Mul on originaal silindri remont seljataga, kui teaks kindlalt et see tänapäeva sinist värvi Hydrosila silinder hommepäev lekkima ei hakka siis sellist jama ette ei võtaks.
Igaljuhul sai alustuseks PM kaubamajast tellitud see eurone tihendite remontkomplekt, lisaks kolb, vars ja see pisike klapike mis seal mingit õlikanalit sulgeb. Remontkomplektist sai o-rõngad üle mõõdetud ja nende järgi Kavialist õlikindlad o-rõngad soetatud, nendega pole muret. Probleem tekib kolvivarrel ja kolvil olevate plastikust juhtrõngastega, ei Kavial ega Hydroscand!??? selliseid asju ei paku, Baltflexis Tartu maantee alguses oli küll väga sõbralik müügimees erinevaid variante välja pakkumas kuid õiget mõõtu ei saanud sealtki. Põhimõtteliselt saaks Baltflexis lasta valmistada mõõdu järgi juhtrõngaid kuid ma ei taha teada mis see lugu maksaks.
Plaan B oli kasutada remontkomplektis sisalduvaid juhtrõngaid - otsakaande mineva juhtrõngaga polnud probleemi, peale krasside mahalõikumist läks paika, kuid need kaks juhtrõngast mis kolvile lähevad, nendega on jama... Tee mis tahad neid tervena peale ei saa, sai proovitud fööniga kuumutamist ja keevas vees ettesoojendamist - rõngad pikemaks ei veni ja kui jõuga venitad siis lähevad vormist välja. Loomulikult rem. komplektis ühtegi lisa elu ka pole niiet järgmise rem. komplekti rõngad sai juba lõhki lõigatud, kusjuures mingi 1...2mm jupp tuli veel vahelt välja lõigata, muidu ei mahtunud kolb silindrisse. Kusjuures venekeelsetes Youtube silindri-remondi videotes on need meil mustad juhtrõngad sinised ja valged, ja nagu kiuste kui muidu iga mutri kinnikeeramise juures seletatakse pikalt-laialt siis juhtrõngad on ühes kaadris vanad ja järgmises hops - juba uued paigas
Ahjaa, uus koperatiivi kolvivars polnud ka just kõige silindrilisem välja kukkunud, nimelt kolvipoolne ots silindri otsakaanest läbi ei mahtunud, vajas vähe liivapaberi ja haamiga kalibreerimist, eks näis, käib kaua käib...