20-01-2019, 01:28 AM
(19-01-2019, 23:58 PM)Laurts Kirjutas: Youtubes ühes videos https://youtu.be/3dE5mqoBAM8?t=1117 keevitatakse reeversi lukustusseib võlli külge kinni, kas on mingi oht et see konstrui võib seal tehaseseades laiali joosta?
Tahetakse ju alati head, tulemus on tavaliselt s...t. Siin jah kardetakse suuri loksumisi, Need keevituspunktid keeravad pigem reeversvõlli persse. Õigemini siinjuures nii väike keevitus. Kui keevitada siis peaks just seda poolt keevitama, kus on nn kihvad. Sinna plaat vastu panema ja julmalt kinni laskma terve ring peale ja teine veel lisaks. Sest reaalsus on see, et reeversvõllil kuluvad need fiseerimiskihvad suht kiirelt plaadi sisse ära. Olgu õli kui palju tahes. Ja tulemus ongi loksuv reeversplokk. Teiselt poolt, kus on reguleerseibid, ei näe ühtegi mõistliku põhjust seda kupatust kinni keevitada. Reguleerseibide poole pealt mina vähemalt pole kohanud, et oleks midagi kulunud, loksunud või lahti tulnud.
Sai siin selle tihendite teemal mõeldud. Tõsi ta on, et iga kord kui hüdropumba ajami eest ära olen mingil masinal võtnud, on seest sidurikojas ka õli olnud kuni 1l. Samas see ei saa seal midagi halba teha, mistõttu ka arvatavasti tehasel oli konstrueerides jumala pohh.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.