(20-02-2018, 17:50 PM)wagoneer Kirjutas: ...
Aga kõrva jäi tilgaga panemine ja mingi probleem oli eest rattalt leida seda ÜSS märkki ja mingeid muid jooni mis tähistavad siis neid varasemaid/hilisemaid positsioone.
Kas see OM603.952 ei ole siis enam malmpada? Mis autod seda MB valikus kasutasid ja kas on infot ka kuidas ja palju neid käigukasti kinnitusi neil muudeti?
Edit: vaatasin neid mootoreid ja isegi see turbota OM603.96 sobiks mulle kenasti.
Kas sõiduauto manuaalne käigukast võiks kesta puksiiri peal?
Alustame algusest:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM603
Malmploki ja alukaantega mootor (nii ploki- kui klapikambrikaas on alumiiniumsulam). Esineb kõigi R6 diiselkatlaga MB sõidu- ja väksemate tarbeautode katlaruumides kuni CDI tulekuni. Kõige suurem tõenäosus leida normaalne pada on mõne läbimädanenud 124 või 210 kerega E-klassi mersu pealt. Miljon kilomeetrit siia või sinna ei ole eriline näitaja, kui õli ikka vahetatud on.
Olles mõlemat mootorit tarbinud, siis usu - see "olematu" 25 kW on reaalselt mäekõrgune vahe. Eriti automaatkasti puhul.
Siit edasi automaatkasti juurde. Olgu hoiatatud, et mina kuulun automaatkastilembide hulka. Ma olen täiesti kindel, et õli ei lähe kastis halvaks, kui seda kangiga ei segata sõites. MB kastid on piisavalt tugevad, et sääraseid väikesi asju pikalt liigutada. Kaks asja peavad aga olema raudsed:
A. toimiv kastijahutus, mille jaoks on ruumi ju pisiavalt. Originaalis on soojusvaheti põhiradikas sees ja toimib ka talvise soojendina ja
B. õli peab olema õigeaegselt vahetatud (maksimum 60 kkm) ja seda peab olema piisavalt.
Siin võib aga tekkida üks probleem - MB "elektrita" automaadid on neljakäigulised, viiekäiguliste jaoks on vaja lisamõistust. Seda küll juba olla saadaval. Sellest hoolimata on võimalik olukord, kus 6,xx ülekandega silla puhul lõpevad pöörded otsa enne, kui meie maanteel lubatud piirkiirus saabub - IV käik on otseülekanne. Seega peaksid leidma silla, milles kas 3,xx või veel parem kergel tööl, lausa 2,9x ülekanne. Vat selle leidmine saab palju huvitavam olema
Mihandne seal praegu on?
Mina otsiks mõne 108 kW pajaga mäda 124, 210 või 140 ja võtaks sealt kõik vajaliku. Võib leiduda soodsamalt björjede juurest.
Väga magus pada on ka lahustipõletajast
M104.992 , kuid see võib nii lühikese peaülekande ja suurepärase aerodünaamika puhul osutuda fiskaalselt mõrvarlikuks. Kuigi see tunne, kuidas üks heas toonuses ridakuus 4000 pealt 6000 teisele poolele virutab ... mmmmmm ....
Rääkimata ilmselt hindamatutest pilkudest fooride taga, kui üht vanakest seljas tiriv teine kerge kummivilina saatel täpiks kaob.
Aga esimeses lähenduses vestle kodanikega, kes sellele KSP peale panid. Et kas nad ikka teavad, et kõik märgid ja andmed käivad märki lukustatud pumba kohta ja tilga järgi panekul tuleb läheneda loovalt ning mitte ühtegi märki aluseks võtta ei ole? Ise saad teha seda, et keerad pumpa võimalikult palju mootori pöörlemisele vastu. Seal palju ruumi ei ole, sõltuvalt seppade tööhügieenist, aga nii kraadi 7 võiks avad anda mängida.