21-08-2018, 21:55 PM
Plaanis on 25el suunatuled taas ellu äratada, kas on kellegil sellise releega kogemust? Kuidas ühendada?
Tänud ette!
Tänud ette!
(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas: Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?
(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas: Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?
(01-09-2018, 15:14 PM)MadR Kirjutas: Kuidas oleks mõistlik õhku torustikust välja pumbata?
(08-09-2018, 20:51 PM)MadR Kirjutas: Probleem selline ,et 25 ei taha enam käima minna, pihustitorudest midagi ei viska - ainult etteandepumba abil? Millest võiks alustada? // Etteandepumbaga pumbates käivitub.
(08-09-2018, 21:15 PM)meli666 Kirjutas:(08-09-2018, 20:51 PM)MadR Kirjutas: Probleem selline ,et 25 ei taha enam käima minna, pihustitorudest midagi ei viska - ainult etteandepumba abil? Millest võiks alustada? // Etteandepumbaga pumbates käivitub.
Suure tõenäosusega on kuskil ebatihedus. Kui vaskseibid said kõik uued ja kokkupuutepinnad ka ok olid. Siis süveneks ilmselt filtripoti tihenditesse. Samuti peenpuhastus filtripoti tikkpoldi juures oleva kolmnurk kummirõnga olukorda.
Etteandepump käsitsi pumbates ei leemeta?
(02-09-2018, 07:39 AM)Daff Kirjutas: Paar nädalat tagasi tehtud ühe kohaliku kuliibini poolt järgmine rats.
Sätid masina valmis õhutamiseks. Keerad ühe pihustitoru maha pumba pealt.
...
(08-09-2018, 23:42 PM)MadR Kirjutas: Vaskseibid ja kogu uus tänapäevane terastorustik sai pandud, filtripoti tihendid ka üle kaedud.
(09-09-2018, 09:40 AM)muska71 Kirjutas:(08-09-2018, 23:42 PM)MadR Kirjutas: Vaskseibid ja kogu uus tänapäevane terastorustik sai pandud, filtripoti tihendid ka üle kaedud.
milleks olla vahekorras filtripottide ja terastorude ja seibidega???kogu kupatuse viskasin hästi kaugele ja muresi pole,siinsamas foorumis ja äkki isegi siinsamas teemas on ka pildid kuidas tegin.
(20-04-2018, 22:22 PM)pen.skar Kirjutas: Vastuseks ksf Daff küsimusele ja üleüldse: Paremal pool laagrinumbri järel kirillitsa täht tähendab järgmist:
Б -Tinavabast pronksist massiivse separaatoriga
Г -Mustmetallist massiivse separaatoriga
Д -Al. sulamist separaatoriga
E -plastseparaatoriga
K -Laagri konstruktsiooni on muudetud
Л -Valgevasest separaatoriga
P -Laager kuumakindlast terasest
У -Vastab lisanõudmistele töötlemispuhtuses, telg-radiaallõtkus, pinnakatte jm osas
X -Tsementeeritavast terasest detailid
Э -Spetslisanditega ШX terasest
Ю -Roostevabast terasest
Я -Harvakasutatavast materalist laager(kõvasulam, klaas, keraamika jne)
M -Kontakti on modifitseeritud ???
Kui tähele järgneb number, on teine, kolmas, neljas jne variant esialgsest. Põkalaager 307 K5- on viis korda ratsimist tunda saanud.
(11-10-2018, 22:16 PM)jupiter22 Kirjutas: Küsiks, kas kellegil India rehvidega või Põllumehe Kaubamajas müüdava Trayali rehvidega on kogemusi? Need kena kopika odavamad osta, kui Vene omasi.
Vene rehvi kvaliteediga olen kursis...kui koguaeg päikese käes ei seisa siis käib kah. Traktor kulutab aastas 3-4 paaki kütet, haldab kartulamaad, lükkab talvel õue lumest puhtaks jne.
(11-10-2018, 22:16 PM)jupiter22 Kirjutas: ...
Küsiks, kas kellegil India rehvidega või Põllumehe Kaubamajas müüdava Trayali rehvidega on kogemusi? Need kena kopika odavamad osta, kui Vene omasi. ...
(11-10-2018, 23:48 PM)meli666 Kirjutas: ...
Vene Voltyred peavad ilma mõradeta vastu ka aastaid 15 enda kogemusel.
...