11-11-2018, 12:17 PM
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
(11-11-2018, 12:17 PM)metsakohin Kirjutas: Leidsin mõned joomised või kritseldused, algne päritolu on teadmata. Link lehele.Tänud Metsakohinale. Polegi leidnud sellist Gaz A joonist, küll lihtsustatud, aga vähemalt on vaidlused bensiinipaagi osas lõppenud. Nüüd on selge, et ei kasutatud bentsupaagi viimast, vaid eelviimast varianti. Nüüd tuleb punase paagi väike ümberehitus ette võtta. Huvitav kas see siis kasutusel olnud mingil tuletõrje MM-l. Äkki Taavi teab, milline see MM paak oli. Ameeriklased said poole aastaga aru, et see alatasa tilkuv bensiinikraan salongi ei sobi. Kas see jõudis kohale ka seltsimeestele?
(14-11-2018, 01:06 AM)Formika Kirjutas: Signaali tahaks panna nagu MM-l, seni pole veel leidnud. Kui näen, et kuskil kasutusel Fordi oma läheb see käiku.
...
Millest tehti istmed ja sisemised uksekatted? Nahast, mis lahtise auto puhul loomulik.
(14-11-2018, 01:06 AM)Formika Kirjutas: Olen nüüd kaks õhtut pilte vaadanud ja mõtelnud, kuidas siis peaks tegema. Seni on kindelPiltidelt on näha, et klaasist need küljeaknad kindlasti pole. Minu meelest nimetati seda materjali tsellofaaniks.
7. Auto tuleb komplekteerida külgkardinatega, kuigi see saab kõva pähkel olema. Augud ukse üleääres, millele Raivo tähelepanu juhtis ongi nende kardinate raami kinnituseks ja kardina alaäär on ise truksidega ukse ülemise serva külge kinnitatud. Loodetavasti kasutati sama materjali nagu katusel, ainult millest tehti need läbipaitvad osad. Kas tol ajal üldse oli läbipaistvat kilet
(04-02-2018, 00:35 AM)Taaviw126 Kirjutas: Leidsin sellise elektriskeemi.Kui ma neid elektriskeeme vaatasin, siis jäi mulle silma 1 erisus.
(14-11-2018, 18:25 PM)diesel Kirjutas: ksf! metsakohina pandud skeem, mida ise oled kiitnud, sisaldab sellise selgituse - 20 — педаль акселератора, 21 — опора ноги к акселератору.Ei pööranud sellele tähelepanu ja ei saa kirillitsast nii palju aru ka, vast keegi oskab seletada, mis ülesanne sellel asjandusel nr. 21 on.