Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
No kui ta seal mudas kühveldas jäi ta ju kinni,minu arust on tagasild eraldi lülitatav?!
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
31-01-2018, 17:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2018, 21:27 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
To Qunts. Vaevalt siin tõmberelee viga on. Oli mul T16m starteripealne ka nii äraseenetanud mutrite-klemmidega. Käivitamisel siit-sealt läksid juhtmeots soojaks, vedruseibid osad pehmeks kärsanud. Igakord käivitamisel tuli juhtmed läbi sakutada, starterit koputada ja siis võtit. Vahel kadus kontakt just siis kui kompressoonita pöörded ülal, lükka vaid dekompi hoob tööasendisse...Lõpuks ostsin reduktorstarteri elu palju lillem. Sõiduauto aku, pole vahet kas alustad dekompressioonihoovaga manipuleerimisega või kohe täismats järele, eelsoojendusest pole ka lugu.
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Keegi võiks juhatada mulle mingi firma kes tegeleb suuremate pakkidega kui 175 cm eestist saksamaale (aachen)transpordiga. hädapärast saaks äkki isegi alusele panna.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
31-01-2018, 21:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2018, 21:40 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Panin T16m peale uue mootori(paarkümmend aastat ootas värkstoas) ja üle jäi 1-2 originaalstarterit. Tihedat mootorit pole mõtet originaalstarteri ja sõiduauto akuga proovidagi. Ainult kodus võimalik täkuga lisa anda, aga metsas?
Mtz omal tundub pool jämedam olevat, seega lülituskahvli ots ja pooli tsentrid ei ühti. Kui kahvlit pikendada, on vast võimalik asja saada. Kui tõmbe või hoidemähis achtung, siis pole võimatu uuegi kerimine. Jäme traat, vähe keerde.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
Oskab keegi juhatada mõne meistrimehe poole kes võllil nuute taastaks. Tean tegijat Tartus kuid sooviks lähemalt abi saada.
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tõmbereleede suurimaks hädaks on see, et nende sees olevad T-kujulise peaga vaskpoldid põlevad ära sealt, kuhu nende vastu puutub lülitamise ajal vasest ketas.
Neid on võimalik vahetada, kuid hädaolukorras saab vajadusel ka polte pool ringi pöörata.
Nähtud seda korduvalt.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
01-02-2018, 00:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2018, 00:22 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
(31-01-2018, 23:26 PM)Qunts Kirjutas: (31-01-2018, 23:16 PM)Aspelund Kirjutas: Tõmbereleede suurimaks hädaks on see, et nende sees olevad T-kujulise peaga vaskpoldid põlevad ära sealt, kuhu nende vastu puutub lülitamise ajal vasest ketas.
Neid on võimalik vahetada, kuid hädaolukorras saab vajadusel ka polte pool ringi pöörata.
Nähtud seda korduvalt.
A.
Nagu eelnevalt mainisin, et olen seda juba 5 aastat elustanud ja poldi pead on nii põlenud, et enam ei ulatu hästi siis lihtsam uus panna.
Tean, et on võimalus uued poldid treida ja ehitada aga kaua sa seda remondid kui kiire on. Niigi vähe sellist ilma, et küttepuid teha ja siis küll ei taha teda remontida.
Samas võin teda remontida ja osta Harjumaal hea hinnaga Lepa palki kohale toomisega
https://www.pmkaubamaja.ee/et/starteri-t...08891.html Kuskil kastides on ka täitsa ok komplekt, kuid talv on käes ja lumi on ukse ees...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Müüakse mitteroostetava kattega pidurikettaid autole. Mida see kate endast täpsemalt kujutab ning kaua reaalselt kestab?