20-02-2018, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2018, 22:12 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-02-2018, 21:21 PM)wagoneer Kirjutas: ...
Pandi kindlasti tilgaga ja seal ees kraabiti ja kiruti vana asja,et märkke pole näha.
PS! kas need 210 pajad juba mingi elektroonilise pumbaga pole?
Kes need sepad olid, kes lubasid mersu KSP peale panna aga ei teadnud, et OM617 puhul tilgaga pannes märkidest tolku ei ole? Rahvas väärib oma kangelaste nimesid!
Elektriga pumbad tulid ka OM606 peale, kuid neid on võimalik rahulikult 603 lolli pumbaga käima panna. Tuleb lisada eelpritsenurga korrektor hammasmuhvile ja paigaldada hästiremonditud pump õigesti peale ning lippab wäggewwasti.
Omaette teemad on 5-silindriline 2,9 liitri peale puuritud "sprinterimootor" OM602.9xx, mida ka üsna mitmel pool pruugiti. Vastikult lonkava käiguga (nagu enamus viiesilindrilisi), aga rammusalt flegma jõujuurikas täiesti mõistliku isuga. Meil oli pereuniversaali peal aastaid ja meie olime temaga tegelikult väga rahul. Aga me pole normaalsed ka, eksole.
Selle mootori suurim häda on jaoturpump, mis hakkab lekkima ja mille tihendivahetus eeldab kannatust ja häid peeneid näppe. Või umbes 250 € olemasolu Oisu meestele ulatamiseks. Iseloomult on ka flegma - tahab pea kahte sekundit enne, kui end liigutama hakkab. Asi, mida saab kerge kõrvitsavahetusega parandada.
Ning tegelikult saab selle surnult sündinud pumba asendada tavalise ridaviie pumbaga, kui teha ülalmainitud täiendused.
CDI mootorid on täiesti omaaette teema, aga MB klubis üks mõnusalt segane tegelane pani 145 kW 3,2 R6 W201 kutsika peale . Ja täitsa sõitis...