Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(12-03-2018, 11:33 AM)oltsberg Kirjutas: Minul umbes samast ooperist st startimisega seotud küsimus. Kust leida sellise aparaadi elektriskeemi? Täpne mudel Lancer C14V 1,8D, mootor 4D65, sünniaasta 1990.
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4156892
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,142
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Milline võiks välja näha abivahend, või rakis, millega paigaldada höövliterasid (400 ja 640mm) võllile? Muid nippe, või tarkuseteri?
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kui on rihthöövel, siis piisab kergest ja sirgest latist, on tunduvalt täpsem, kui kõiksugused abivahendid. Asetad lati 3/4 tagumisele platele, 1/4 jääb üle võlli esimese plate kohale, algul ühte serva ja siis teise, pöörad võlli ja vaatad, palju tera latti kaasa veab. Seda mõlema teraga (oleneb terade arvust, kas 2 - 4 teraga). Ilmselt ikka mitu korda, kuniks saad kõik terad mõlemast otsast võrdselt kaasa vedama. Kaasa vedamise ulatus võib sõltuda ka võlli läbimõõdust ja terade lõikenurgast (ärge tulge ütlema, et lõikenurk on kõigil võllidel sama), umbes 5-6 mm on paras, väiksema võlli korral piisab ka 3-5 mm.
Ehk said aru
Latt võiks olla kõvemast puust, et ei kuluta seda kohta ära, mida tera haarab ja tee latile märgid iga 2 mm järel. Kui hööveldades võtab laual viimasest otsast natuke õhemaks, siis on hea saanud, ütleme 1-2 cm pikkuselt nii 0,5 mm õhemaks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Mehed teil on vale arusaam höövliterade paigutusest. Sirge lati paned tagumise plaadi peale ja terad peavad täpselt tasa olema tagumise plaadiga, midagi ei tohi kaasa vedada. Kui juba kaasa veab siis pole see riht höövel vaid puitu siluv sitanikerdis kuid planku sirgeks ei saa... terad ikka tagumise plaadiga täpselt ühe kõrguseks.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Kas oskab keegi öelda millised on MB W123 vöimendiga roolikarbi erinevused??
Kas sobib 77aasta karp 84 aasta masinale???
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Kuidas saada põlema korralik suur 3m kõrgune toorete okste hunnik? Põhliselt leppade ja kaskede ladvad ning oksad. Olen muidu teinud kuivemal ajal tuld ja siis näiteks korralikule võimu üles võtnud lökkele võib toorest oksa järjest peale vistata nii palju kui jaksad. Nüüd aga üleni märg hunnik ning kujutan ette, et selle põlemasaamine on paras jebimine, väga kaua ei viitsi kah sussutada. Hea oleks kui saaks mõne tunniga asja tehtud.
Kahjuks pole kunagist keskaaegset sõjalise õpetuse vihikut alles. Seal õpetati meile korralikke süütepudleid valmistama, retsepte oli mitmeid erinevaid, kõigil omad põlemistemperatuurid ja põlemise ajad. Komponente oli mitmeid aga meeles vaid kautšuk ja vist bensiin.
Aga tõsiselt rääkides ikkagi kuidas saada kiirelt suur tooreste okste hunnik korralikult põlema, mis nippe kasutate?
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Rehvid töötavad,vana õli ka veel rehvidesse ja tuld vaja sättida koguaeg.
Pole küll väga roheline lähenemine aga kindla peale minek.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Oli siin alles teema kus ühel prantsuse pirukal olid pidurid nullid, kõik sada ilmaimet ära tehtud. Keegi kaevab äkki välja.
Postitused: 43
Teemad: 15
Liitus: Mar 2012
Maine:
0
Tere
Kas keegi oskab öelda mis masinal on lehtvedrud 60mm laiad
Nimelt vaja panna ühele vanale fordile juurde mõned lehed
Postitused: 40
Teemad: 2
Liitus: Aug 2017
Maine:
0
Sellel prantslasel oli vist tagasilla regulaatoris asi mäletamist mööda, ja mitte päris sama probleem.
2000+ tähendab muidugi aastat, sellest peaks ikka aru saama, aga kui tahad, võid hinnana ka mõelda, teeb sama välja.
Teine generatsioon.
Vist peab uut peasilindrit proovima, rohkem ei oska küll mõelda midagi. Abs plokist õhu välja saamine pidigi olema väga keeruline, kui tühjaks süsteem lastud, aga mingi 3 liitri läbikäimisel peaks ometi tööle hakkama lõpuks ju ?