(14-12-2018, 22:11 PM)viplala Kirjutas: (14-12-2018, 20:07 PM)mlsluik Kirjutas: Täna maanteeametist sain vastuse et liikurmasinad ei pea omama tehno ülevaatust. Et hooajatöö, vähe teedel jne. Samas ei leia kirjalikku juttu selle kohta kusagilt. Kuna jumzil on passis mark EO ja mudel 2621 ning kategooria LM ehk liikurmasin siis natuke nagu hakkas huvitama...
Leidsin sellise koha...
Traktori, liikurmasina ja nende haagiste tehnonõuded, nõuded varustusele ning tehnonõuetele vastavuse kontrollimise tingimused ja kord1
§ 5. Ülevaatuse korraldamine
(2) Kõik liiklusregistrisse kantud masinad kuuluvad korralisele ülevaatusele, välja arvatud põllumajanduslikud liikurmasinad.
Jumz on ju puhtatõuline põllumajanduslik liikurmasin.
Mina leian sama, kuna sama väideti ka maanteeametist ning täna arvas ka advokaadihärra et selle niipidi tõlgendamisega ei teki tal mingeid probleeme siis järgmine aasta ma enam jumzile ülevaatust ei tee vist... Kui just miskit vahepeal ära ei muudeta, tehakse ju säädusi kui puiel lehti...
(14-12-2018, 22:16 PM)janek7 Kirjutas: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/101...nakiri.pdf
Ülevaatuse hinnakiri ei puutu küll asjasse aga huvitav on sellegipoolest, kus ikka küsitakse hinda... Meil siin maksab traktori ülevaatus 20€/per kone.
Mis aga uut, käppadele said mõned uued hüdrovoolikud ja ära kaotatud lekkivad orginaal stutsid, siis sai tekitatud tagumisest jagajast viimasest vabast sektsioonist väljavõtt jne...
Tuled käisin üle, tagumised universaalsed Valtra vms tuled ei kõlba karu peesse ka pista, pirni tagant kontaktid lähevad kuumaks ja vajuvad eest ära, peab vahepeal tagasi painutama. Tellisin hiinast led pirne, ehk pinge väiksem ja kestavad paremini või siis panen üldse ka taha uued tuled, E tähistust ju sel masinal ei pea taga ajama.
Muus osas kalla ja talla, uut tagumist akent oleks vaja, miskit pleksiklaasist tugevamat? Kuhu peaks pöörduma?
Üks või kaks jumzi KSP pumpa on hetkel puudu garaasist, saaks paar mootorit jälle komplekti.
Kevadel tuleb valmistada jumzile üks väikse trumliga sõel, väike idee juba peas, rattarumm, natuke velge, hüdromootor ja sõel ning vana jumzi kopp... Eks mõtleb seda veel vähe. Paras hoovinarri töö sellele masinale.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB