Postitused: 1,020
	Teemad: 30
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
12
	 
 
	
		
		
		
		18-11-2018, 17:09 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2018, 17:12 PM ja muutjaks oli 
overspeed.)
 
	
	 
	
		 (18-11-2018, 14:35 PM)motamees Kirjutas:   (18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas:  ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...
Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur, mille võib riidega kogemata katta. Ilma puhurita on nagi OK ja ilma nagita on puhur OK.
Tahtsin veel lõõpida, et riputan ainult suvel kasuka nagisse, kuna siis ei kasutata puhurit. Samas ei pruugi aga kõik saarlaste naljadest aru saada, nagu ma ise vaatan mõnda inglise naljasaadet täiesti tõsise ilmega.
Kriitika oli pigem puhuri kohta, et vales kohas (mo kui kritiseerija/arvamustavaldaja arvates, aga seda sa ju teadsid niikuitnii 

 ) 
Nagi asukoht brå. Nagi kohta saaks kritiseerida vaid seda, et pole pidurduskindel.
 (18-11-2018, 14:49 PM)Tift Kirjutas:   (18-11-2018, 14:35 PM)motamees Kirjutas:   (18-11-2018, 13:50 PM)Tift Kirjutas:  ... Esiistmete vahel on minul siiski nagi, kuhu üleriideid riputada. Väga mõnus kasutada...
Nagi kohta oli kriitika, sest all on elektriline soojapuhur...
 Jah, ma lugesin ja kursis :
 Ma lihtsalt ei ole sattunud mõtlema selle peale. et võiks niigi väiksesse kabiini lisasoojenduse panna, sest pole nagu vajadust olnud :
   
  See"elektroonika"-majapidamine on minul seni niimoodi käinud, et kui masin mingit jura ajab või segast peksab igast tulukeste süütamisega jne, siis "kainestan" teda lihtsalt - akuklemm mõneks minutiks maha ja uuesti peale. Kui on olnud mingi ajutine haigus niiskuslühise või kehva kontakti näol, siis on abi old, kui kordub, siis on asi tõsisem. 
 Eespool keegi mainis, et masin on madalamatel pööretel nagu tuim, aga kõrgematel kisub hästi. Vahest jäi mul mõni postitus lugemata..aga kuulu järgi hakkab neil mootoritel turbo alles 2000 rpm juures isuga tööle ja seda ma tunnen oma naksiku juures päris hästi 
See pole lisasoojendus, vaid eel-soojendus. 
Talvel, kui auto öues ja aknad lumes/jääs, siis sulatab need puhtaks ajaks, mil juht söitma soovib minna.
Samas on tal ka effekt, kui kenasti tihti kasutada (juba jahedast sügisest alates, mitte ainult käreda külma ajal talvel), et hoiab salongi kuivana. Nii ei tekiks neid niiskusest tulenevaid elektrilisi probleeme.
	
 
	
	
Arrogance diminishes wisdom ! 
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,384
	Teemad: 24
	Liitus: Jul 2009
	
Maine: 
53
	 
 
	
		
		
		
		25-11-2018, 23:12 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2018, 23:18 PM ja muutjaks oli 
Mahno.)
 
	
	 
	
		Mul tekkis peale pikemat sõitu oma partneriga kiuslik küsimus - ega 406 esiistmed partnerisse/berlingosse istu?
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,678
	Teemad: 30
	Liitus: Oct 2003
	
Maine: 
57
	 
 
	
	
		Mul küll peale pikka sõitu sellist kiuslikku mõtet ei tekkinud. Seda enam, et sõidu eesmärk oli viia juhiiste kodust ära kaugele. 
Samas kaalusin ma seda mõtet ennem istme loovutamist. Kindlasti on võimalik iste sinna istutada, aga ikkagi andsin 25 euro eest juhiistme ära. Ju siis ikkagi nii väga seda vaja vahetada pole ja "kaugelt sisseviskamine" ka võimalik pole. Üks asi, mis mind Berlingo istme juures häirib, on see ruuduline kattematerjal. Pikal sõidul tunnen neid ruute oma tagumendil. Seal aga aitab istmekate. Panen ehk lambanaha pika sõidu jaoks.
Kokkuvõtvalt siis vastus Mahnole, et iste juba lännu. Kui kunde oma tahad, siis palun.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 7,115
	Teemad: 61
	Liitus: Jul 2012
	
Maine: 
99
	 
 
	
	
		Ülevaatuseonu teeb sulle ata-ata selle tembu eest. Tagakojamees on ülitähtis vidin mnt arvates ja tema puudumine tähendab kordusülevaatust.
	
	
	
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 11,005
	Teemad: 38
	Liitus: May 2005
	
Maine: 
139
	 
 
	
	
		Kui märgatakse. Alati ei märgata, eriti nüüdsel, rehvimõõdujahiajastul.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 734
	Teemad: 29
	Liitus: Apr 2002
	
	
 
	
	
		Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika. Ma saan aru kanaajudega koduperenaisest, aga autoproff?? Ma tagurdan 12 m masinaga ilma kaamerata. Loodetavasti on sul ikka juhiabisüsteem ka paigaldatud -- automaatparkija, juhi pilgujälgija, jalakäija teavitus, automaatpidurdus, piki ja külgvahehoidja jne jne. Täitsa imelik on vaadata, kuidas tippelektroonika muutub üha enam idiootide mänguasjaks, nagu seda on mobiiltelefon.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,282
	Teemad: 48
	Liitus: Sep 2007
	
Maine: 
12
	 
 
	
	
		 (06-12-2018, 23:16 PM)Marko Kirjutas:  Ülevaatuseonu teeb sulle ata-ata selle tembu eest. Tagakojamees on ülitähtis vidin mnt arvates ja tema puudumine tähendab kordusülevaatust.
Ata-ata tehakse juba selle eest,et puuduvad passis olevad istmed,isetehtud vahesein,mis ei kuulu selle antud masinale,kuna see istmetega nn combispace.
Kaamera paigaldusest niipalju,et juu siis Motomees kodus k..pi ei saa ja jääb tohutult energiat üle ja suunab selle mõttetute ibinnide paigaldamisele 
	 
	
	
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 980
	Teemad: 9
	Liitus: Dec 2005
	
Maine: 
15
	 
 
	
	
		Eks ta selline mugavusvidin on et kui kasutanud ei ole siis ei oska puudust tunda aga kui korra kasutanud oled siis ilma ei taha enam. Nagu näiteks elektiaknad või peeglisoojendused.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 4,556
	Teemad: 37
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
57
	 
 
	
	
		Tsitaat:Viska mobiil arvuti ja telekas n---ui, sest raamatud on riiulis ja ajalehte saab ka tellida.
Saab veel arhailisemaks minna. Koopaseinakunst ootab taasavastamist. Edu!
Kinnitan, et kaameraga on mugavam ja ohutum. Mingi aasta-kaks tagasi jäi mutike tagurdava prügiauto alla, võibolla oleks kaamera päästnud.
	
 
	
	
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.