Küsimused t-25A-1 kohta

Ilmselgelt pole sul mitte mingit kokkupuudet t25 ga ega selle käiste kinnitamisega....  Nii kui natuke tõsisemalt pilli kasutada on häda majas. Ei talu näpuotsagagi ülekoormust. Murduvad poldid sisse, keeravad end lahti jne. Enda pillile sai treitud lõpuks koonusega poldid ja sisse keeratud, nüüd kestab aga ausalt öeldes see masin enam sellist tööd ei tee nagu vanasti kus talvel vedas metsas puid ja kevadel kultiveeris paarkümmend hektarit jne jne Toungue

Mitte tarbimisühiskond vaid targutamisühiskond...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(17-12-2018, 09:17 AM)huvi5 Kirjutas:  Tarbimisühiskond?  Tehases polnud sinna mitte mingit keermeliimi ette nähtud, laagriliimist rääkimata. Ometi sõidavad siiani. Keerake korralikult kinni ja kus tal minna on??  Kui muidugi laagrialune pind või keermed tuksis, siis tuleb mingeid abinõusid rakendada, aga enamus juhtudel topitakse seda sodi ikka ülearu palju tänapäeval, sama käib silikoonide kohta, mida kamaluga vahele lüüakse igalepoole.

Pigem nüüdisaja võimalus koostu vastupidavamaks muuta. Kui juba tikkpoldid korpuse küljes logisevad ja asi on lastud hukka minna, ei ole sest heast liimist ka enam kasu. Ikka põhjuse, mitte tagajärgedega vaja tegeleda.
Eks kartulimaad tehes ja teinekord paari ruumimeetrit puitu kärul järel vedades kestab ka originaallahendus.
Huvitavaks läheb laiemate rataste allapanekuga, neile ketid peale tõmmates ja siis metsa minnes. Konkreetne näide: 
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid386933
Sel juhul on see liim igati vajalik ja ei näe ka põhjust, miks tavaoludes kasutatava traktori puhul seda samuti ei võiks kasutada, lisakindlustuseks.
Aga eks igaüks ise otsusta, mis teeb.
Vasta

Need logisevad käisepoldid pole muud kui meeste lohakus ja kohati tehase praak. Kõik tahavad ju sõita ainult. Big Grin  Kui häda käes tuleb teha plokikaanepoltidest ülemõõdus tikkpoldid ja need sisse keerata. Tuleb otsida mõni treial kes viitsib neid valmis treida. Ma seda liimi värki väga ei usu.
T.
Vasta

(23-06-2011, 21:32 PM)muska71 Kirjutas:  Trakal on lekkima hakanud rippsüsteemi tõstesilinder,lahti kiskuma esialgu seda ei hakka kuna kodus vedeleb mitu analoogset korras silindrit.Kui mõõdud sobivad siis läheb silinder vahetusse ja kui juba hüdrasüsteemi näppima hakata siis teen ka täieliku hoolduse koos õlivahetusega.Raamatust uurisin kust mida näppida,aga palju seal seda õli peab sees olema?Ka käigukastis võiks õli välja vahetada,aga palju seda sinna sisse ka valama pea-
Mina panin silidrile hüdroscandi tihendid ja pole mingi probleemi, et lekkib, need originaal remontkomplektid ei kõlba mitte kuskile saast
Vasta

(18-12-2018, 19:53 PM)mcormik Kirjutas:  
(23-06-2011, 21:32 PM)muska71 Kirjutas:  Trakal on lekkima hakanud rippsüsteemi tõstesilinder,lahti kiskuma esialgu seda ei hakka kuna kodus vedeleb mitu analoogset korras silindrit.Kui mõõdud sobivad siis läheb silinder vahetusse ja kui juba hüdrasüsteemi näppima hakata siis teen ka täieliku hoolduse koos õlivahetusega.Raamatust uurisin kust mida näppida,aga palju seal seda õli peab sees olema?Ka käigukastis võiks õli välja vahetada,aga palju seda sinna sisse ka valama pea-
Mina panin silidrile hüdroscandi tihendid ja pole mingi probleemi, et lekkib, need originaal remontkomplektid ei kõlba mitte kuskile saast

Huvitav mis selliine tihendivahetus hydroscanis maksta võiks teenusena.  Vene uusi siliindreid saada kül, kuid sisu-tihendid täitsa pees.

Said sa muidu mingi komplekti või võtsid venelase komplekti näppu ja läksid poodi sarnaseid ostma?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Mul on originaal silindri remont seljataga, kui teaks kindlalt et see tänapäeva sinist värvi Hydrosila silinder hommepäev lekkima ei hakka siis sellist jama ette ei võtaks.

Igaljuhul sai alustuseks PM kaubamajast tellitud see eurone tihendite remontkomplekt, lisaks kolb, vars ja see pisike klapike mis seal mingit õlikanalit sulgeb. Remontkomplektist sai o-rõngad üle mõõdetud ja nende järgi Kavialist õlikindlad o-rõngad soetatud, nendega pole muret. Probleem tekib kolvivarrel ja kolvil olevate plastikust juhtrõngastega, ei Kavial ega Hydroscand!??? selliseid asju ei paku, Baltflexis Tartu maantee alguses oli küll väga sõbralik müügimees erinevaid variante välja pakkumas kuid õiget mõõtu ei saanud sealtki. Põhimõtteliselt saaks Baltflexis lasta valmistada mõõdu järgi juhtrõngaid kuid ma ei taha teada mis see lugu maksaks.

Plaan B oli kasutada remontkomplektis sisalduvaid juhtrõngaid - otsakaande mineva juhtrõngaga polnud probleemi, peale krasside mahalõikumist läks paika, kuid need kaks juhtrõngast mis kolvile lähevad, nendega on jama... Tee mis tahad neid tervena peale ei saa, sai proovitud fööniga kuumutamist ja keevas vees ettesoojendamist - rõngad pikemaks ei veni ja kui jõuga venitad siis lähevad vormist välja. Loomulikult rem. komplektis ühtegi lisa elu ka pole niiet järgmise rem. komplekti rõngad sai juba lõhki lõigatud, kusjuures mingi 1...2mm jupp tuli veel vahelt välja lõigata, muidu ei mahtunud kolb silindrisse. Kusjuures venekeelsetes Youtube silindri-remondi videotes on need meil mustad juhtrõngad sinised ja valged, ja nagu kiuste kui muidu iga mutri kinnikeeramise juures seletatakse pikalt-laialt siis juhtrõngad on ühes kaadris vanad ja järgmises hops - juba uued paigas [Pilt: biggrin.gif]

Ahjaa, uus koperatiivi kolvivars polnud ka just kõige silindrilisem välja kukkunud, nimelt kolvipoolne ots silindri otsakaanest läbi ei mahtunud, vajas vähe liivapaberi ja haamiga kalibreerimist, eks näis, käib kaua käib...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(19-12-2018, 15:13 PM)Laurts Kirjutas:  Mul on originaal silindri remont seljataga, kui teaks kindlalt et see tänapäeva sinist värvi Hydrosila silinder hommepäev lekkima ei hakka siis sellist jama ette ei võtaks.

Igaljuhul sai alustuseks PM kaubamajast tellitud see eurone tihendite remontkomplekt, lisaks kolb, vars ja see pisike klapike mis seal mingit õlikanalit sulgeb. Remontkomplektist sai o-rõngad üle mõõdetud ja nende järgi Kavialist õlikindlad o-rõngad soetatud, nendega pole muret. Probleem tekib kolvivarrel ja kolvil olevate plastikust juhtrõngastega, ei Kavial ega Hydroscand!??? selliseid asju ei paku, Baltflexis Tartu maantee alguses oli küll väga sõbralik müügimees erinevaid variante välja pakkumas kuid õiget mõõtu ei saanud sealtki. Põhimõtteliselt saaks Baltflexis lasta valmistada mõõdu järgi juhtrõngaid kuid ma ei taha teada mis see lugu maksaks.

Plaan B oli kasutada remontkomplektis sisalduvaid juhtrõngaid - otsakaande mineva juhtrõngaga polnud probleemi, peale krasside mahalõikumist läks paika, kuid need kaks juhtrõngast mis kolvile lähevad, nendega on jama... Tee mis tahad neid tervena peale ei saa, sai proovitud fööniga kuumutamist ja keevas vees ettesoojendamist - rõngad pikemaks ei veni ja kui jõuga venitad siis lähevad vormist välja. Loomulikult rem. komplektis ühtegi lisa elu ka pole niiet järgmise rem. komplekti rõngad sai juba lõhki lõigatud, kusjuures mingi 1...2mm jupp tuli veel vahelt välja lõigata, muidu ei mahtunud kolb silindrisse. Kusjuures venekeelsetes Youtube silindri-remondi videotes on need meil mustad juhtrõngad sinised ja valged, ja nagu kiuste kui muidu iga mutri kinnikeeramise juures seletatakse pikalt-laialt siis juhtrõngad on ühes kaadris vanad ja järgmises hops - juba uued paigas [Pilt: biggrin.gif]

Ahjaa, uus koperatiivi kolvivars polnud ka just kõige silindrilisem välja kukkunud, nimelt kolvipoolne ots silindri otsakaanest läbi ei mahtunud, vajas vähe liivapaberi ja haamiga kalibreerimist, eks näis, käib kaua käib...

Mul endal 2 hydrosila silindrit. On nad küll 10a vanad ja musta värvi, kuid töötanud üliülivähe. Ja usu nad jooksevad nagu mahlakased.

Eesti suur probleem ongi, et meil pole enam mehi kes remondiks vanu nõukaaegseid silindreid.

Säärega on asi tegelt lihtsam. Hydroskanist tuleks vaid soetada sääre materjal ja lasta treialil teha nii ots kui keermed. Hiljem vaid keevituse vaev mis pole ka eriti raske. Läbisin selle etapi siin just t16mg kasti silindritega.

Üldiselt see tihendite mure on suurem kui algselt paistab. Ei ole ka 16 kasti silindrile neid õiges mõõdus tihendeid võtta.   T25 silindri remontkomplekt ootab mulgi veel asendustihendeid :Big Grin t40 silinder roostetab vist enne läbi kui aeg temani jõuab Big Grin

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Ostsin sinise hydrosila silindri T-25le umbes 2a tagasi, siiani näeb välja nagu uus ja ühtegi õlitilka pole välja ajanud. Masin suht palju vatti saanud selle aja sees. Võibolla lihtsalt "joppas" ja sain toimiva.
Küll lekib sinine(ei tea kas sama firma, 6aastat vana igastahes) jagaja viimasel ajal päris jubedalt, pritsib kohati näkku juba. Uus hyrdosila jagajat osta, kas on hea idee...?
Vasta

Ilmus välja kola alt T-25 haakekonks. On see mõeldud haagise vedamiseks?
   

Kinnitub siis ilmselt oranziga märgitud kohtadesse?
Lihtsalt huvi pärast, mis rohelisega märgitud avadesse kinnitatakse?
   
Vasta

(19-12-2018, 17:33 PM)unimüts Kirjutas:  
(19-12-2018, 15:13 PM)Laurts Kirjutas:  Mul on originaal silindri remont seljataga, kui teaks kindlalt et see tänapäeva sinist värvi Hydrosila silinder hommepäev lekkima ei hakka siis sellist jama ette ei võtaks.

Igaljuhul sai alustuseks PM kaubamajast tellitud see eurone tihendite remontkomplekt, lisaks kolb, vars ja see pisike klapike mis seal mingit õlikanalit sulgeb. Remontkomplektist sai o-rõngad üle mõõdetud ja nende järgi Kavialist õlikindlad o-rõngad soetatud, nendega pole muret. Probleem tekib kolvivarrel ja kolvil olevate plastikust juhtrõngastega, ei Kavial ega Hydroscand!??? selliseid asju ei paku, Baltflexis Tartu maantee alguses oli küll väga sõbralik müügimees erinevaid variante välja pakkumas kuid õiget mõõtu ei saanud sealtki. Põhimõtteliselt saaks Baltflexis lasta valmistada mõõdu järgi juhtrõngaid kuid ma ei taha teada mis see lugu maksaks.

Plaan B oli kasutada remontkomplektis sisalduvaid juhtrõngaid - otsakaande mineva juhtrõngaga polnud probleemi, peale krasside mahalõikumist läks paika, kuid need kaks juhtrõngast mis kolvile lähevad, nendega on jama... Tee mis tahad neid tervena peale ei saa, sai proovitud fööniga kuumutamist ja keevas vees ettesoojendamist - rõngad pikemaks ei veni ja kui jõuga venitad siis lähevad vormist välja. Loomulikult rem. komplektis ühtegi lisa elu ka pole niiet järgmise rem. komplekti rõngad sai juba lõhki lõigatud, kusjuures mingi 1...2mm jupp tuli veel vahelt välja lõigata, muidu ei mahtunud kolb silindrisse. Kusjuures venekeelsetes Youtube silindri-remondi videotes on need meil mustad juhtrõngad sinised ja valged, ja nagu kiuste kui muidu iga mutri kinnikeeramise juures seletatakse pikalt-laialt siis juhtrõngad on ühes kaadris vanad ja järgmises hops - juba uued paigas [Pilt: biggrin.gif]

Ahjaa, uus koperatiivi kolvivars polnud ka just kõige silindrilisem välja kukkunud, nimelt kolvipoolne ots silindri otsakaanest läbi ei mahtunud, vajas vähe liivapaberi ja haamiga kalibreerimist, eks näis, käib kaua käib...

Mul endal 2 hydrosila silindrit. On nad küll 10a vanad ja musta värvi, kuid töötanud üliülivähe. Ja usu nad jooksevad nagu mahlakased.

Eesti suur probleem ongi, et meil pole enam mehi kes remondiks vanu nõukaaegseid silindreid.

Säärega on asi tegelt lihtsam. Hydroskanist tuleks vaid soetada sääre materjal ja lasta treialil teha nii ots kui keermed. Hiljem vaid keevituse vaev mis pole ka eriti raske. Läbisin selle etapi siin just t16mg kasti silindritega.

Üldiselt see tihendite mure on suurem kui algselt paistab. Ei ole ka 16 kasti silindrile neid õiges mõõdus tihendeid võtta.   T25 silindri remontkomplekt ootab mulgi veel asendustihendeid :Big Grin t40 silinder roostetab vist enne läbi kui aeg temani jõuab Big Grin

Siin videos on tihendite vahetamine puust ja punaseks tehtud. Ega neid plastrõngaid ilma venitamata ja paigaldamise järel kiire kokkupressimiseta saagi. Ise olen kasutanud kokkusurumiseks kolvirõngaste kokkusurumise rakist[Pilt: KU1000_S_1_web.jpg][url=https://www.youtube.com/watch?v=EGu-1c0XCOs][/url]
Vasta

(19-12-2018, 19:49 PM)meli666 Kirjutas:  Ilmus välja kola alt T-25 haakekonks. On see mõeldud haagise vedamiseks?


Kinnitub siis ilmselt oranziga märgitud kohtadesse?
Lihtsalt huvi pärast, mis rohelisega märgitud avadesse kinnitatakse?

Rohelisega märgitud aukudesse kinnitatakse aiste piiramis kett. Kett pingutatakse ülemise asendis. Kui alla lasta siis läheb natuke lõdvamaks ja laseb haakeriistal külgepidi liikuda.
Vasta

(22-05-2018, 22:00 PM)meli666 Kirjutas:  Mõte on küll aretada miskise vahestutsi abil selline lääne oma sinna. Ei tohiks ju pikali olek selle tööd mõjutada?

ostsin sügisel sauelt uue orginaal käsipumba ja panin pääle ka aga sellel see keere mis nuppu hoiab all tuksis,igasugu motivatsioon kadus hoobilt. ostsin siis https://varsta.ee/index.php?id_product=2...&id_lang=2  selle ja kuna otse peale ei sobi siis 16x1,5 keermega muhv,trabiflex ei pakkunud siis hydroskannis olemas ja letikas oli 10.- sigakirves ja müüja väänas pool maha.kodus lõikasin viimati ostetud käsipumba hülsilt keerme osa maha ja keevitasin muhvi otsa ja nii sain kenasti uue pumba külge ja äraütlemata hea ja mugav teine,soovitan.uus pump peal,aga ega ta ju ometigi kohe ei pumbanud ja alul arvasin,et pump praak,siis äkki etteande pump pekkis ja lõpuks panin pumba otse kanistrist imema ja votb siis tuli küte solinal.vigane hoopis see eurine plastjunnist filter mis otse paagi all ja täiesti umbes,panin uue ja küte peal taas.seega jämefiltriks sobib suurepäraselt.pump lekib veel kuskilt kuna peale nii 12-24h seismist tilgad all,aga hakkan ükshaaval vaskseibe uute vastu vahetama tutside all.etteande pumba all kaks polti mis ilmselt klappide punnid neid keerasin kah peale ja seibe seal pole hetkel.
Vasta

Ja nüüd 25 mootorist mis töötas nagu mühin tänase päevani aga täna lendas midagi kildudeks. Peale neid praadimisi ei tahtnud enam külmaga käima minna ja täna panin londiga käima ehk gaasipõletiga  lahtine tuli kollektorist sisse. Veitsa käis ilusti siis käis hele kõlks nagu mingi laagrisaale näiteks teeb kui kildudeks lendab ja hakkas lötutama. Üks silinder jättis töö järgi osaliselt. Paugub nagu bensiinimootor ja eelsüüteküünla august lendab sula naftat.
Suvel kui õli oli üle 120 kraadi ja sai teadlikult tuld mitu tundi sunnik ei läinud kokku aga nüüd külmaga andis järgi. 
Uued jupid ootavad kastiga nurgas ja on lõpuks mõjuv põhjus sisse vaadata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kas keegi T-25A piduriketaste vahetusega on kokku puutunud? Youtubest google translatori abiga venekeelset materjali ei leidnud.
Vasta

(30-12-2018, 20:43 PM)jupiter22 Kirjutas:  Kas keegi T-25A piduriketaste vahetusega on kokku puutunud?

Ei. Sest sellel agregaadil pole pidurikettaid. On trummlid ja lindid. Lindid kuluvad ja nende vahetusest on siin teemas oi-oi kui palju juttu.
Vaata näiteks ca 20 postitust eespoolt, pildid ja puha.
Vasta

Tere, tekkis selline küsimus et kuidas reeversi sisendvõlli ja jõuvõtuvõlli laagrikorpused on ilma tihendita õli pidama mõeldud - poldiringi alla pannakse tihendi asemel reguleerseibid, o-rõnga jaoks soont pole. Kannud istuvad käigukasti korpuses küll pinguga kuid suht kindlalt hakkab läbi immitsema eriti kui on plaan vedelamale õlile üle minna.

       

Samas reeversi võlli parempoolsel laagrikannul tihendisoon ilusti olemas

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Näpuotsaga hermeetikut silindrilisele pinnale muudab selle liite tihedaks.
Kindlasti mõned vanausulised vaidlevad sellele mõttele vastu, kuid kasutades igasuguste tihendite asemel ja eriti mootoris hermeetikut on masin peale remonti puhas ja kuiv ning seega ei võta ka tolmu ja liiva külge.
Vasta

(17-01-2019, 03:01 AM)Laurts Kirjutas:  Tere, tekkis selline küsimus et kuidas reeversi sisendvõlli ja jõuvõtuvõlli laagrikorpused on ilma tihendita õli pidama mõeldud - poldiringi alla pannakse tihendi asemel reguleerseibid, o-rõnga jaoks soont pole. Kannud istuvad käigukasti korpuses küll pinguga kuid suht kindlalt hakkab läbi immitsema eriti kui on plaan vedelamale õlile üle minna.



Samas reeversi võlli parempoolsel laagrikannul tihendisoon ilusti olemas
Tihend on ka, see lihtsalt asub sidurikoja ja käigukasti vahelises osas suur latakas.
Tihendeid selle koha peale ei saa otseselt panna, kuna seal on reguleer seibid vahel. Ja otseselt pannaksegi vaid nn kummist õlirõngas, et mõõt paigast ei logiseks. Mõeldud on ta ikkagi reguleerimise ajaks lahtikäiv olema. (see tähendab mõne mehe juures ka 20x lahtikäimist, et saaks näiteks 3+3 reguleerseibi vahele panna.
(17-01-2019, 11:35 AM)2715 Kirjutas:  Näpuotsaga hermeetikut silindrilisele pinnale muudab selle liite tihedaks.
Kindlasti mõned vanausulised vaidlevad sellele mõttele vastu, kuid kasutades igasuguste tihendite asemel ja eriti mootoris hermeetikut on masin peale remonti puhas ja kuiv ning seega ei võta ka tolmu ja liiva külge.

Asi pole selles hermeetikus, vaid selles koguses, mis sinna uhatakse.  Arvatakse, et mida rohkem seda uhkem. Tavotiga pandi lausa tihendeid nii kinni, et kui poldid kinni keerati, siis tavott pidi kõikjalt välja uhama. Nüüd on sellistel vendadel raske aru saada, et hermeetiku panekust ei tohi märkigi maha jääda.  Minimaalsetes kogustes on hermeetik isegi kasulik, kuid mitte mingil juhul tuubide kaupa peale uhades.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

OT aga ostsin remonditud russi mootori millel kadus peale remonti õlirõhk. Kui kodus asja laiali kakkusin ziis selgus, et olivõttur oli silikooni tükkidega ära ummistunud. Ei olnud teizega koonerdatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Youtubes ühes videos https://youtu.be/3dE5mqoBAM8?t=1117 keevitatakse reeversi lukustusseib võlli külge kinni, kas on mingi oht et see konstrui võib seal tehaseseades laiali joosta? 

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne