Mõistusevastased manöövrid liikluses

Et siis ikka ei ole lubatud ka eestis see ridadevahel trügimine?  Saksas väidetavalt ei ole, pole ise Stvg- st lugenud. Väga tegelt ei mahugi linnas.  Aga mida need spetsialistid armastasid teha on jalgratta rajale oma jurakaga ronida ja kui seal sõita elektri rattaga siis jäävad jalgu raisad.
Vasta

(08-06-2018, 12:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ...Selle asja point on see, et vaatamata äärmisele ettevaatlikusele ei pruugi siiski sellise halva koha peal tsiklist saada hästi pidurdada kaldus olles ...

... Aga selle pöörde juures ratas juba kisab ja kõrvalt asja mitte jagavale inimesle tundub, et RAISK POOSETAB SIIN. Ei pooseta, tänapäeva rattad ongi sellised. ...

Millised järeldused?
1. Tsikkel on äärmiselt ohtlik sõiduriist ja tänavale pole sellega asja
2. Tsikkel on äärmiselt ebapraktiline sõiduriist elik poosetamise riist, sõltumata pööretest, millega keegi kiirendab. Ülikonnas tööle ei sõida, tsemendikotti, nädala toidumoona ja ämma ning lapselapsi suvilasse ei vea. Tsiklil oli mõte siis, kui auto oli luksusese ja kättesaamatu, siis sai tsiklikorvis ka siga turule veetud. Tänapäeval ON TSIKKEL POOSETAMISEKS, ei mingit praktilist vajadust ja seega pole tal avalikele teedele õigust tulla. Avalikud teed on majanduslike eesmärkide täitmiseks. Aamen.

P.S. Kooliajal ühe sügise käisin IŽ- Planeta (1) koolis, aga jõudsin kiiresti järeldusele, et ikka ebamugav ja ebaturvaline sõiduk, järgmine aasta sain loa isa mosset kasutada, hoopis teine tera, ikka neljal rattal püsti, ei vaja jalale sikutada ja katus ka pea kohal. Tsikliload jätsin sihilikult tegemata, mõttetu masin.
Vasta

(08-06-2018, 22:45 PM)honkomees Kirjutas:  ...seega pole tal avalikele teedele õigust tulla...

võib-olla tasuks kaaluda meditsiinilise abi kasutamist?
Vasta

Kui me vaatame kogu maailma perspektiivi siis kõige enimarvuliselt esindatud motoriseeritud transpordivahend on 125-250cm3 mootorratas/roller. Auto transpordivahendina on kättesaadav suhteliselt vähesele hulgale maailma elanikkonnast.
Elan hetkel Krakowis ja kuna siin on niiöelda hooaeg pikem kui Eestis on linnapildis näha omajagu väikesekubatuurilisi hiinakaid ja suuremaid tsikli kategoorias rollereid. Samuti on levinud ratas 500ne 2sil Honda. Keegi ei kõvata - inimesed sõidavad tööle ja ajavad asju. Autojuhid tõmbavad ummikus ilusti eest ära, kõik saavad sellest aru et mootorrattaga sõitmise mõte on saada kähku läbi liikluse ja mitte tekitada täiendavat liikluskoormust autoga linnas liiklemise näeol. Pizzakullerid ja paljud teised sõitsid siin talv läbi rollerite / tsiklitega. Kui külm kõrvale jätta siis linnas on teehooldus tasemel libeda tee pärast väga muretsema ei pea. Talv tegelikult kestiski see aasta 2 kuud.
Olen ise sõitnud Indoneesia eri saartel rendi 125cm3 rolleritega kokku ca 900 km. Kohalike käest kuhugi teed küsides olid juhised stiilis et autoga 2 tundi mootorrattaga 20min. Auto on linnaliikluses takistus, mitte abivahend. Üldiselt liigun igapäevaselt jalgrattaga, kui midagi vaja vedada pole. Isegi Tallinnas, mis pole suurlinn ja pole erilist liiklust on see sama kiire ja teatud kellaaegadel isegi kiirem moodus kui autoga liigelda.


Vietnamis sai tellida isegi Uberi äpi kaudu omale järgi motorolleri. Kasutasin seda teenust seal korduvalt.
Sõidan vaheldumisi nii auto, mootorratta kui jalgrattaga ja saan aru, et igal asjal on oma koht ja funktsioon. Auto koht kindlasti pole linnaliikluses.
Vasta

Teine vaatenurk sellele auto-jalgratas-mootorratas-jalakäija-ühistransport jne küsimusele, on see kõik postsotsialistlikud ühiskonnad vaevlevad veel ikka räigete komplekside küüsis. Tänapäevased keskealised ja vanemad inimesed on pärit ühiskonnast, kus auto oli mitte liiklusvahend vaid staatusesümbol ning nad on selle maailmavaate suutnud süstida ka oma lastesse. Auto maksis  mitme aasta palga ja isegi siis polnud seda võimalik osta ilma ostuloata. Auto ostuluba pluss selle realiseerimiseks vajaliku rahasumma olemasolu kombinatsioon näitas, et inimene on jõudnud elus mingisugusele tasemele ja on jõudnud reakodanikust sammu ette. Enamik inimesi, kes kogusid aastaid raha , et autot osta tegelikult seda ei vajanudki, kuna tollel ajal ei käidud nagunii kuhugi kaugele tööle. Elati valdavalt asutuse poolt eraldatud elamispinnal töökoha lähedal.
Tänapäeva Euroopas on auto samasugune tarbeese nagu külmkapp või tolmuimeja - endises n-liidus ei jõua see ainult veel inimestele kohale.
Kui me vaatame, milline on Eesti keskmine sissetulek ja mõtleme, et kui palju oleks mõistlik protsentuaalselt oma kuu sissetulekust kulutada liiklusvahendi soetamisele ja ülevalpidamisele siis peaks Eesti autopark koosnema Dacia Loganitest - reaalsus on aga midagi muud.
Selles olukorras on arusaadav, et kui isik, kes kulutab ebaproportsionaalselt suure osa oma sissetulekust isikliku sõiduauto ülevalpidamisele võib närvis olla kui mingid kuradi võrrid jõuavad punktist a punkti b kiiremini kui tema peen välismaa sõiduauto, juhtub aga ummikus seistes jalgratas mööda minema on terveks nädalaks tuju rikutud.
Vasta

Nüüd ma siis tean, miks tekivad ajuvabade kohtade peal ummikud. Vana tädi ei suuda veenduda, et tema vasak pööre on ohutu, enne kui silmapiiril ei paista vastu tulema ühtegi autot. Tema taga seisab .... kes mahuks ilma suurema pingutuseta paremalt mööda, sest tädi on olnud tubli ja teinud selleks ruumi, aga kuna ummikutes teistest samas reas möödumine on lubamatu, siis ummistame ära terve rea ja ootame. Tundub küll tervemõistuslik olukord!
 Ja kui mootorratas pole praktiline, siis on asi kinni kasutajas. Lapsi paraku ei lubata tagaistmele võtta. Ämma ja kartulikoti saab maale sõidutada vabalt. Kiirendamise poolest on vist Ivo minust pisut agresiivsema. Mu naise VT600 saab 6000p/min juures otsa ja kogu tema üüratu 29kW on välja antud. Sõidab see ka mööda ilma käiku vahetamata. Vaja vähe pikemat hoovõtu rada, aga valjult põrisema hakkab ta sellegipoolest. Järelikult olen ilge "räme sõim" ja poosetan.

Selliseid asju lugedes võib targaks saada!

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

Jälle paneme ära ja päev kirjas! Täpselt samamoodi, nagu liikluses... Sad

Siinkohal tervised idioodile, kes eile pealelõunal Kohila juures teetööde järel oma ülemõõdullise võrriga ootajaist mööda sõitis ja seejärel end krusa parema nurga alt nii välja nihverdas, et krusamees ilmselt püksid täis tegi ja pidurid korraks lohisema lõi. Tea, et säärane asi on sigadus - kui Sina ei näe krusamehe silmi, ei saa tema ka Sind näha. Ära siis wingu, et autojuhid on pahad ja ei austa, kui ise teistele sitta keerad.

Mida võis krusamees tunda, kui just paigalt võtmise järel täispidurdus teha, võib igaüks ise järele proovida. Ei ole mõnus tunne seal putkas, kui iste 35 cm edasi-tagasi käib. Rääkimata kabiinivedrustuse wägistamisest.
Vasta

(09-06-2018, 06:36 AM)v6sa Kirjutas:  Jälle paneme ära ja päev kirjas! Täpselt samamoodi, nagu liikluses... Sad

Ütle nüüd ausalt, kuidsa on sinu enda käitumine hetkel teiste omast parem?

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

(08-06-2018, 22:45 PM)honkomees Kirjutas:  
(08-06-2018, 12:25 PM)ivo86 Kirjutas:  ...Selle asja point on see, et vaatamata äärmisele ettevaatlikusele ei pruugi siiski sellise halva koha peal tsiklist saada hästi pidurdada kaldus olles ...

... Aga selle pöörde juures ratas juba kisab ja kõrvalt asja mitte jagavale inimesle tundub, et RAISK POOSETAB SIIN. Ei pooseta, tänapäeva rattad ongi sellised. ...

Millised järeldused?
1. Tsikkel on äärmiselt ohtlik sõiduriist ja tänavale pole sellega asja
2. Tsikkel on äärmiselt ebapraktiline sõiduriist elik poosetamise riist, sõltumata pööretest, millega keegi kiirendab. Ülikonnas tööle ei sõida, tsemendikotti, nädala toidumoona ja ämma ning lapselapsi suvilasse ei vea. Tsiklil oli mõte siis, kui auto oli luksusese ja kättesaamatu, siis sai tsiklikorvis ka siga turule veetud. Tänapäeval ON TSIKKEL POOSETAMISEKS, ei mingit praktilist vajadust ja seega pole tal avalikele teedele õigust tulla. Avalikud teed on majanduslike eesmärkide täitmiseks. Aamen.

P.S. Kooliajal ühe sügise käisin IŽ- Planeta (1) koolis, aga jõudsin kiiresti järeldusele, et ikka ebamugav ja ebaturvaline sõiduk, järgmine aasta sain loa isa mosset kasutada, hoopis teine tera, ikka neljal rattal püsti, ei vaja jalale sikutada ja katus ka pea kohal. Tsikliload jätsin sihilikult tegemata, mõttetu masin.

Tsikkel on täpselt nii ohtlik, kui ohtlik on selle juht. Samamoodi on ka ohtlik täislastiga poolhaage või räämas piduritega neljarattaline. 
Ebapraktiline.? Hea küll, tsemendikotti pole veel vedanud, pole otsest vajadust olnud. Kuid jeebikule juppe toonud küll ja veel. Toidukraami olen maalt linna vedanud, alustades moosipurkidest, lõpetades täislastis munakarpidega.  Ülikonnas sõidab väga edukalt tööle, Korra-kaks sõidetud ja polnud häda kedagi. Nädala toidumoona toon nagu naksti ära, ilma probleemideta. Ämma vedamiseks pole veel lännu, aga naisolendit olen küll transportinud tööle ja vajaminevatesse kohtadesse. Kui tahta, siis saab kõike. Nii on olnud ja nii ka jääb.
Ilmastikuolud on siinkohal mõjuvad ainult siis, kui seda tahta. Eile vihmaga sõites oli irve näol enamuse ajast, mõnusalt jahe ning inimese tunne tuli peale kohe.
Ehk siis praktilisust küll ja veel. 

Ehk siis, siin tulebki mängu see, kuidas igaüks asja näeb. Ma ei tee su punkte maha, lihtsalt toon enda vaatenurgast asjad välja. Kui sa tahad autoga sõita ja arvad sääraselt, siis nii ongi ja austan su arvamust. Lihtsalt näiteks tõin välja, et ühel mündil on olemas mitu külge. :Smile

Almost Again
Vasta

(09-06-2018, 10:03 AM)karvik Kirjutas:  
(09-06-2018, 06:36 AM)v6sa Kirjutas:  Jälle paneme ära ja päev kirjas! Täpselt samamoodi, nagu liikluses... Sad

Ütle nüüd ausalt, kuidsa on sinu enda käitumine hetkel teiste omast parem?

Palun tõlget Sad
Vasta

Mida siin tõlkida on? Iga fekaal sõna tsiklimeeste suunas tuleks vihakõneks tembeldada. Big Grin
Vasta

Krdi möla. Big Grin Olge liikluses viisakad ja arvestavad ning hoidke silmi lahti. Hulle ja lolle leidub alati. Hetkeseis tänavapildis on selline nagu ta on, kuna rattad pee alla saab tänapäeval pea igaüks ja karistamatuse tunne on moes. 
Kui nüüd mõelda, et näiteks tuletõrjuja amet on Eestis sisuliselt vabatahtlik, kaugel siis muudki üksused sellest on.

Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998
Vasta

Ärge nüüd lõpetage. See on siin parem kui luts maria seep. Draama, äksion, komöödia hommikukohvi kõrvale. Pange aga edasi Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ühinen ksf! Viplalaga. Nii uhket löömingut pole tükk aega olnud. Isegi lapikmaalaste sissetung foorumisse jääb sellele alla.
Oma kogemustest võin öelda, et kuigi Pärnust kulgeb tänu VIA Balticale iga päev läbi hulga tsikleid ja paljud jäävad ka mõneks ajaks linna, siis ptüi-ptüi-ptüi mina ei tea et nendega probleeme oleks. Vähemalt minu nähtud tsiklistid ei trügi ummikus alt ja pealt edasi vaid ootavad kannatlikult koos teistega. Ja ummikuid näen mina oma maja ees tipptunnil tihti...  Mõnda üksikut olen kesklinnas näinud ka foori taga ettevaatlikult ridade vahelt läbi libisemas. Kui ruumi on ja autodele peeglid külge jäävad, mingu. Pole ka näinud et mõni kohalik selle peale vihastaks.

Ainsad kes suvel silma paistavad on osad kilulinna autojuhid. Siinne liiklus on tunduvalt rahulikum kui pealinnas, aga mõned külalised ei suuda rollist välja tulla. Küllap neile tundub, et kohalikud tuiavad. Kohalikud vaatavad jälle hirmuga, et mingi seltskond on hullarist põgenenud ja auto varastanud.  Big Grin
Tüüpiline kilulinna rullnokkade seltskond jätab parklas kõik uksed lahti, tümm põhja keeratud. Jorsid taaruvad oksad laiali mööda parklat ja jõllitavad kõigile väljakutsuvalt otsa lootes kellegagi kakelda. Kaasa võetud litsid röögivad ja tühi taara vedeleb ümber auto. Sõitma minnes vilistatakse ketsi ja näidatakse läbi lahtise akna kõigile keskmist sõrme. Selline pilt avanes ntx eile õhtul kui rattaga poodi veeresin. Süda läks soojaks. Näe, tuldi ka metslastele kultuuri tooma!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Kusjuures tsiklimehed on veel ok aga no need traktoristid... täis ahvid.
Vasta

(10-06-2018, 19:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kusjuures tsiklimehed on veel ok aga no need traktoristid... täis ahvid.

Just ja paadimehed ka koguaeg jalus,kui tsikliga sõita,eksole? Big Grin
Vasta

Minu arust on jalgratturid kõige suuremad värdjad. Tolgendavad teel kus autod sõidavad 50-90+ km/h, segavad liiklust ja juhte kes teevad tööd või sõidavad koju oma laste juurde. Ja nüüd, peale piika ja väsitavat päeva, peavad oma tähelepanu hakkama suunama ka teel töllerdavatele emmidele, nagu liiklusmärkidest ja mendirajakatest veel vähe oleks. Kas juht on mingi superinimene, et kõike hoomamatut suudaks hoomata. 

Kes kontrollib jalgratturite pidureid või jalgratturite terviseseisundit? Kas te tõesti tahate, et mingi kihutav jobu ilma toimiva pidurisüsteemita teie lapse alla ajaks? Mitte keegi ei hoolitse meie kõigi lähedaste turvalisuse eest kui sellised kontrollimatud lennukid siinsetel teedel suvaliselt lendavad. 

Kas nad maksavad kasvõi ühe sendi  nende teede korrastamise eest? HUI... lihtsalt lasevad liugu meie kõigi rahakotil. 

Mingi kiivriga/ta lendav sitajunn suudab oma 100kg juures arendada kiirust 90km/h, kui pärakas sadula vahelt välja venitada siis ka rohkem. Kujutate ette mis laks toimub teie lapse ja selle lennuki vahel kui nad kokku põrkavad. Ei korras pidureid, ei korras rehve, ei kontrollitud tervise skaalat... täielik anarhia meie ülikuradiideaalsesroosamannamaailmas. 

Millal see nuss lõppeb ja meie lapsi nende mõrvarite eest kaitsma hakatakse? Öelge mulle palun, millal see lõppeb? Ma ei julge oma last enam liivakasti ka saata mängima sest mitte keegi siin riigis ei kontrolli jalgrattureid, kellele on antud õigus ja vabadus liikuda kiiremini kui jalurid, ka tänavatel, ka metsateedel, ka ranna ääres ja liivakasti kõrval...just selle kasti kõrval kus mu laps mängib. 

100kg liikumist kiirusega 50km/h... Mis selline kontrollimatu kolakas mu lapsele teha küll võib? 
Millal me näeme jalgratturite  arstlikku ja tehnilist kontrolli. See on ju meie kõigi hüvanguks! Vsjo našaa! See on meie elu, meie endi oma! Meie keskond, meie ruum, meie meie meie meie meie meie..................minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minu minuminu minu minu minu!

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ärge nüüd lõpetage. See on siin parem kui luts maria seep. Draama, äksion, komöödia hommikukohvi kõrvale. Pange aga edasi [Pilt: biggrin.gif]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!  

Paistab ,et "Pange aga edasi" oli öeldud peeglisse. Big Grin
Vasta

(10-06-2018, 20:48 PM)linnuke Kirjutas:  Paistab ,et "Pange aga edasi" oli öeldud peeglisse. Big Grin

Pigem kõverpeeglisse Big Grin

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Jalgratturid jah , on neile meisterdatud kergliiklusteed , seal nad eriti ei kipu sõitma ( räägivad jala kõndivate Inimeste ohutusest ) , kõõluvad siis sõiduteel , ratastel , millel pole helkureid , tuld , signaalkella ( meenugi kohe , mis kõik nõutud on ), see eest on ratturitel kiivrid , joogipudelid ja nutitelefonid  kangest klassist , aga paraku , jäävad ratturid kokkupõrkel autoga kannatajaks pooleks , enamasti küll jalakäijate ülekäiguradadel rattaga auto ette sõites ja nõnda ka liiklusõnnetuse põhjustamises süüdlane olles , asulavälistel teedel pimeda ajal on jalgrattur eriti kui napsitanud on tõeline surma sõitja .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 45 külali(st)ne