PAZ bussi keretööd.
#21

Tagaakna serv on ka suure rullimise käigus auklikust siledaks saanud? ;p
Vasta
#22

Mis PAZ-idel see tagaluuk oli? Muidu isegi ei mäletaks, aga kunagi sõitsin ühega, kus rahvas istus servas ja armas sugulane lükati tagant sargaga keskele. Sellest jäi meelde, et luuk oli taga. Aga googeldades on nii mitmelgi bussil luuk taga, aga välja näeb kui tavaline buss.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#23

Pole küll busside asjatundja, aga minu meelest oli enamusel bussidel luugid küljes. Iga hetk võis sõda puhkeda ja haavatuid tuli ju siis kõvasti vedada. Vaatasin ükskord lolli näoga LAZ bussi esiseinas olevat luuki ja ei mõistnud sellist asja. Siis aga tehti mind, suure kirumise saatel, "nägijaks". Juhid oleks need ülearu augud kinni pannud, aga see oli rangelt keelatud.
Vasta
#24

(05-02-2018, 18:04 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Mis PAZ-idel see tagaluuk oli? Muidu isegi ei mäletaks, aga kunagi sõitsin ühega, kus rahvas istus servas ja armas sugulane lükati tagant sargaga keskele. Sellest jäi meelde, et luuk oli taga. Aga googeldades on nii mitmelgi bussil luuk taga, aga välja näeb kui tavaline buss.
PAZ 672 peaks olema kõigil k.a. eriseeriad Olümpiaks jne tagaluuk tehasest. Nii tundub olevat ka piltidelt näha. Sama ka järgmiste kerede kohta. 652 ei pruukinud kõigil luuki olla, vähemalt katsemudelitel kõigil ei olnud. Aga ma ei usu, et tavakasutusse jõudnud ilma luugita olid. Ilma luugita olid Turistid ja/või täiesti ulmelised erimudelid. 

Ehk ma ütleks nii: luugita PAZi omanik peab dokumentaalselt tõestama, et sel isendil ei olnud Pavlovis liinilt veeredes tagaluuki, mitte vastupidi Big Grin 
PS: kõige coolim on PAZ653 ja selle võiks ju Eestis välimuselt replikeerida. Mingile sellisele (või paar odavat laipa on hetkel veel saada) uus elu anda näiteks sellise tehasepillina? On "kõige lihtsam" replikeerida, samas on konkreetne pilt olemas. Rool näiteks tundub Volga oma olevat...
Vasta
#25

Tagumine tuleauk valmis.

       
Vasta
#26

(05-02-2018, 19:43 PM)motamees Kirjutas:  Pole küll busside asjatundja, aga minu meelest oli enamusel bussidel luugid küljes. Iga hetk võis sõda puhkeda ja haavatuid tuli ju siis kõvasti vedada. Vaatasin ükskord lolli näoga LAZ bussi esiseinas olevat luuki ja ei mõistnud sellist asja. Siis aga tehti mind, suure kirumise saatel, "nägijaks". Juhid oleks need ülearu augud kinni pannud, aga see oli rangelt keelatud.

Sai kunagi 80 ndail sellist bussi ehitatud.Bussijuht ütles ,et tal ülemustega räägitud,võib luugi ära jätta.Vana luuk mis oli päris kobe ,käis kohe plekihunnikusse. Selleks et vanad plekid ei lendaks mööda hoovi sai sinna peale kukutatud 53 kast.Kere krundi all  ja põhja tegemine käsil kui peamehhaanik eksis meie juurde.Luuk olgu tagasi pandud! Nädalase uurimistöö tulemusena öeldi ,et luuk peab olema nii suur et kanderaam ja kirst sisse mahuvad Big Grin. Ilma luugita ei pääsevat ülevaatuselt läbi! Aga hiljem tegime ikka ühe PAZ i ilma  Toungue

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#27

Kas antud bussi luugi likvideeris Indrek või juba mõni varasem kolhoosisepp? Mis sai Emmaste teisest PAZist?
Vasta
#28

(10-02-2018, 13:44 PM)Regardman Kirjutas:  Kas antud bussi luugi likvideeris Indrek või juba mõni varasem kolhoosisepp? Mis sai Emmaste teisest PAZist?
Tagumine luuk ja tagumine uks olid juba enne kinni pandud, nii et ei hakanud neid enam taastama ja klient ei tahtnud ka.
Teine buss on praegu käigus, aga ka üsna kehvakene. Peale selle valmimist jääb ilmselt elundi doonoriks.
Vasta
#29

Tööd käivad parema esimese nurga kallal. Siin on märgata ka kergeid avarii jälgi.

       

Ja rattakoopa tegu.

           

Plasmalõikur on ikka asendamatu abimees.

   
Vasta
#30

Parem esimene nurk valmis.

               
Vasta
#31

Keegi küsis kunagi palju sul keevitus materjale rotika peale kulund juba on,
vaadates seda projekti siis tundub et minul kulub neid tühine kogus Big Grin
Igal juhul ilus töö Smile Smile Smile

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#32

Idee järgmiseks projektiks...




A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#33

(17-02-2018, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Idee järgmiseks projektiks...




A.

Indrekul kodus ootel üks veel. Ehk tõstab hoopis 66 agregaatidele. Smile
Vasta
#34

Vahepeal sai värvitud raam ja nüüd üks külg peaaegu valmis.

               
Vasta
#35

(17-02-2018, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Idee järgmiseks projektiks...




A.

Ma huvipärast küsiks, et mis päritolu rehvid sellel kollil all on?
Vasta
#36

(21-02-2018, 19:09 PM)Etsike Kirjutas:  
(17-02-2018, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Idee järgmiseks projektiks...




A.

Ma huvipärast küsiks, et mis päritolu rehvid sellel kollil all on?
tunduvad nagu e vedavad rehvid?
Vasta
#37

(17-02-2018, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Idee järgmiseks projektiks...

...
A.

Tartus Tarmekol oli паз 672 4х4 mudelid täitsa olemas 80-tel. Naabrimees oli seal bussijuht ja parkis kodus. 3201 oli mudelinumbriks (google meenutas), vedas metsamehi lankidele jms. Rummude jms järgi võiks arvata, et aluseks oli 66?
Hiljem asendusid "paasikud", GAZ 66 kuudiga versiooniga.
Vasta
#38

(21-02-2018, 19:36 PM)muska71 Kirjutas:  
(21-02-2018, 19:09 PM)Etsike Kirjutas:  
(17-02-2018, 12:24 PM)Aspelund Kirjutas:  Idee järgmiseks projektiks...




A.

Ma huvipärast küsiks, et mis päritolu rehvid sellel kollil all on?
tunduvad nagu e vedavad rehvid?
Need on niinimetatud kaarkummid. Mul metsakärul ka sellised all.

   
Vasta
#39

Nõukaaegse väetiselaoturi rehvid. Oli selline, Zil baasil.
Vasta
#40

Vahepeal on üht-teist toimunud.
Uksed.

           

Õues teist külge keeramas.

       

Toas tagasi.

   

Enne meid tehtud rattakoobas ei sobinud sedasi mitte.

       

Ja natuke uut ka.

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne