17-04-2018, 09:12 AM
Valvoline MaxLife'ga näiteks on õlikulu reaalselt vähenenud/kadunud. Kuid see sisaldabki tihendeid paisutavat lisandit.
(17-04-2018, 09:02 AM)impreza Kirjutas:(17-04-2018, 07:54 AM)tõnn Kirjutas: 300000 läbisõiduga kia rio õlikulu vähenes imekombel, peale seda, kui mannoli pealekallamise asemel panin värske valvoline sisse.
See xado on sama komponent, mis on odavamasse õlisse jäänud lisamatta.
Paned odava õli + mingi teleturu mögin ja hind ületab normaalse õli hinda.
Oleks pannud värske Mannoli oleks sama moodi vähenend.......
(17-04-2018, 23:40 PM)raulp Kirjutas: Ma teen turbodiisliga selle õlita sõidu katse 2000 km läbimise järel ära. Täna sai esimene tuub tühjaks pigistatud. Ehk siis millalgi suvel saab näha, kas turbodiisel kannatab õlita sõitu peale xadoga töötlemist. Ise kardan just turbo pärast, et kuna õli jahutamas ei ole, siis kuumeneb liiga üle. Mootori pärast niiväga ei karda, kuna bensukas pidas ilusti vastu, siis miks ei peaks diisel vastu pidama.Sest diiselmootori survetakt ja sellele jätgnev töötakt toodavad oluliselt enam kepsult vändakaelale suruvat jõudu.
(15-04-2018, 14:35 PM)Daff Kirjutas: Ma olen 3 aastat saksast autosid vedanud ja see mis siin saksas ja üldse autode järelturul toimub on müstika. Nõrganärvilised minestaks peensusi kuuldes. Seega doktoriga auto müük on nii süütu tegevus nagu oleksin roosimüüja tanavanurgal.
(19-04-2018, 12:30 PM)Basilio Kirjutas:(15-04-2018, 14:35 PM)Daff Kirjutas: Ma olen 3 aastat saksast autosid vedanud ja see mis siin saksas ja üldse autode järelturul toimub on müstika. Nõrganärvilised minestaks peensusi kuuldes. Seega doktoriga auto müük on nii süütu tegevus nagu oleksin roosimüüja tanavanurgal.
(19-04-2018, 11:32 AM)motamees Kirjutas:(19-04-2018, 11:26 AM)stennadi Kirjutas: ...Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab...
Kas sa julgeksid oma autol praegu õli välja lasta ja sõita 50km?
(19-04-2018, 13:42 PM)stennadi Kirjutas:MOTT.(19-04-2018, 11:32 AM)motamees Kirjutas:(19-04-2018, 11:26 AM)stennadi Kirjutas: ...Ma olen üsna veendunud, et suvaline mootor, mis oli muidu enam vähem korras suudab...
Kas sa julgeksid oma autol praegu õli välja lasta ja sõita 50km?
Ei julgeks...
(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas: Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.
(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas: ... Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida...
(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas: Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.
Ära hadot pane, olen seda mitme masina peal proovind tulemusi ei ole, endine töökaaslane, tehnikakooli õpilasena koolis ka proovisid, samuti mingit tulemust. Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida. Hado on sama mis nõid nastja või eda pauksoni horoskoobid., meeleleahutus, millel reaalset tulemit ei ole- Päris mõnus oli need tuubid mootorisse pigistada ja oodata, kuidas mootor ennast "taastab" ja metallkeraamiliseks ehitab, aga paraku ainus tulemus oli raisatud raha. Raha võid mulle saata ja endale ette kujutada, et pigistad need tuubid mootorisse, sest tulemus on sama, kas kasutad hadot või ei kasuta
(06-06-2018, 21:46 PM)zazik Kirjutas:(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas:(06-06-2018, 21:18 PM)Raudpats Kirjutas: Soovin asjatundjate nõu. Traktoril Mitsubishi diiselmootor, kolm silindrit , kasutatakse paatidel , väiketraktoritel ja mujal. Mootor vana, kulunud , töötab aga on väsimuse märke. Suitseb. Mis Xado toodangut soovitaksite kasutada, et mootori eluiga pikendada? Ehk kaotab suitsemise ära? Äkki tuleb jõudu juurde? Äkki hakkab vaiksemalt tööle?
http://www.xado.ee
Valik on seal suur ja lai. Helistasin, küsisin. Põhimõtteliselt soovitati peaaegu kõiki tooteid eraldi ja/või korraga. Kasutan mootoris mineraalõli, kuna eelnevalt on seal ainult mineraal sees olnud. Mida võiks õlile lisada? Kütusepump ja pihustid on korras, sinna esialgu midagi ei lisaks.
Ära hadot pane, olen seda mitme masina peal proovind tulemusi ei ole, endine töökaaslane, tehnikakooli õpilasena koolis ka proovisid, samuti mingit tulemust. Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida. Hado on sama mis nõid nastja või eda pauksoni horoskoobid., meeleleahutus, millel reaalset tulemit ei ole- Päris mõnus oli need tuubid mootorisse pigistada ja oodata, kuidas mootor ennast "taastab" ja metallkeraamiliseks ehitab, aga paraku ainus tulemus oli raisatud raha. Raha võid mulle saata ja endale ette kujutada, et pigistad need tuubid mootorisse, sest tulemus on sama, kas kasutad hadot või ei kasuta
Julgen jällegi vaielda. Faktiliselt on tõestatud, et nii mõnigi vana mootor on saanud tänu xadole märkimisväärset eluea pikendust. See mõni euro, mis ta maksab, pole nii suur kahju, et proovida ei võiks. Mina julgen soovitada, sellest on kasu olnud.
(06-06-2018, 23:37 PM)spitfire Kirjutas: Tee räägite erinevatest asjadest:
1) ühel vennal on vaja mootorit remontida ja sellega see mögin hakkama ei saa.
(06-06-2018, 23:47 PM)zazik Kirjutas:(06-06-2018, 23:37 PM)spitfire Kirjutas: Tee räägite erinevatest asjadest:
1) ühel vennal on vaja mootorit remontida ja sellega see mögin hakkama ei saa.
Konkreetne auto oleks ilmselt juba aastaid tagasi pressi alla läinud, kuna sellise õlikuluga poleks TÜV gaasitesti enam läbinud, Xado töötluse tulemusena on ca 70kkm otsa joonistatud ja mootori poolest sõidaks veel. Ülevaatusel pole probleeme olnud.
(06-06-2018, 21:45 PM)motamees Kirjutas:(06-06-2018, 21:26 PM)jurkman Kirjutas: ... Hado lihtsalt kasutab selliseid motamehi, kellele makstakse ja kes kogenud mehhaanikuna suudavad midagi mootorist välja pressida ja see hado omadustele külge pookida...
Selle peale ütlen, et sa võid ka kenasti tagumikku minna. Hado pole mulle sentigi maksnud ja sinu jutt on puhas laim.
Just täna käisin Hado kontoris Tallinnas ja jätsin sinna üle 100 euro. Nii, et maksja pool olen mina.