23-03-2018, 17:36 PM
Kena vaadata, et edeneb ja käega pole löönud. Kõige hirmsam osa hakkab läbi saama
Edu ja kindlat kätt (Y)
Edu ja kindlat kätt (Y)
Rohkem kapotti all
(25-03-2018, 15:47 PM)otipoiss Kirjutas: Brittide margipõhises foorumis käidi välja väide, et Vectra A jagab põhja hoopis Astra F-iga. Nelivedust Ascona C-d tehasest tulnud pole, Eestis üks kaheukseline vist on ehitatud C20XE mootoriga.
Väga vahet minujaoks enam pole ka, vahendite poolest olen üpris piiratud, hobi on siiski ju elus kõrvaltegevus. Aeg on minujaoks hetkel odavam ja proovin need poolraamid ikkagi ise teha. Kindlasti kõige suurem väljakutse terve ettevõtmise juures.
Tänan positiivsuse eest, kuid liiga lähitulevikus see auto siiski sõitma ei hakka. Pole väga mingeid eesmärke seadnud, kuid hea oleks, kui kere sügiseks värvitud saaks.
(25-03-2018, 15:21 PM)raul Kirjutas: Kui põhi sama, siis kas ka Asconat nelivedusena ei tehtud? Vectrat/calibrat ju sai nelikuga.nelikveolised vectrad (ja vist ka Calibrad) pole esiveolistega päris sama põhja peal. Tegelikult on lausa kolm erinevat põhja:
(05-04-2018, 03:10 AM)jawamees Kirjutas: See vigur võiks vähe paksemast plekist olla,vähemalt 1,5mm + sees tugevdused,vedru lükkab selle kohe lössi.
(05-04-2018, 07:13 AM)stihl Kirjutas:Aga ta ongi tehase poolt 1,5mm ja sees omakorda tugevdused 1,5mm plekist.keegi pole soovitanudki teha mingist plaadist seda.(05-04-2018, 03:10 AM)jawamees Kirjutas: See vigur võiks vähe paksemast plekist olla,vähemalt 1,5mm + sees tugevdused,vedru lükkab selle kohe lössi.
Kõik kere parandustükid tehakse TÄPSELT sama pakusest ja tugevusest materjalist nagu oli originaal.
See on selleks, et kere saaks edasi läbi painduda täpselt nii nagu ta tehases ette nähtud on.
Kui mingi koht teha ülemääraselt tugev ja ülejäänu jääb lödi nagu ta originaalis on, siis hakkab kere seda tugevat kohta nö. välja murdma.
.
(20-04-2018, 22:47 PM)otipoiss Kirjutas: Vahepeal töö seisis kuna keevitusgaas lõppes otsa. Miskipärast arvasin, et ühe suure ballooniga saab hakkama, aga võta näpust. Teisega vast saab keevitustööd ikka ära lõpetadaMida siis nii hullult palju keevitati?Kui on suur balloon st 50l,sellega peaks saama päris hulga taolisi projekte kokku keevitada.