Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
0.2-0.4 amprit ei ole talutav, arvan, et pidasid silmas 20-40 milliamprit, mis on talutav.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Komakohaga vist eksimus jah (0,02-0,04 A), oma autol sai kunagi mõõdetud 0,016 A ehk 16 mA.
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Mida kaasaegsem auto, seda rohkem neid vidinaid, mis pinge taastudes ennast testivad. Õnneks on need protseduurid kiired, mõne minuti möödudes on töörahu taastatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Võib teha nii - kõik tarbijad välja, uksed auto silmis lukku, ootad kuni kõik ajud on magama läinud. Seejärel eemaldad akuklemmi nii et tester on enne klemmidega paralleelselt ühendatud. Lihtviisil testrit akuklemmi ja kaabli vahele ühendades võib testri sees 10A kaitse läbi põleda
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Belarusi teemas läks madinaks akude pärast mis tõi meelde omal ühe seiga seoses aku laadimisega.
Mul 2004 aasta audi aku kuuendal aastal -17 enam käima ei vedanud. Läks russi peale trahviroodu. Seal vedas kenasti käivitusmootori käima kuniks ilmnes,et kui 2 kuud seisab siis vool kadunud. Tund laadijat ja läheb. Ükskord unustasin laadija taha 5 päevaks. Paberite järgi inteligentne laadija. Seal ta siis mulksus 5 päeva ja nüüd ei kao vool kuhugile. Oli isegi 3 kuud omapead ja vedas kutsika ilusti käima. Laadimine teeb vahel imesid.
Samas talvel pandi mu volvo aasta vanadele normaalsetele akudele mingi vene laadija ööpäevaks järgi ja kahe päeva pärast läksin tõin poest uued. Millimeetrit ka ei vedanud mootorit ringi peale laadimist.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 5,844
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Minu kõrvu kuuldud rekord on 14 aastat. Diiselmootoriga Golfi pealt. Vana ja sellele järgnenud uus osteti ühest ja samast poest.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 125
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
1
Pole päris akuteema aga siiski. Niiöelda suur ümmargune patarei veneaegse kella sees aastast 2002 patarei peal parim enne 2005 ning 03.2018 kell käib nagu peab. Huvitav kaua veel. Äratusi ei ole nö seina-laua kell
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Ikka juhtub, et mõni asi kestab. Mul selle vana audi (2004)puldil veel originaal patareid. Ausalt öelda juba väsivad. Toimib ainult siis kui auto näha on. Nurga taha enam ei võta nagu vanasti.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,179
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Aga sellest olen siis endiselt nüüd üsna kindel - tuleb minna seda teed, et:
näiteks alates 01.05.1018 lõpetatakse terves Eestis WET-happeakude müük ja kasutaminel.
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(09-08-2018, 21:38 PM)ZIL 131 Kirjutas: Aga sellest olen siis endiselt nüüd üsna kindel - tuleb minna seda teed, et:
näiteks alates 01.05.1018 lõpetatakse terves Eestis WET-happeakude müük ja kasutaminel.
Et siis juba tuhat aastat tagasi happeakud keelati eestis?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,179
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Panin aku laadima, 60-70 A peale viskas näidu. Näpivad igasugused siin laadijat. Vanainimesena võttis mõni sekund aega, enne kui märkasin, et + juhe 24 V klemmiga ühendatud.
Postitused: 325
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
2
Küsimus selline. Kas on kuidagi võimalik elustada uut Li-ion akut, mis on seisnud puutumatult kohvris terve aasta ja nüüd pinge nullis? Laadija tunnistab rikkis olevaks.