Riik on hakanud töökohti looma. Teekasutustasu

Mina küll aru ei saa, kuidas see on töökohtade loomisega seotud ? Järjekordne uus maks, et täita ambitsioonikaid valimislubadusi, jagades ümber väärtusi, et kindlustada enesele võim.
 
Jutud käivad nii astmelisest tulumaksust, kui ka ettevõtluse tulumaksustamisest. Kas ka see loob uusi töökohti? Pigem toimub samasugune mehanism, nagu alko maksustamisega, ettevõtlus kolib põranda alla (loe mujale, eks iga ettevõtja vastavalt oma nutikusele vaatab kuhu).

Eile sain Eesti Energialt  võrgutasu arved.  Kokku ca 20.- euri eest maksan võrgutasu, mida tegelikult ei kasuta. Võrgutasu arvutatakse vastavalt ostetud ampritele, kui ei kasutata piisavalt elektrienergiat (alla 250 kWh aastas). Sulaselge järjekordne koormis, mis ei ole töökoha loomistega kuidagi seotud. Pigem monopoolses seisundis riiklikult seadustatud väljapressimise meetod, sest amprite ostuga olen tegelikult juba kõik maksnud kinni.
Sarnane skeem on ka maamaksu ammune kaasus, kus ostad maa ja siis maksad maksu oma maa eest, vastu mitte midagi saamata.
Kaudses mõttes loob riik vaid töökohad ametnikele, kes arvutavad ja koguvad kehtestatud maksud kokku. Tootmisega ei ole see seotud ja lisaväärtust ei looda. Kas selliseid töökohti on Eestile tarvis?

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

(07-02-2018, 11:31 AM)HMP Kirjutas:  Mina küll aru ei saa, kuidas see on töökohtade loomisega seotud ? Järjekordne uus maks, et täita ambitsioonikaid valimislubadusi, jagades ümber väärtusi, et kindlustada enesele võim.
 
Jutud käivad nii astmelisest tulumaksust, kui ka ettevõtluse tulumaksustamisest. Kas ka see loob uusi töökohti? Pigem toimub samasugune mehanism, nagu alko maksustamisega, ettevõtlus kolib põranda alla (loe mujale, eks iga ettevõtja vastavalt oma nutikusele vaatab kuhu).

Eile sain Eesti Energialt  võrgutasu arved.  Kokku ca 20.- euri eest maksan võrgutasu, mida tegelikult ei kasuta. Võrgutasu arvutatakse vastavalt ostetud ampritele, kui ei kasutata piisavalt elektrienergiat (alla 250 kWh aastas). Sulaselge järjekordne koormis, mis ei ole töökoha loomistega kuidagi seotud. Pigem monopoolses seisundis riiklikult seadustatud väljapressimise meetod, sest amprite ostuga olen tegelikult juba kõik maksnud kinni.
Sarnane skeem on ka maamaksu ammune kaasus, kus ostad maa ja siis maksad maksu oma maa eest, vastu mitte midagi saamata.
Kaudses mõttes loob riik vaid töökohad ametnikele, kes arvutavad ja koguvad kehtestatud maksud kokku. Tootmisega ei ole see seotud ja lisaväärtust ei looda. Kas selliseid töökohti on Eestile tarvis?

Ettevõtlus kolib Lätti, maksud soodsamad, kütus, kaup ja muu odavam ja Eestis teed tööd KM 0% oled ka konkurentsivõimelisem.

VOT NII - Inimesed väljaaetud, nüüd ka firmad Smile
Vasta

Eks see teema pealkiri selle monstrumi üle kerge irvitamine ole, ei muud.
Samas olen üsna kindel, et administreeriva aparaadi nii pea and pee elavad õndsas teadmises ja täies veendumuses, et ümberringi variseb kõik kohe kokku, kui neid enam ühel päeval mingil põhjusel ülejäänuid represseerimas pole.
Vasta

Eesti on rikaste inimeste riik..  Rolleyes , 

Isegi Saksas ei lähe kodanikel nii hästi ja näiteks diiselkütuse eest jõuavad maksta 1.209 per liiter

versus  1.309 per liiter nädala alguses Nestes
Vasta

(07-02-2018, 21:40 PM)AsTroSS Kirjutas:  Eesti on rikaste inimeste riik..  Rolleyes , ... 1.309 per liiter nädala alguses Nestes

Eesti maainimene on eriti rikas, kuna kohalikus Olerexis pole juba pikemat aega olnud alla 1.31x-1.32x. Õnneks on naaberriikide tanklad sama kaugel Wink
Vasta

(07-02-2018, 21:48 PM)honkomees Kirjutas:  
(07-02-2018, 21:40 PM)AsTroSS Kirjutas:  Eesti on rikaste inimeste riik..  Rolleyes , ... 1.309 per liiter nädala alguses Nestes

Eesti maainimene on eriti rikas, kuna kohalikus Olerexis pole juba pikemat aega olnud alla 1.31x-1.32x. Õnneks on naaberriikide tanklad sama kaugel Wink

Maal elab põllumees ja seega - põllumees põline rikas.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta

Selle põllumehe raisa käest saab kõik kätte,sest jalad on koguaeg maasees. Big Grin 
Kus need põllumehed on? Kõik on mõisnikud nüüd.... Väiketalunikud ka kärvamas...

T.
Vasta

Just tankisin Hannoveris. 1.156 oli diisel. Ajab ikka hinge täis küll.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(08-02-2018, 10:52 AM)Daff Kirjutas:  Just tankisin Hannoveris. 1.156 oli diisel. Ajab ikka hinge täis küll.

Minu näide oli Düsseldorfist
Vasta

Tere.
Helsingis Nestes D 1.300-

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

(08-02-2018, 10:52 AM)Daff Kirjutas:  Just tankisin Hannoveris. 1.156 oli diisel. Ajab ikka hinge täis küll.

+ bensukas õlu on u 1 eur purk tuntud brändi oma ja kohalik lürbe alla euri Sad

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Põllumees või...seisan mina tanklas ja panen seda 1,3ja+ hinnaga sola vaati ja paaki.Kõrvale sõidab Audi rimakas ja paneb 80+ sendist sinist suurima rahuga.Talunik.Aga kui sellise hinnaga sola paaki panna kannatab juba tööturul konkureerida küll ja mitte vähe.Aga mina ei saa,maksuamet on kohe kukil ,mis ma tegin selle sinisega,no mis ma tegin,põlema panin.Ei tohi panna,pole talunik.Trahv...Aga talunik saab toetust kah veel..
Vasta

Ma täna olude sunnil suhtlesin ühe Poola veokamehega. Kuna ta oli haritud ja oskas inglise keelt,sai natuke pikemalt lobisetud autode ääres.
Küsisin siis,et kas maksad seda teemaksu ka meie riigis. Hakkas naerma ja vastas,et loomulikult ei maksa.
Inimene ei suutnud aru saada,et kuidas saab riik kehtestada maksu ja siis seda mitte kontrollida!! Aasta algul esimesed usinad maksid ja siis läks jutt liikvele,et neid ei kotitagi ja ainult eesti omad seisavad teeääres Sad 
Tegu siis suht pisikese firmaga Poolas, mitte mingi suur üritus. Ta ei osanud öelda,kas nood suured maksavad või lasevad samamoodi üle. Aga arvas,et suurem osa ilmselt laseb üle.
Nagu aru sain,siis mujal kui maks maksmata, pannakse parklasse ja enne kusagile auto ei liigu kui raha käes. Ka muude trahvidega vist nii. Meil saadud trahvi pidi võima prügikasti visata.
Tunnen kaasa kodumaistele vedajatele. Eriti väiksemate veokatega tegutsejatele.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(14-02-2018, 22:04 PM)uko Kirjutas:  ...
Trahv...Aga talunik saab toetust kah veel..

Esiteks saab ka see talunik täismenetluse, kui ta auto paagist sinist avastatakse. Vähe sellest - seesinane talunik ei tohi isegi oma ämma põleva maja juurde teed lahti lükata sinist kasutades.... Sinist paagist kätte aga nüüdisaegsel traktoril saada - no paras ettevõtmine. Sad

Maksuameti jaoks piisab sellest, kui veenvalt ära põhjendada, et vot mul on naise vennal maal kolm vagu kartulit ja selle harimiseks kulub igal nädalal läbi terve aasta kaks paagitäit kütust ning siin ei ole mitte kuidagi tegu TDSi tankimisega... ei ole maksudest kõrvalehoidmine, ei. Jube veenev peab lihtsalt olema.
Vasta

(14-02-2018, 22:46 PM)wagoneer Kirjutas:  Ma täna olude sunnil suhtlesin ühe Poola veokamehega. 
...
Tunnen kaasa kodumaistele vedajatele. Eriti väiksemate veokatega tegutsejatele.

Ma suhtlesin eile ühe kohaliku vedajaga. Muidu sõitis suurtega, eile oli B kati furgooniga. Teemaks...
Hinnad mida pakutakse on naeruväärsed, remondiks, maksudeks jms enam suurt ei jagu.
Ja omadel kontrollitakse kõike, iga pisiasi on €€€ ja tehniline viga=korduv üv.

Meenub üks anekdoot põrgust, kus sarvik tutvustab valduseid.
Esimese katla juures okastraat, hangudega kuradikesed valvavad ja togivad pidevalt kaane alt väljatükkijaid tagasi.
Siin hoiame juute ja araablaseid koos. Vahet pole kes sõrmed ääre vahele saab, teised lükkavad takka ja kohe on väljas.
Teise katla juures vaid üks sarvik, aeg-ajalt annab mõnele vastu sõrmi. Siin on venelased, kõigil on pohhui,saab välja, siis saab...
Kolmanda juures pole kedagi ja katlal pole kaantki peal. Siin on eestlased, isegi kui keegi üritab, tõmbavad teised kohe tagasi. Sad
Vasta

Saage ükskord aru, et politseimajandus ei ole välja mõeldud kodanike turvalisuse jaoks. Selle esmane ülesanne on hoida riigi turvalisust, seda siis poliitilises võtmes, ning teiseks põhiülesandeks on täita riigikassat läbi trahvimajanduse. See on riiklik A ja O. Igasugune kodanike turvalisus on nagu sureva poputamine, välja viib isuga aga perspektiiv puudub. Samas ei saa ka tegemata jätta, kuna omaksed tuleksid kaigastega kallale või mis veelgi hirmsam, hakkaksid ise turvalisuse ja sealt tuleneva hüvede eest hoolt kandma. 

1. Riigi siseturvalisus riigi juhtimisele
2. Jõupositsioonist lähtuv kapitalistlik majandamine ja kasum, mis tahes tahtmata toob sisse kahjumi kolmanda punkti näol...
3. Näpuotsaga sotsiaalmeetmeid kodanike turvalisuse tagamiseks ning läbi meedia, kodanike ajupesu rahastamine, selle kõige vajalikkusest ja prioriteetidest.

Me võime siin vaielda millised meetmed on kõige tulutoovamad riigile, millised on mõttetud või kahjulikumad meie arvates, kuid lõpuks taanduvad kõik need teemad sinna kolme punkti alla, küss on lihtsalt kuhu ja millise protsendi ulatuses.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No aga miks siis ei soovita teha nii nagu muudes riikides nende trahvidega on. Auto parklasse ja mott. Kui raha käes, siis saab edasi sõitta. Toimib ju muudes maades kenasti. Ei ole kulusid kohtumenetlustele ega pea maksma inkasso omadele obrokit. Raha tuleks ju nagu mühinal. Aga ei. Kotime omasid topelt. Nii on lihtsam.
Suht masendav.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eesti politsei ei tohi sularaha vastu võtta. Niivõrd ebaausad inimesed tööl?  Eestis väidetavalt(puudub isiklik kogemus) ei saa politseile sularahas trahvi maksta. Aga sellise kohustuse, et kõikki toiminguid saab sulas teha, on riik omale EL ühinemisel võtnud. Riik on määranud et sa pead oma trahvi(või muu riigile mineva summa) eest maksma ka pangale(vanasti oli ülekandel tasu ju).  Selle asja muutmine nõuab vist küll euroopa kohtu sekkumist. Andres Raid(?) vist jageles nendega kunagi
Vasta

Poolas rikud seadust. Üle 13000 krooni ei ole tagataskust võtta. Rekka tasulisse parklasse. Järgmine päev viivad politseinikud su rahaautomaadi juurde, võtad sulli välja. Maksad trahvi, maksad parkla ja võidki edasi sõita Big Grin Lihtne. 
Meie omad jahuvad maksude tõstmistega, tehku toimivaid seadusi!
Vasta

Vastupidi... mulle meeldivad lombakad ja auklikud säädused @ rekka leedu registris juba teist kuud Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne