Hiljem amortidele öhukambri öhu sisse-saamiseks on neil taas see nöelaga täitmise ventiil (quadi MX-amordil oli ka, kuid vahetasin tollel ära). Kus pime polt tuleb eest vötta, nöel läbi kummi suruda, öhk sisse pumbata, nöel välja ning pime tagasi ette.
Kuna mul eelmistest amortide nokitsemistest 4 ventiili üle oli, otsustasin need asemele panna.
Originaal ventiil on aga 7/16''-20 keermega, minu ventiil aga G 1/8''-28 keermega. Pealevaadates tundus, et saan originaal-ventiili läbi puurida ning siis selle sisse oma uue auto-ventiili asemele keerata, kuid möötusi uurides ikkagit ei saa. Originaali keerme pöhi on 0,05 mm väiksem kui uue keerme tipp.
Uus plaan ... teen ise vahetüki körgema, kuhu uus ventiilikorpus sisse mahuks ... jääb liialt välja pikalt. Peaks mahtuma ää küll, kuid ei meeldiks mulle. Lisaks tuleks neid vahetükke teha 4 tk. Ja seda öhku ei pea sinna panema iga kord. Korra panen, vöibolla korra aastas kontrollin, kui sedagit.
Vaatasin rohkem veel uuema plaani poole, teha omale vahetükk nöelaga. Ühe teen ja saan köik 4 amorti ära täita (nöela soovitatakse kasutada 1 kord aint, kuid neid ju apteekist saada). Manuali järgi peaks sisse minema 14 bar ... arvan et niipalju ei pane, see hüpete tarvis, mulle piisab 8 bar küll.
Uurides netist neid pakutavaid vahetükkide pilte, ei saanud algul aru, kuidas nad nöela kinnitavad survekindlalt.
Mul oli leida vaid 6mm plastvooliku kinnitus. Hoiab löikeplekiga nöela ja tihendab O-röngaga, vahele puks ning teisepoole autoventiil:
Ei ole jällegit kindel, kas ikka 14 bar kinni hoiab.
Üks töökaaslane aga tundis selle kinnituse kohe ära, vaadates originaalvahetüki pilti:
See olevat üks versioon plastvoolikute kinnituseks (ka metalltorud), rohkem ameerika süsteemide jaoks. Euroopas kasutatakse selle asemel löikerönga süsteemi torude kinnituseks.
Mingi imekombe läbi leidsin ühe 6mm välismööduga plastvooliku, millel oli veel otsas see kinnitus-süsteem koos mutriga. Mutter oli muidugit 7/16''-20 sisekeermega.
Sobis ideaalselt mulle, mutri ja pesa muidugit vahetasin meetermöödus oma vastu.