13-10-2018, 19:46 PM
Piduriketaste treimine
13-10-2018, 20:51 PM
(13-10-2018, 18:19 PM)_rein_ Kirjutas:(13-10-2018, 13:48 PM)veix__ Kirjutas: 0,05...0,1 mm pole mingi selline rant, mida keegi hakkab maha treima, tihti näeb ikka ligi 1 mm rantidega kettaid. Kui kettaid vahetasin, siis nägin karbilt, et tootja poolt on lubatud kokku max. 2 mm kulumist e. 1 mm kummaltki poolt.Kui tähelepanelikult lugeda, siis seal oli juttu tööpinnast.Rant ei ole tööpind.
Juttu oli sellest, et randid maha treida?
13-10-2018, 20:58 PM
(13-10-2018, 19:46 PM)_rein_ Kirjutas:(13-10-2018, 18:53 PM)Daff Kirjutas: Kas sellel treimisel on mõte? Poes maksab näiteks Audi arvestatava kvaliteediga ketas 27 euri. Tagumine 13 euri.
Korraliku Audi ketta hind on kolmekohaline.
Kui ketast hakatakse treima siis vaevalt keegi kolmekohalist välja käib. Vihjasin lihtsalt, et treimise asemel võiks sama raha eest kordades korralikuma asja alla panna.
Aquila captas non muscas.
13-10-2018, 21:13 PM
Mismoodi seda piduriketast treitakse?Paned treipinki ja lased teraga tuimalt siledaks?
13-10-2018, 21:30 PM
13-10-2018, 21:36 PM
Okei.Siledaks treitud ketas põhjustab tõsiseid häireid pidurite töös.Sooviks oma silmaga seda ujuvat treipingi rakist või terahoidjat näha pildil vms.
13-10-2018, 22:00 PM
13-10-2018, 22:12 PM
Okei sellest ma saan aru.Ma sain aru, et seltsimehed treivad tuimalt seda piduri tööks vajalikku viskumist kuskil treipingis maha
13-10-2018, 22:18 PM
"Piduri tööks vajalik viskumine" vajab tõlget.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
13-10-2018, 22:28 PM
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
13-10-2018, 22:37 PM
Tsitaat:seltsimehed treivad tuimalt seda piduri tööks vajalikku viskumist kuskil treipingis mahaPole vaja muretseda, isegi kui pingis õnnestub ketas liiga ideaalseks saada, siis"piduri tööks vajalik viskumine" tuleb peale esimest kõva pidurdamist tagasi (vahest tuleb isegi jääb liiga hea "vajalik viskumine")
(keegi on vist liiga palju tarka teooriat lugenud?)
13-10-2018, 23:00 PM
Eks see pascali seadus üks tark teooria ole ja poest uued kettad mõõda kuidas tahad ikka viskab paari koha pealt.Jään vastuse võlgu miks just treitud ketta poole pealt auto põlema läks aga läks.
13-10-2018, 23:52 PM
(13-10-2018, 23:00 PM)Ants80 Kirjutas: Eks see pascali seadus üks tark teooria ole ja poest uued kettad mõõda kuidas tahad ikka viskab paari koha pealt.Jään vastuse võlgu miks just treitud ketta poole pealt auto põlema läks aga läks.Seal on ainus loogiline seletus et ketas treiti ära, aga sadula hooldus jäeti tegemata.Kui kolb,kolvid kinni on loogiline et nii võib juhtuda kui õigel ajal aru ei saa.
13-10-2018, 23:57 PM
(13-10-2018, 20:58 PM)Daff Kirjutas:Ma pidasin silmas ketta hinda.(13-10-2018, 19:46 PM)_rein_ Kirjutas:(13-10-2018, 18:53 PM)Daff Kirjutas: Kas sellel treimisel on mõte? Poes maksab näiteks Audi arvestatava kvaliteediga ketas 27 euri. Tagumine 13 euri.
Korraliku Audi ketta hind on kolmekohaline.
Kui ketast hakatakse treima siis vaevalt keegi kolmekohalist välja käib. Vihjasin lihtsalt, et treimise asemel võiks sama raha eest kordades korralikuma asja alla panna.
Sellise suurema ketta paari treimise hind on 20€.
14-10-2018, 00:04 AM
(13-10-2018, 22:28 PM)viplala Kirjutas: Ketta treimine... https://www.youtube.com/watch?v=9abQfocpqc0Siin on treimist näidatud vene külamehe kombel.
14-10-2018, 00:15 AM
(14-10-2018, 00:04 AM)_rein_ Kirjutas: Siin on treimist näidatud vene külamehe kombel.
Hakkab pihta ... sa oled tuhandeid kettaid treinud jämemaks ja mingi tundmatu tehnoloogiaga.
Kui sul on mingi tänapäevane automaatpink, ei tähenda see midagi muud, kui ikkagi metalli mahavõtmist. Vahe ainult selles, et sina saad treimise ajal istuda ja õltsi lasta.
14-10-2018, 00:18 AM
Kusjuures 2 nädalat varem sai sadul hooldatud kõik määritud ja vahetatud ka rattalaagrid uued klotsid.Kuna ketast uut kohe võtta polnud ja järgmine päev oli vaja sõita sai sõbra käest riiulist treitud alla.Vana ketas viskas ja pedaal käis jala all niipalju, et väristas põlvekedra paiste.Igatahes kustutamise ajal oli see ketas tulipunane ja pidurivedelik, mis välja tuli too süttis.Piduriketta pinnakaredust ei mõõtnud ennem paigadust keegi.Üle see asi kuumenes ja põlema ta läks igatahes.
14-10-2018, 00:22 AM
(14-10-2018, 00:15 AM)motamees Kirjutas:Jämedamaks pole vaja, on vaja neli tasapinda sirgeks ja paralleelseks saada. Ihutreial irvitas ikka, et alla 5 mm ei pruugi tööle jääda(14-10-2018, 00:04 AM)_rein_ Kirjutas: sa oled tuhandeid kettaid treinud jämemaks
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
14-10-2018, 09:38 AM
No ei usu ma kohe mitte kuidagi,et treitud ketas põhjustaks põlengu. Või siis küsiks,et mis kiiruse pealt nulli pidurdasid,et selline asi juhtus? 300km/h+
Klotsid ei ole nii tihedalt ketta vastas kui kõik korras on. Otsi ikka reaalset viga.
Olen ka kunagi lasknud kettaid sirgeks treida. Üldiselt lähevad suht kiiresti jälle laperdama. Soomes nägin ka seda apastraati mis käis kuidagi rattamutrite külge ja treis auto all ketta üle. Aga kasutati seda pigem tegelikult suht sirgete ketaste puhul, lihtsalt ülemisest/alumisest randist vabanemiseks.
Klotsid ei ole nii tihedalt ketta vastas kui kõik korras on. Otsi ikka reaalset viga.
Olen ka kunagi lasknud kettaid sirgeks treida. Üldiselt lähevad suht kiiresti jälle laperdama. Soomes nägin ka seda apastraati mis käis kuidagi rattamutrite külge ja treis auto all ketta üle. Aga kasutati seda pigem tegelikult suht sirgete ketaste puhul, lihtsalt ülemisest/alumisest randist vabanemiseks.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
14-10-2018, 10:14 AM
Kui esisillavedu ja ketas siis olen randid lasknud lihtsalt relakaga maha. Mingi käik sisse ja hooga üle. Paremaks läheb igaljuhul.
T.
T.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne