Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(05-10-2018, 21:11 PM)Inri Kirjutas:  
(05-10-2018, 18:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(05-10-2018, 08:56 AM)Peeter2 Kirjutas:  Paigalduseks tavaline vaht ei sobi, peab olema tulekindel.

palun näidata tulekindlat vahtu???pole veel kuulnud näinud.see roosakas vaht on TULETÕKKE vaht mitte tulekindel.see vaht mõeldud x aja jooksul tule levikut peatama tõkestama ja kui see aeg mööda läheb siis kuumuses põleb mühinal.

https://penosil.com/et/pustolivahud/32-p...-1129.html
http://www.makroflex.ee/et/tooted/poluur...-fr77.html
http://www.makroflex.ee/et/tooted/poluur...-fr77.html

360minutit.....kui selle ajaga ei kustutatta ega ise ei kustu pole nagunii midagi päästa

Punasele Penosil vahule näita ainult tikku ja põleb raginal. Tuld see kindlasti kinni ei pea. 360min on ma ei kujuta ette mis tingimustes mõeldud, äkki mingit pilti lõkkest näidatud sellele... ehk on sekundid minutitega segi aetud? Ka see oleks liiga pikk aeg tegelikult.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Tuletõrjujad ütlevad, et pole tulekindlat asja. Iga asi põleb, küsimus on ainult temperatuuris. Misasi on laava? Ja siin räägitakse tulekindlast vahust. Uskuge jah reklaame, ühed mehed kasutasid isegi ahjuehituses vahtu.
Tuletõkke uksel on ülesandeks teatud aja tuld kinni hoida. Seal kasutatakse teatud vahtusid küll. Nimetada neid aga tulekindlateks ...

hp

(06-10-2018, 00:12 AM)motamees Kirjutas:  Tuletõrjujad ütlevad, et pole tulekindlat asja. Iga asi põleb, küsimus on ainult temperatuuris. Misasi on laava? Ja siin räägitakse tulekindlast vahust. Uskuge jah reklaame, ühed mehed kasutasid isegi ahjuehituses vahtu.
Tuletõkke uksel on ülesandeks teatud aja tuld kinni hoida. Seal kasutatakse teatud vahtusid küll. Nimetada neid aga tulekindlateks ...

Ustepuhul, mäletamistmööda, oli lugu selline, et pidi sektsioonist loetud minutite jagu tule eemalpidama. Tüüpi 30 ja 60. Ehk et siis lengil vastavad kuumaga paisuvad tihendid etc. A nagu tavaks saand, võin ka sedapuhku eksida Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

Tulepüsivusklass on see.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Ei tea kas sobib teemasse aga üks aastatetagune lugu. Kahemastiline purjekas,ehitatud 1939. Puust tehtud laev.
Saksa registris.Tegime firmaga sellel elektritöid. Samal ajal sattusid laevale mingid tuleohutuse spetsid kuna omanikul oli soov saada laev Eesti registrisse.Mõtlesime,et kuuleme valesti kuna nõuti vaheseintele tulekindlaid uksi.
 Tõsimeeli, kuigi kogu laev ehitatud puidust ka vaheseinad. Saime oma töödega valmis ega tea kahjuks
millega lugu lõppes.Ma ei tea muidugi laevaehitusest midagi ja seal rakenduvatest tulekaitseabinõudest ka aga saan aru,et
kui laev ära põleb siis vähemalt vaheuksed jäävad alles.

(05-10-2018, 18:59 PM)tcumen Kirjutas:  Peaaegu et päeva parim huumor.
Tõenäoliselt pritsuameti tegelasel läks kusagil midagi sõlme või ei räägi Sina kõiki asju ära.
Töökohast tulenevalt olen pidanud osalema mitmetel tuleohutuskoolitustel(erinevad lektorid) ja puutun ka muidu tööalaselt ühe selle ala inemisega vahel kokku. Praktiliselt igal koolitusel on saanud kuulda mõnda "pärli", mille peale vaatame meestega üksteisele otsa, suu lahti. See et lihtsa ja loogilise küsimuse peale ei osata midagi vastata, on kahjuks tavaline.
Need tegelased raiuvad pähe õpitud teksti, aga mõelda kahjuks ei oska. No vähemalt minu kogemuste järgi on nii.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Paljud asjad tulega ei ole tegelikult nii enesestmõistetavad kui esmapilgul näivad. Sai kunagi istutud koos ühe katuse all arhitektiga kes siis projekteeris hooneid ja mina teostasin sarnaste püstitust. Tal oli töös ühe eesti suurima puidu tootmishoone või nn angaari projekt. Karkass pidi taluma kiiret tembi tõusu ja sellele vastu pidama x aja. Valikus olid puit, metall ja betoon. Mis te pakute, millised materjalid jäid kaalukausile viimaseks oma omaduste poolest?... Metall kukkus esimesena välja, kuna see ei vastanud oma omaduste poolest üldse. Kaalule jäid puit ja betoon. Võitis betoon, põhjust täpselt ei mäleta aga hind oli seal üpris tähtis tegelane. Puhas metall oleks lihtsalt minutitega kokku vajunud kui temp teatud piirini oleks kiiresti tõusnud. Seega teemad mis arvatavalt enesestmõistetavad paistavad esmapilgul, ei pruugi olla päris õiged tegelikult.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Üks ammune näide, eksamiküsimus päästes hüdrolöögi levikiirusest oli tõesti väära vastusega (eksameid sellisel kujul enam pole). http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=48305  
See ei tähenda, et seal  majas kõik väga viltu on. Enamus on ikka profid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Puiduga on selline asi, et tuletõrjuja võib, peale vaadates, ütelda, mitu korda ta võib põleva prussi alt veel läbi käia. Metalli kohta ei julge keegi midagi arvata. Betoon oli ka vist natu kahtlane.

hp

Vahelduseks küsimus elektriauto õigemini "elektriauto" kohta. See tähendab, et aparaat tarvitab elektrit mitte sõitmiseks, vaid seismiseks. Tegemist esimese põlvkonna Fabiaga.

Peale koju toomist sai kevadise hoovikoristuse kõrvale usinasti autoraadiot kuulatud ja järgmisel päeval keeldus aparaat käivitumast, aku oli tühi. Arvasin, et aku kõhna ja ostsin uue, seda enam, ees ootas pikem reis. Ette rutates: tegelikult keerab too vana aku edukalt käima ühe raskesti käivituva aparaadi, millel peaks peaaegu 2 korda suurema mahutavusega aku olema.

Reisi sihtkohas mingeid anomaaliaid ei esinenud. Aga koju tagasi tulles selgus, et nädalane seismine lüpsab aku nii tühjaks, et armatuuri tabloodelt kustuvad kirjad. Laadimine peaks korras olema, genekale sai paigaldatud uus "tablett".

Mõtlesin järele ja jõudsin järeldusele, et asi on uste lukustamises. Reisi sihtkohas olid uksed pidevalt lukus, aga kodus ei ole ma sellist harjumust endale külge pookinud. Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?

On võimalik.

Ning tuvastada aitab säärast ahnepäitsu ainult akult nositava voolu tugevuse (A) mõõtmine (milli)ampermeetriga. Oli siis ettevaatlik ja ära särista - nüüdisaegsed elektriautod kipuvad solvuma ja mõne hinnalise ploki loojakarja saatma.

(08-10-2018, 09:39 AM)v6sa Kirjutas:  On võimalik.

Ning tuvastada aitab säärast ahnepäitsu ainult akult nositava voolu tugevuse (A) mõõtmine (milli)ampermeetriga. Oli siis ettevaatlik ja ära särista - nüüdisaegsed elektriautod kipuvad solvuma ja mõne hinnalise ploki loojakarja saatma.

... ise samal ajal ühekaupa kaitsmeid eemaldades. soovitav on alustada raadio, alarm jm sellistest. ECU jms soovitav mitte näppida.
auto oli ikka valve alt maas?
nb. süüde ja võti välja!  
Avensisel oli 3 tarbijat ja (mälu järgi)kokku 0,4A leke: raadio,  kesklukk jms.


(08-10-2018, 09:39 AM)v6sa Kirjutas:  ... Ning tuvastada aitab säärast ahnepäitsu ainult akult nositava voolu tugevuse (A) mõõtmine (milli)ampermeetriga. ...
Ma igaks juhuks meenutan, et hea oleks hakatuseks ühendada akuklemmi ja kaabli vahele ajutine juhe, siis sellega paralleelselt ampermeeter ja siis juhe lahti ühendada. Millega väldib aku külgeühendamisel tekkiva voolutõuke.

(08-10-2018, 09:32 AM)oltsberg Kirjutas:   Tegemist esimese põlvkonna Fabiaga.


 Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?
Enne aku miinuse lahtiühendamist oleks soovitav ühendada ampermeeter aku miinusklemmi ja akult eemaldatava juhtme vahele. See tagab, et rike ei kao ära sel momendil kui akuvool ei jõua rikkekohta. Isegi hetkeline voolukatkestus võib rikke ajutiselt ära peita. Näiteks miski relee laseb end lahti ja voolu taastumisel ei rakendu. Rakendub mingi kõrvalise teguri mõjul, nt. sõidu ajal tugev raputus suunatule lülitatud olekus vm. No see viimane lause on küll puhas fantaasia aga pisuke tõde peitub temaski.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Väga hea märkus! Viga ei saa otsida, kui seda ei ole.

(08-10-2018, 09:32 AM)oltsberg Kirjutas:  Mõtlesin järele ja jõudsin järeldusele, et asi on uste lukustamises. Reisi sihtkohas olid uksed pidevalt lukus, aga kodus ei ole ma sellist harjumust endale külge pookinud. Veel tegin avastuse, et üks tagauks kesklukust ei lukustu. Kas asi võib olla selles, et too lukumootor on vigane ja lüpsabki aku tühjaks?

Pigem on kahtlus kesklukuga seotud signas mis valvesolekus vigase seadme puhul tarbib normaalsest rohkem voolu. Samuti ei garanteeri geneka tableti vahetus alati geneka korrasoleku - seda viimast kontrollitakse ikka vastava mõõteseadmega. Aga ampermeeter aku juhtme vahele ja kaitsmeid eemaldama, siis selgub tõde.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Tervist.

  Minu ühel autol sõi aku tühjaks autole paigutatud jälgimiseadme lõpnud aku , igapäevasel autokasutusel ei juhtunud midagi , kui auto seisis nädala või kauem , siis oli aku tühi . Autoserviisis võeti pahategija ära ja viga kadus.

Palju paha teevad ka oma paigaldatud raadiod mis valesti ühendatud.

Ma arvan, et see katkine lukumootor on üsna tõenäoline viga. Kui uste lukustamist harva on, siis on lukk lihtlabaselt kinni jäänud. Mootor saab impulsi, hakkab lukku liigutama, aga see jääb poole tee peal kinni. Kuna lõpplülitini ei jõua, jääb lukule vool peale ja ongi valmis.

Mina igatahes alustaks sealt. Kui lahendamisega kiiret pole, kakuks lukumootori küljest juhtmed lahti ja jätaks masina lukustatud ustega seisma. Mõne päeva pärast vaataks, kas on kotitäis pinget ära varastatud või mitte.

Olen siin seda vist ka varem kirjutanud, et kaitsmeid välja kakkudes mõnikord võitegi viga otsima jääda. Antud autol peaks olema moodulite vahel juba infovahetus läbi CAN võrgu ja kaitsmeid prostalt välja kakkudes ja tagasi toppides äratate te hoopis moodulid ellu, mis tõstab tarbimise kohe lakke. Teoreetiliselt loomulikult on ka see meetod võimalik aga ropult kaua aega võib minna. Natukene lihtsam on ampertangidega või kui neid parasjagu käepärast pole, siis mõõda lihtsalt kaitsmete pealt pingelangu. Kaitse, mille alt tarbimine toimub, peaks seda pingelangu näol näitama.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne