25-10-2018, 20:11 PM
(25-10-2018, 19:59 PM)T25 Kirjutas: Tere
Kas keegi saaks anda nõu T25A1 (D21A1) väntvõlli vahetuse kohta - väntvõll on pooleks, samas mootor jäi töötades veel seisma. Plaan siis väntvõll vahetada, aga olen selles täielik võhik. Milline see tööde järjekord peaks olema ja mida silmas pidama, et asi õnnestuks?
Puhta pees on nö. Sul raskem ülessanne kui kellegil teisel. Põhjus lihtne leia uus vänt mis sinna sisse ka sobib ja mis ei pane su masinat vibreerima nagu naiste vibra : krt ma sattusin sellise mootori otsa ise ja nüüd otsin pikemalt ise ka uuematüübi väntvõlli uut.
Mis seal vahetuses keerulist.
1) hüdropumba ajam maha, tagant 4 poldiga kaas maha ja sidurivõlli vahepakkidest lahti lasta.
2) esisild tungiga üles tõsta ja sidurikoja alla laduda rida plokke. Esisild koos poolraamiga eest ära sõita.
3) euro alustest plate teha ja mootor lahti lasta poltidest, mis hoiab sidurikoda. Mootor lahutada traktorist.
4) Mootor maha tõsta , eemaldada sidur.
5) eemaldad mootori esimese rihmaseibi
6) eemaldad mootori esimese kaane ja hooratta kaane
Lase väntvõll lahti kepsudest ja raamidest
tagasipanek teisipidi.
Panin ka ühe teise pildi mida jagati kuidas on kergem rocklaga eemaldada.
Aga jah kõige suurem küss ongi kust saada uut korraliku väntvõlli. Poest seda ei leia.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.