Mõistusevastased manöövrid liikluses

Aavu :
 Huvitav mis juhtub kui eesliikujale laps, kits või jalgrattur ette hüppab??? Tagant otsasõit garanteeritud!!!


Sellise  mõttelaadi puhul ,et kui.... oleks parem kodus istuda.Ja ka seal võib juhtuda midagi kui ............. Sad
Vasta

[quote pid='453793' dateline='1529214060']
Oot-oot lepime nüüd kokku kuidas kiiruskaamera töötab, sähvakas  käib alles reaalse 97 km/h juures, sellest lahutatakse maha 4km/h mõõtemääramatust, seega kui kaamera juba sähvis siis minimaalselt 3x4 raha tuleb igal juhul loovutada. Mingit sellist varianti et plaks käib aga trahvi ei tule ei ole olemas. Ehk olete üks neist kes kaamera juures pidurdab hoo igaks juhuks 80-le?

Nii föönid kui külmkapid teevad trahvi reaalse kiiruse järgi, mine proovi politseinikule rääkida et aga mul spido näitas nii või nii  [Pilt: biggrin.gif]
[/quote]

Nii loeme uuesti kogu teksti. Eesti kiiruskaamerast pole mina rääkinud muud et see pluss 7 on mõttetu ja tuleks kaotada. Saab mujal juba väiksema kiiruse pealt teha saaks eestis kah. Asi tahtmises. 

Samas sa võid seletada et minu gps näitas nii või naa. Pole nagunii mõõtevahend ja see ei huvita kedagi. ja mis asi on see realne kiirus on, gps mõõte veaga 3% (30m täpsusega seade mis tehnoloogiliselt ei saa töötada 100%-l tänavatel)või radar mille jaoks tuleb teha -7kmh et viga kompenseerida või auto spidomeeter tavaliset nt 50kmh aga sõidab 48(nii auto testides tihti kirjas)
Vasta

Olen kasutanud kohalikku kiiruskaamerate äppi mitme erineva telefoniga, võrrelnud näitu mitme erineva GPS seadmega (TomTom, Garmin), väidan et isegi telefoni äpp näitab kiirust väga täpselt, kui näit on 96km/h siis nii ka on. Kinnituseks olen testinud niiviisi enamus kaameraid Tartu, Pärnu ja Risti-Virtsu maanteel, midagi välkuma ei hakka.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(01-07-2018, 15:24 PM)Laurts Kirjutas:  Olen kasutanud kohalikku kiiruskaamerate äppi mitme erineva telefoniga, võrrelnud näitu mitme erineva GPS seadmega (TomTom, Garmin), väidan et isegi telefoni äpp näitab kiirust väga täpselt, kui näit on 96km/h siis nii ka on. Kinnituseks olen testinud niiviisi enamus kaameraid Tartu, Pärnu ja Risti-Virtsu maanteel, midagi välkuma ei hakka.

Sama siin. Big Grin
Vasta

(01-07-2018, 10:16 AM)aavu Kirjutas:  
(01-07-2018, 09:32 AM)linnuke Kirjutas:  
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.

Aga miks Sind see niivõrd häirib. Rolleyes RolleyesSõida oma teed ja asi vask.

Huvitav mis juhtub kui eesliikujale laps, kits või jalgrattur ette hüppab??? Tagant otsasõit garanteeritud!!!

No ma olin sellises kohas kus oli tulemas 70-ne märk+ pidin keerama kohe vasakule. Andsin piisavalt vara suunatulega märku ja peeglist vaadates ikka istus nagu puuk pees... ja mulle jäi tunne,et järsku põrutab veel tagant otsa ka.....
Ma ei näe sellisel juhul põhjust kedagi mööda lasta... eriti veel kui tean,et sõidan vähemalt 90-ga. ja kas mul peaksid süümekad olema.... Big Grin  Pigem tuleks võibolla osta üks kaamera ka tahapoole,et pärast ei oleks lahkarvamusi....
Vasta

(01-07-2018, 15:44 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(01-07-2018, 10:16 AM)aavu Kirjutas:  
(01-07-2018, 09:32 AM)linnuke Kirjutas:  
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.

Aga miks Sind see niivõrd häirib. Rolleyes RolleyesSõida oma teed ja asi vask.

Huvitav mis juhtub kui eesliikujale laps, kits või jalgrattur ette hüppab??? Tagant otsasõit garanteeritud!!!

No ma olin sellises kohas kus oli tulemas 70-ne märk+ pidin keerama kohe vasakule. Andsin piisavalt vara suunatulega märku ja peeglist vaadates ikka istus nagu puuk pees... ja mulle jäi tunne,et järsku põrutab veel tagant otsa ka.....
Ma ei näe sellisel juhul põhjust kedagi mööda lasta... eriti veel kui tean,et sõidan vähemalt 90-ga. ja kas mul peaksid süümekad olema.... Big Grin  Pigem tuleks võibolla osta üks kaamera ka tahapoole,et pärast ei oleks lahkarvamusi....

Vastus küsimusele kas tohib - seaduse järgi ei tohi, aga kes liikluses neid pikivahe norme ikka jälgib. Linnas eriti  niikuinii trügib keegi vahele ja sina muudkui pidurdad ja hoiad vahet. 
 Ilma püsikata, ei suuda keegi hoida pidevat ühtlast kiirust, seega mõne km/h kõikumine ikka on ja püsikaga tulijad jõuavad sappa. Ka rekkad. Kui rekka sabal istumine ei sobi, pole muid variante, kui sõita vahe kergelt kiirendades sobivaks ja hoida rekkaga sama kiirust, või lasta rekka mööda ja jääda rekka sabas tiksuma, kuna ega rekka pikalt eest ära ei lähe, piiraja segab. Lihtsalt jonnimine ei aita kedagi, keerab ainult enda närvid pe...e. Kõige lihtsam on järgida lihtsat reeglit, mis kunagi ammu õppesõiduvana Tihemetsas ütles:Sõida ise ja lase teistel sõita.  
  Suunaga annan ka mina varakult märku, eriti vasak pöördel, aga siis peab ka telgjoonele sõitma, rekka saab kõrvalt mööda, ilma et peaks kiirust eriliselt muutma kuna tema ei hakka ju keerama. Sinu suunamuutus ei tohi teisi liiklejaid ju segada.
 Kui on tulemas 70 märk (kuskil kaugemal),siis on väga imelik hakata mitu kilti enne seda vabaga veerema, et märgi mõjupiirkonda jõudes oleks 70km/h sees. Milleks masinatel pidurid on, kui neid ei kasutata. Eriti tobedad on muidugi 300...500m pikad piirangu lõigud. Minu igapäevasel marsruudil on üks selline ja pole mina veel näinud, et keegi seal 70-ga sõidaks, Enamasti lastakse püsikas natuke enne märki maha ja natuke enne mõjupiirkonna lõppu pannakse jälle peale. 
Tagumine kaamera ei peleta rekkat kaugemale, kui siis hoopis kiri tagaklaasil, mis teatab, et pidurdad järsku, aga pidurituled ei tööta. Kui rekkajuht on kirjaoskaja, olen kindel et pikivahe suureneb. Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

Kas keegi on ka seda täheldanud et sõltuvalt ilmaoludest on gepsu kiirus näit erinev (tegelikult ka kõrgus merepinnast eriti selle muutumine liikumisel on tunduvalt aeglasem ja ebaühtlasem). Kui on ilus päikesepaisteline ilm on näit üks, aga väga tugevalt pilves ja vihmase (koera)ilmaga teine. Võrdlus siis spidoga. Pidi sõltuma sateliitide kinni püüdmisest.
Vasta

klaave
Me siin räägime +-1km/h mitte kolmandast kohast peale koma. See GPSi värk ikka päris täpne.
Vasta

jah, aeg muutub kiirelt. gepsud-äpid-särgid-värgid-märgid.
teie nooblites gepsudes ja telefonides peaks ehk stopper ka sees olema. või vähemasti sekundeid lugev kell.
no ja kilomeetripostid on ju ometigi teeservas olemas. enamasti täitsa õige koha peal ka.
90kmh võrdub 40sek kilomeetrile.
Vasta

Ja siis hakkab pihta teema ,miks spidoka vaatamise asemel moblat näpime jne ,jne.... Smile Smile
Vasta

(01-07-2018, 18:58 PM)linnuke Kirjutas:  Ja siis hakkab pihta teema ,miks spidoka vaatamise asemel moblat näpime jne ,jne.... Smile Smile

no ehk ikka kuskilt suudad kellegi kaasreisijaks saada, kes spidoka taatlemise ajaks sekundeid lugema tuleb.
Vasta

(01-07-2018, 19:26 PM)diesel Kirjutas:  
(01-07-2018, 18:58 PM)linnuke Kirjutas:  Ja siis hakkab pihta teema ,miks spidoka vaatamise asemel moblat näpime jne ,jne.... Smile Smile

no ehk ikka kuskilt suudad kellegi kaasreisijaks saada, kes spidoka taatlemise ajaks sekundeid lugema tuleb.

Olles üdini aus ,siis olen selle nn.taatlemise oma aparaadil igaks juhuks kunagi teinud.Nimelt toppisin alla nii suured rehvid kui võimalik .Spido näitab ca.8 ;10 kilti vähem reaalsusest. Sad Sad
Vasta

Kas mitte rohkem ei näita (näiteks et näitab 100, aga tegelikult on 90)? Suuremate rehvidega peabki vähem näitama. Rolleyes
Vasta

(01-07-2018, 14:40 PM)nootsii Kirjutas:  [quote pid='453793' dateline='1529214060']
Oot-oot lepime nüüd kokku kuidas kiiruskaamera töötab, sähvakas  käib alles reaalse 97 km/h juures, sellest lahutatakse maha 4km/h mõõtemääramatust, seega kui kaamera juba sähvis siis minimaalselt 3x4 raha tuleb igal juhul loovutada. Mingit sellist varianti et plaks käib aga trahvi ei tule ei ole olemas. Ehk olete üks neist kes kaamera juures pidurdab hoo igaks juhuks 80-le?

Nii föönid kui külmkapid teevad trahvi reaalse kiiruse järgi, mine proovi politseinikule rääkida et aga mul spido näitas nii või nii  [Pilt: biggrin.gif]

Nii loeme uuesti kogu teksti. Eesti kiiruskaamerast pole mina rääkinud muud et see pluss 7 on mõttetu ja tuleks kaotada. Saab mujal juba väiksema kiiruse pealt teha saaks eestis kah. Asi tahtmises. 

Samas sa võid seletada et minu gps näitas nii või naa. Pole nagunii mõõtevahend ja see ei huvita kedagi. ja mis asi on see realne kiirus on, gps mõõte veaga 3% (30m täpsusega seade mis tehnoloogiliselt ei saa töötada 100%-l tänavatel)või radar mille jaoks tuleb teha -7kmh et viga kompenseerida või auto spidomeeter tavaliset nt 50kmh aga sõidab 48(nii auto testides tihti kirjas)
[/quote]

A milleks õpetada "vot meil saksas on nii, teil seal Eestis on sitasti"? Kas siit keegi tuli õpetama, kuidas saksas sõitma pekas või? Seal on teine kultuur, teine liiklusseadus, teised inimesed, teised autod, teised teed ja ilmastik. Arvata on, et kõik sama ei saa olla.

Ja see, et +1km/h tuleks trahvi teha on vaimuhaige inimese jutt. Mõtle nüüd ise ka, kuidas see võimalik saaks olla.

90km/h ei ole mingi igamehe väärtus. On ainult üks ja kehtiv 90km/h ning kui sul auto spido valesti näitab, on see auto omaniku probleem sellega arvestada. Kui GPS tõesti endale lubada ei saa, eks sõida siis kuskilt asulast läbi, kus tahvli peal kiirust näitab. Saad ikka aimu, kui vigane sul spido näit on. Iga autojuht vastutab ikka ise, et auto tehniliselt korras on ja et ta oskaks normaalse kiirusega sõita.

Äkki peaks seda ka ülevaatusel kontrollima?
Vasta

Kui suuremad rattad autole alla panna siis läheb sõit kiiremaks. Spidomeetri ajam ju sisuliselt kardaanivõlli pealt ja samade pööretega sõites läheb kiiremini edasi suuremate ratastega.

T.
Vasta

No see tahvli pealt kiiruse vaatamise soovitus on lihtsameelne.
Vasta

(01-07-2018, 20:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kui suuremad rattad autole alla panna siis läheb sõit kiiremaks. Spidomeetri ajam ju sisuliselt kardaanivõlli pealt ja samade pööretega sõites läheb kiiremini edasi suuremate ratastega.

T.

Jah, ja spidomeeter hakkab reaalsest kiirusest vähem näitama, nagu mainisin.
Vasta

(01-07-2018, 20:12 PM)ZIL 131 Kirjutas:  No see tahvli pealt kiiruse vaatamise soovitus on lihtsameelne.

Võib-olla tõesti, ma tegelikult ei tea, kuidas need töötavad. Lihtsalt spidoga ka kokku ei lähe.
Vasta

See 1km/h ei olekski tegelikult trahvi kirjutamiseks nii paha, äkki päästab napilt mõne elukese, kuid tänase seisuga suudetakse fööne ja putkasid kalibreerida täpsusega +/-3km/h. Uued eravärvides skodad on aga palju täpsemad ja seda isegi ise liikumises olles ja võrdselt eest ning tagant mõõtes. Ja see on ikkagi tingimusel et 90km/h on füüsikaline suurus millele kaudselt viitab spidoka seier maanteel sõites. Wink
Vasta

(01-07-2018, 20:12 PM)ZIL 131 Kirjutas:  No see tahvli pealt kiiruse vaatamise soovitus on lihtsameelne.

Kuidas nii. Olgu see garmin, tomtom, telefon või rüperaal - mis vahet kust saa oma kiirust jälgid. Peaasi et ei näpi sõidu ajal. Esiklaasile paigaldatud gps seadmed või isegi telefon hoidjas tõmbavad vähem pilku maanteelt ära kui spido pidev jälgimine rooliratta vahelt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: zazik, 42 külali(st)ne