti .