Postitused: 117
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Võib olla kunagi, kui auto kodus suvatseb hr. Formika seda kardaani asja lähemalt selgitada. Pole sellise asjaga enne kokku puutunud ja ei saa kuidagi aru, kuidas see värk töötab. Pikk toru käigukasti ja tagasilla vahel ja toru sees keerleb võll. Traditsioonilisel kardaanil on nuudid, mis vastavalt vedrude liikumisele üles-alla kas pikeneb või lüheneb. Või oskab keegi mulle praegu selgeks teha, kuidas see asi toimib toru korral? See ju mõlemast otsast kindlalt fikseeritud. Ma arvan, et pole ainuke mitte pühendatu. Lihtsalt pole selliseid autosid elus ette tulnud.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Üks kardaanirist peab kindlasti olema, eesotsas. Puhas mehhaanika, muudmoodi ei saa olla. Toru tagumine jäik kinnitus silla külge asendab reaktiivvardaid, st väldib silla pöördumist vastu veojõu suunale.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Pikkuse muutumiseks peab ka liugnuut olema. Vastasel korral võtavad selle ülesande enda peale mootoripadjad ja tagavedrude puksid.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(18-03-2018, 00:48 AM)motamees Kirjutas: Emkal on risti vedrustus, mis reaktiivvarda ülesandeid ei täida. Silla asendi määrab ära kardaanitoru pikkus.
Tegelikult tekib ka seal pikiliikumine, loomulikult oluliselt väiksem. Unt sellega, kisub juba liiga teaduslikuks.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.