27-07-2018, 23:20 PM
(27-07-2018, 18:44 PM)deeremees Kirjutas: On see vanemat tüüpi kütusepump. Kas see punase ringiga tähistatud on õli lisamisava kork? Teistel pumpadel ei ole selle kohapeal midagi.
Kas seal küljes on ka õlivarras?
Miskil T-40 pumbal justkui mäletan olevat mõõtevarras seal kohas.
Kui juba pumba peale jutt läks, siis käisin vaatamas oma endist metsatraktorit ja seal oli vahepeal 6 aastaga juurde tulnud 8000 töötundi ning ainus remont mis on tehtud on veepumba ja kõrgsurvepumba vahetus.
Kuna inimene ise töötab temaga sai tal kõrini sellest jamast et mootor ei käi ühtlaselt ühegi vene pumbaga vaheta neid palju tahad ning tellis sellise pumba omale: http://agrotrade.home.pl/produkt,13537,5...*3480.html
Panime peale, väike häälestus sai tehtud et mootor läheks 2800 pööret ja küttekogus oleks sobiv turborõhuga ning väga hea asi sai.
Väga ühtlaselt ja pehmelt käib tühikäigul nagu kaasaegne mootor kohe oleks.
Samas on ka madalalt jõud hea ilma igasuguse suitsuta ning kui turbo puhuma hakkab rakendub rikasti täpselt vastavalt turborõhule ning jõudu lisandub sujuvalt.
Täispööretel aga on raske koormaga kerge hallikas suits niiet jõud on maksimaalne.
See tõi välja kohe ka probleemi et tahaks siduriketta vahetust varsti saada sest kui turbol rõhk üleval jääb 3 sekundiks libisema käiguvahetusel.
Kuna aga sinna sai pandud korralik veneaegne vedrudega ketas ning seega lähevad vahetusse ilmselt ainult katted.
Need praegused kummist "vedrudega" kettad ei kesta seda jõudu mis korras turbomootor annab.