01-09-2018, 22:46 PM
(01-09-2018, 18:51 PM)Walter Kirjutas: Kui releel oli peal midagigi mis meenutas tehasest pealelastavat mingit värvikihti siis tuleks sellega arvestada. Klantsilt särav detail on ilus vaadata aga kas on see ikka nii nagu peab? Sama teema ka teiste kere külge koostatud asjadega (juhtmestik, torustik jne.) mis võidi panna külge enne värvimist. Nagu ameerika muskelautodel kus originaalsuse tagaajajad värvivad osad juhtmed ja lõdvikud osaliselt või täielikult ära kuna tehase vooluliinilt need niimoodi ka tulid.Jah tuli meelde. Kunagi sai uudismaal käidud ja selleks anti tutikad GAZ 52/53-d. Neil oli ka relee ühe poldi all selline kausikujuline seib, milles oli mingi punane mögin, kuhu oli mingi tempel vajutatud - tõenäoliselt kvaliteedi kontroll. Olen ise ühe sellise kausi veel tühjaks kookinud, et kruvile ligi pääseda, et kaant maha saada. Nii, et edasi seltsimehed, originaalsuseni veel tee pikk. Relee-regulaatoril puudub plomm .
Mingi perioodi vene plomm kujutas endast kruvi pea alla pandud neljakandilist plekist kaussi kus kruvipea oli kaetud punase plastiliiniga ning tempel peale vajutatud - kuidas siin võis olla?