Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

(30-01-2018, 13:50 PM)Qunts Kirjutas:  Tere.
Kas keegi oskab öelda kus Tallinnas müüakse, valmistatakse või parandatakse tõmbe/lükke trosse?
Pärit on traktorilt Iseki.  Kõri on kahjustada saanud ning ei lülita revers edasi/tagasi.
Originaali tellimima esialgu ei hakka, kuna tarne aeg on 2 kuud ja nagu ikka on asjaga kiire.
Lisan igaksjuhuks ka mõõdud. Trossi pikkus 800 mm.  kõri väljast 12 mm, tross ise 5 mm ja töökäik 50mm. Otsadsid saaks ise aretada.

PM kaubamajast saad uue. Otsingusse "juhttross" ja valid erineva pikkuse ja kujuga

(30-01-2018, 02:08 AM)sndr81 Kirjutas:  kahtlane nelivedu leiutatud Cool  https://youtu.be/gqeMJr-luY0

see ju esivedu? tagumised justkui ei tee midagi?

(30-01-2018, 18:54 PM)diesel Kirjutas:  
(30-01-2018, 02:08 AM)sndr81 Kirjutas:  kahtlane nelivedu leiutatud Cool  https://youtu.be/gqeMJr-luY0

see ju esivedu? tagumised justkui ei tee midagi?

Ma usun, et see esivedu on jõuvõtu pealt tehtud, nägin mingit ukrainas tuunitud jumzi kus oli esivedu pandud läbi jõuvõtu võlli vedama

(30-01-2018, 19:21 PM)maisalup Kirjutas:  
(30-01-2018, 18:54 PM)diesel Kirjutas:  
(30-01-2018, 02:08 AM)sndr81 Kirjutas:  kahtlane nelivedu leiutatud Cool  https://youtu.be/gqeMJr-luY0

see ju esivedu? tagumised justkui ei tee midagi?

Ma usun, et see esivedu on jõuvõtu pealt tehtud, nägin mingit ukrainas tuunitud jumzi kus oli esivedu pandud läbi jõuvõtu võlli vedama
aga kuda tagurpidi?

No kui ta seal mudas kühveldas jäi ta ju kinni,minu arust on tagasild eraldi lülitatav?!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(30-01-2018, 14:27 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(30-01-2018, 13:50 PM)Qunts Kirjutas:  Tere.
Kas keegi oskab öelda kus Tallinnas müüakse, valmistatakse või parandatakse tõmbe/lükke trosse?
Pärit on traktorilt Iseki.  Kõri on kahjustada saanud ning ei lülita revers edasi/tagasi.
Originaali tellimima esialgu ei hakka, kuna tarne aeg on 2 kuud ja nagu ikka on asjaga kiire.
Lisan igaksjuhuks ka mõõdud. Trossi pikkus 800 mm.  kõri väljast 12 mm, tross ise 5 mm ja töökäik 50mm. Otsadsid saaks ise aretada.

PM kaubamajast saad uue. Otsingusse "juhttross" ja valid erineva pikkuse ja kujuga


Kohe peast ütleksin , et ehitustehnika peal on ka head trossid kasutusel. Näiteks pinnasetihendajate gaasitrossid on tõmba/lükka tüüpi. 

Korraliku määrimise korral suhteliselt eluaegsed. 

Samas hind on ca 100-170 eurot . 

----------------

Kui painduv sul peab see tross olema? Olen ka tehase lahendusi näinud kus siis hüdrovoolik on kõriks ja sees on jämedam traat. Sinna lihtne otsi teha ja keermestada. Paksem traat igapäevast paindumist ei kannata. Siis on vaja spets vedruterasest/trossist sisu.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(31-01-2018, 12:36 PM)Gravity Kirjutas:  Kohe peast ütleksin , et ehitustehnika peal on ka head trossid kasutusel. Näiteks pinnasetihendajate gaasitrossid on tõmba/lükka tüüpi. 

Korraliku määrimise korral suhteliselt eluaegsed. 

Samas hind on ca 100-170 eurot . 

----------------

Kui painduv sul peab see tross olema? Olen ka tehase lahendusi näinud kus siis hüdrovoolik on kõriks ja sees on jämedam traat. Sinna lihtne otsi teha ja keermestada. Paksem traat igapäevast paindumist ei kannata. Siis on vaja spets vedruterasest/trossist sisu.

Trossi mure sai murtud, Sai siis uus ja originaal tellitud ja DPD toimetas ilusti täna kauba kohale Lätist. Hind oli küll krõbe 135€ +transport aga mis teha.
See originaal on ikka korralik tummine tükk. Helistasin mitmesse firmasse kes müüsid põllu tehnikat ja veoauto tehnikat aga ega keegi ei viitsinud otsida ja katalooge ju selliseid vist pole kust isegi otsida oleks saanud.

Järgmine küsimus oleks veel, kas T25 originaal starteri tõmberelee on samasugune kui MTZ 82 oma ?
Panen ka igaksjuhuks pildi milline tõmberelee minu põkal on.
Ja kust osta sellist vidinat saaks jälle on asukohaks Tallinn. Sooviks oleks uus ja veneaegne toode.

   

   

(31-01-2018, 14:41 PM)Qunts Kirjutas:  Järgmine küsimus oleks veel, kas T25 originaal starteri tõmberelee on samasugune kui MTZ 82 oma ?
Panen ka igaksjuhuks pildi milline tõmberelee minu põkal on.
Ja kust osta sellist vidinat saaks jälle on asukohaks Tallinn. Sooviks oleks uus ja veneaegne toode.

tallinnas paraku ei tea,aga sauel mõisa kõrval agromarket,seal müüvad nii põkat kui russu,aga kas veneaegset on on omaette teema.

To Qunts. Vaevalt siin tõmberelee viga on. Oli mul T16m starteripealne ka nii äraseenetanud mutrite-klemmidega. Käivitamisel siit-sealt läksid juhtmeots soojaks, vedruseibid osad pehmeks kärsanud. Igakord käivitamisel tuli juhtmed läbi sakutada, starterit koputada ja siis võtit. Vahel kadus kontakt just siis kui kompressoonita pöörded ülal, lükka vaid dekompi hoob tööasendisse...Lõpuks ostsin reduktorstarteri elu palju lillem. Sõiduauto aku, pole vahet kas alustad dekompressioonihoovaga manipuleerimisega või kohe täismats järele, eelsoojendusest pole ka lugu.

Keegi võiks juhatada mulle mingi firma kes tegeleb suuremate pakkidega kui 175 cm eestist saksamaale (aachen)transpordiga. hädapärast saaks äkki isegi alusele panna.

(31-01-2018, 17:43 PM)pen.skar Kirjutas:  To Qunts. Vaevalt siin tõmberelee viga on. Oli mul T16m starteripealne ka nii äraseenetanud mutrte-klemmidega. Käivitamisel siit-sealt läksid juhtmeots soojaks,  vedruseibid osad pehmeks kärsanud. Igakord käivitamisel tuli juhtmed läbi sakutada ja siis võtit. Vahel kadus kontakt just siis kui kompressoonita pöörded ülal, lükka vaid dekompi hoob tööasendisse...Lõpuks ostsin reduktorstarteri elu palju lillem. Sõiduauto aku, pole vahet kas alustad dekompressioonihoovaga manipuleerimisega või kohe täismats järele, eelsoojendusest pole ka lugu.

Tõmberelee viga on kindlalt, kuna olen seda tohterdanud umbes 5 aastad juba aga millaski saab iga asi otsa. Nüüd saan käima ainult otse starterilt käevitades ja samal ajal toksides sõbralikult kuni lõppuks kontaktid omavahel jõuavad ühenduseni.
See, et mutrid on roostes ei tähenda, et vahelt samasugune on.
Käevitamisega probleeme ei ole kui starter taha võttab, kompressoonita siis lasen nats tühja käia ja nii kui sisse lükkan põhimõteliselt kohe ka käib sellise imaga nagu täna. Pole sellel mootoril eelsüüdet ja pole ta ka kunagi eetrit näinud ja seda võibolla sellepärast, et alles läheneb 800 tunnile.
Küsimus oli kas MTZ 82 tõmberelee sobiks selle asemele mis T25 on ? Kui sobib pean lihtsalt kaugemal maakodus ära käima ja 82 starteri linna vedama, kuna 82 sai omale aastaid tagasi reduktoriga asjanduse ja originaal peaks riiulis vedelema.
Ostaks küll uue starteri aga küsitakse ta eest umbes 100€ aga aasta alguses sellist raha pole võimalik kulutada, aga kui saaks kuskilt 40-50€ siis peab kõhukõrvalt lihtsalt kinni Big Grin

Panin T16m peale uue mootori(paarkümmend aastat ootas värkstoas) ja üle jäi 1-2 originaalstarterit. Tihedat mootorit pole mõtet originaalstarteri ja sõiduauto akuga proovidagi. Ainult kodus võimalik täkuga lisa anda, aga metsas?
Mtz omal tundub pool jämedam olevat, seega lülituskahvli ots ja pooli tsentrid ei ühti. Kui kahvlit pikendada, on vast võimalik asja saada. Kui tõmbe või hoidemähis achtung, siis pole võimatu uuegi kerimine. Jäme traat, vähe keerde.

Oskab keegi juhatada mõne meistrimehe poole kes võllil nuute taastaks. Tean tegijat Tartus kuid sooviks lähemalt abi saada.

Tõmbereleede suurimaks hädaks on see, et nende sees olevad T-kujulise peaga vaskpoldid põlevad ära sealt, kuhu nende vastu puutub lülitamise ajal vasest ketas.

Neid on võimalik vahetada, kuid hädaolukorras saab vajadusel ka polte pool ringi pöörata.

Nähtud seda korduvalt.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!

(31-01-2018, 23:16 PM)Aspelund Kirjutas:  Tõmbereleede suurimaks hädaks on see, et nende sees olevad T-kujulise peaga vaskpoldid põlevad ära sealt, kuhu nende vastu puutub lülitamise ajal vasest ketas.

Neid on võimalik vahetada, kuid hädaolukorras saab vajadusel ka polte pool ringi pöörata.

Nähtud seda korduvalt.

A.

Nagu eelnevalt mainisin, et olen seda juba 5 aastat elustanud ja poldi pead on nii põlenud, et enam ei ulatu hästi siis lihtsam uus panna.
Tean, et on võimalus uued poldid treida ja ehitada aga kaua sa seda remondid kui kiire on. Niigi vähe sellist ilma, et küttepuid teha ja siis küll ei taha teda remontida.
Samas võin teda remontida ja osta Harjumaal hea hinnaga Lepa palki kohale toomisega Big Grin

(31-01-2018, 23:26 PM)Qunts Kirjutas:  
(31-01-2018, 23:16 PM)Aspelund Kirjutas:  Tõmbereleede suurimaks hädaks on see, et nende sees olevad T-kujulise peaga vaskpoldid põlevad ära sealt, kuhu nende vastu puutub lülitamise ajal vasest ketas.

Neid on võimalik vahetada, kuid hädaolukorras saab vajadusel ka polte pool ringi pöörata.

Nähtud seda korduvalt.

A.

Nagu eelnevalt mainisin, et olen seda juba 5 aastat elustanud ja poldi pead on nii põlenud, et enam ei ulatu hästi siis lihtsam uus panna.
Tean, et on võimalus uued poldid treida ja ehitada aga kaua sa seda remondid kui kiire on. Niigi vähe sellist ilma, et küttepuid teha ja siis küll ei taha teda remontida.
Samas võin teda remontida ja osta Harjumaal hea hinnaga Lepa palki kohale toomisega Big Grin
https://www.pmkaubamaja.ee/et/starteri-t...08891.html Kuskil kastides on ka täitsa ok komplekt, kuid talv on käes ja lumi on ukse ees...

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

(31-01-2018, 21:12 PM)Qunts Kirjutas:  
(31-01-2018, 17:43 PM)pen.skar Kirjutas:  To Qunts. Vaevalt siin tõmberelee viga on. Oli mul T16m starteripealne ka nii äraseenetanud mutrte-klemmidega. Käivitamisel siit-sealt läksid juhtmeots soojaks,  vedruseibid osad pehmeks kärsanud. Igakord käivitamisel tuli juhtmed läbi sakutada ja siis võtit. Vahel kadus kontakt just siis kui kompressoonita pöörded ülal, lükka vaid dekompi hoob tööasendisse...Lõpuks ostsin reduktorstarteri elu palju lillem. Sõiduauto aku, pole vahet kas alustad dekompressioonihoovaga manipuleerimisega või kohe täismats järele, eelsoojendusest pole ka lugu.

Tõmberelee viga on kindlalt, kuna olen seda tohterdanud umbes 5 aastad juba aga millaski saab iga asi otsa. Nüüd saan käima ainult otse starterilt käevitades ja samal ajal toksides sõbralikult kuni lõppuks kontaktid omavahel jõuavad ühenduseni.
See, et mutrid on roostes ei tähenda, et vahelt samasugune on.
Käevitamisega probleeme ei ole kui starter taha võttab, kompressoonita siis lasen nats tühja käia ja nii kui sisse lükkan põhimõteliselt kohe ka käib sellise imaga nagu täna. Pole sellel mootoril eelsüüdet ja pole ta ka kunagi eetrit näinud ja seda võibolla sellepärast, et alles läheneb 800 tunnile.
Küsimus oli kas MTZ 82 tõmberelee sobiks selle asemele mis T25 on ? Kui sobib pean lihtsalt kaugemal maakodus ära käima ja 82 starteri linna vedama, kuna 82 sai omale aastaid tagasi reduktoriga asjanduse ja originaal peaks riiulis vedelema.
Ostaks küll uue starteri aga küsitakse ta eest umbes 100€ aga aasta alguses sellist raha pole võimalik kulutada, aga kui saaks kuskilt 40-50€ siis peab kõhukõrvalt lihtsalt kinni Big Grin

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...w-mtz.html vist soodsaim turul

(31-01-2018, 14:41 PM)Qunts Kirjutas:  ...
Järgmine küsimus oleks veel, kas T25 originaal starteri tõmberelee on samasugune kui MTZ 82 oma ?
Panen ka igaksjuhuks pildi milline tõmberelee minu põkal on.
Ja kust osta sellist vidinat saaks jälle on asukohaks Tallinn. Sooviks oleks uus ja veneaegne toode.
...

Sarnane, aga mitte sama. Asendadada on võimalik, aga see eeldab mahukaid metallitöid uue kinnituse ja tõmbekahvli kallal.

Pildilt vaatab vastu katastroof - vaheta kogu mant välja ja unusta keberniit. Niikuinii on sel starteril läbi ka kõik kolm puksi ja kulunud harjad, seega uus tõmberelee Su muresid ära ei lahenda. Aga valik on Sinu. Cool

Kui eelistad starterilaadset õnnetust remontida, siis toimiva tõmberelee sarnase starteri pealt võin realiseerida 20.- eest. Kuhu kappi saata? Relee on töötanud, kuid kontaktpoldid on lihvitud ja plaat keeratud. Jäi 10+ aastat tagasi üle, kuna ma tõesti ei viitsinud igal aastal starterit hooldada. Saadaval alates esmaspäevast.

Müüakse mitteroostetava kattega pidurikettaid autole. Mida see kate endast täpsemalt kujutab ning kaua reaalselt kestab?

Zimmermann Coated? Tehasest tulles on üleni kaetud halli.. värviga? Pidurdades kulutab kohe maha, aga roostet peale ka nagu ei teki. Kõik pinnad, kuhu klotsid ei puutu, jäävad selle halli katte alla ja ei lähe ka rooste.
http://www.otto-zimmermann.de/en/produkt...eiben.html

[Pilt: 332c694s-960.jpg]
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne