23-03-2018, 22:54 PM
kontrollisin.
on olemas.
jaga.
on olemas.
jaga.
(23-03-2018, 21:50 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Satusin Tube video peale kus keegi Sergei Шaталов müüb värskelt valminud 90% orig.54a. masinat.Esitlus läbi mingi tv.-kanali. Ma ei oska kahjuks viiteid ülesse laadida. Ah ja , maksab 9 milli ja 20 mootor peal. Õge moto saab kaasa.Mis marki autoga tegu? 54-st saab olla ainult Pobeda või Gaz 67. Pobedal ongi õige moto 20.
(24-03-2018, 00:28 AM)Sm.Autojuht Kirjutas: Vaatasin uuesti video üle ja oma postituse. Aasta olin tõesti vale edastanud. Sergei Novosibirskist räägib ajakirjanikule et antud masin gazm1 oli 36-40 KGB käsutuses ja siis.......ne. Katsu otsinguga püüda ,ma kahjuks lammas arvuti suhtes .Kui Sergei Novosibirskist, siis olen seda autot näinud. Tal on kaasa anda jah originaal mootor aga põhjus, miks seda peale pandud ei ole on selles, et puudub originaal käigukast. 90 % muidugi asi kaugel, sest pidurid on hüdraulilised, elekter 12V, vedrustus on ehitatud nende samade robustsete klotside peale, mis mullegi sealt originaalide pähe kaela määriti. Kardaan on tavaline. Kere muidugi on hästi ära tehtud, salong ka, kuigi on kasutatud ZIMmil kasutama hakatud sineli kangast. Inspekteerimise tulemusena pakuks selle auto originaalsuseks 75%.
(24-03-2018, 22:54 PM)spitfire Kirjutas: ... Kas mõnel vene autol üldse on vaitvool tehaseseades all olnud? Vene omad ...
(24-03-2018, 22:54 PM)spitfire Kirjutas: Vaitvool rehv teeb sellest tõelise klouni auto.Vene tehased Whitewool rehve ei teinud, kuid oli võimalik osta valgeid nn. flippereid (ei tea mis selle nimi eesti keeles on). Neil oli oma GOST ja tähistus. Kunagi ammu Nõuka ajal sai ka selline komplekt Pihkvast auto poest ostetud.
130 tuhhi eest saad osta auto, aga maitset mitte..
Kas mõnel vene autol üldse on vaitvool tehaseseades all olnud? Vene omad ?. Välja arvatud muidugi tankid mis postamendi otsas seisavad
Ja need said kah valged rõngad ratastele alles siis kui olid välismaal tiiru ära käinud,
(25-03-2018, 15:17 PM)spitfire Kirjutas: Kas keegi on oma silmaga näinud nõuka ajal vaitvool rehvi mõne vene limu all ?Veelkord, polnud vaja osta väljamaalt rehve, ega värvida. Olid olemas valged ringid, mis paigaldati montaaži ajal kummile. Vahel liimiti ka kinni. Neid oli saada vähemalt 2 eri laiust. Pilt ka asjast. tegin 5 min tagasi Gaz 14 pagasniku peal. See on tänapäevane toodang.
Need sõjaväe paraadautode pildid ei ütle mis seal tegelikult all on. Pigem teen panuse, et need on lihtsalt värvitud.
Üks vaitvool maksis väljamaal tol ajal umbes 10x tavalise rehvi hinna, kahtlane kas NL raiskas valutsi nende peale.
(25-03-2018, 15:49 PM)Formika Kirjutas:(25-03-2018, 15:17 PM)spitfire Kirjutas: Kas keegi on oma silmaga näinud nõuka ajal vaitvool rehvi mõne vene limu all ?Veelkord, polnud vaja osta väljamaalt rehve, ega värvida. Olid olemas valged ringid, mis paigaldati montaaži ajal kummile. Vahel liimiti ka kinni. Neid oli saada vähemalt 2 eri laiust. Pilt ka asjast. tegin 5 min tagasi Gaz 14 pagasniku peal. See on tänapäevane toodang.
Need sõjaväe paraadautode pildid ei ütle mis seal tegelikult all on. Pigem teen panuse, et need on lihtsalt värvitud.
Üks vaitvool maksis väljamaal tol ajal umbes 10x tavalise rehvi hinna, kahtlane kas NL raiskas valutsi nende peale.
(25-03-2018, 16:22 PM)spitfire Kirjutas: Jah, neid Atlase padjopkasid ma tean, läti laadal olid 10.- euri tükk.
Kui neid päris elus NL-is näha polnud (ma ei räägi pihkva poest vaid sellest mis reaalselt autol all olid) siis miks nüüd.
(25-03-2018, 16:33 PM)zazik Kirjutas:(25-03-2018, 15:49 PM)Formika Kirjutas:(25-03-2018, 15:17 PM)spitfire Kirjutas: Kas keegi on oma silmaga näinud nõuka ajal vaitvool rehvi mõne vene limu all ?Veelkord, polnud vaja osta väljamaalt rehve, ega värvida. Olid olemas valged ringid, mis paigaldati montaaži ajal kummile. Vahel liimiti ka kinni. Neid oli saada vähemalt 2 eri laiust. Pilt ka asjast. tegin 5 min tagasi Gaz 14 pagasniku peal. See on tänapäevane toodang.
Need sõjaväe paraadautode pildid ei ütle mis seal tegelikult all on. Pigem teen panuse, et need on lihtsalt värvitud.
Üks vaitvool maksis väljamaal tol ajal umbes 10x tavalise rehvi hinna, kahtlane kas NL raiskas valutsi nende peale.
Mu Volgal olid sellised all, NSVL toodang, GOST peal ja puha. Nüüdseks küll koledad ja hallid, üks lausa katki.
Rehvide küljest tulid hämmastaval kombel isegi tervena maha, see katkine oli juba varem katki (äkki äärekivisse sõidetud).
(25-03-2018, 18:26 PM)spitfire Kirjutas:(25-03-2018, 16:33 PM)zazik Kirjutas: Mu Volgal olid sellised all, NSVL toodang, GOST peal ja puha. Nüüdseks küll koledad ja hallid, üks lausa katki.
Rehvide küljest tulid hämmastaval kombel isegi tervena maha, see katkine oli juba varem katki (äkki äärekivisse sõidetud).
Vot-vot seda olekski tarvis teada. Kas pilti saad teha ?