Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

Tehase põhjakate on ilusti olemas. 
Eelnevalt olin pannud ka lisatihendid kapoti liitumispinnale ringiratast, nagu tulemüüril on.

hp
Vasta

Päevatuled said autole külge juba mõni aeg tagasi. Siiani aga pole jõudnud vahele panna katkestusreleed. Panin küll päevatulede automaatrelee, aga meie oludes see pole õige asi. Ta ei lülita (põhitulede lülitamisel) päevatulesid täitsa välja, vaid võtab neil valgustugevust maha. Panin aga selle relee sellepärast sinna vahele, et peale mootori seiskamist jätab ta päevatuled veel mõneks ajaks põlema (ärasaatmistuled).
Võtsin siis lammutatava Peugeoti pealt releede komplekti ja panin selle Berlingole (kinnitused sobivad). Enne oli vaja kindlaks teha ühendamise otsad. Kirjad on releedel juba nii pisiksed, et kergem on teha pilt ja seal suurendada. Pooltulede (hall juhe läheb kaitsme alla) lülitamisel katkestatakse päevatulede toiteahel. Teine relee jäi esialgu reservi.
               

hp
Vasta

(07-12-2018, 07:57 AM)jurkman Kirjutas:  Sellele väiksele junnile tagurduskaamera, tule taevas appi, milleni viib tänapäevane mõttetu elektroonika...


Enne kaamerat ajasin ehku peale tänavale. Õnneks on meil vaikne tänav:

   

   

hp
Vasta

OT: Mina eelistan alati parkida nina tänavapoole, jääs-lumes akendega jne on nii alati lihtsam liikuma hakata, lisaks ka manöövreid teha.
Vasta

1) Mind ei päästa seal ka nina tänavapoole, sest nina on turvaliseks nägemiseks pikk.
2) Auto elektriga (Defa) eel-soojas. Juhe peab aga olema nii, et ära minnes tõmbaks pistiku välja, kui peaks eel-soojendusjuhtme külge unustama.
3) Ninaga garaaziustepoole parkides on pool autot pika katuseräästa all, esiklaas jääb puhtam taevasademetest.

hp
Vasta

kumb varjant etem on kas tagurduskaameraga mis pilti näitab aga kaugust objektini ei näita või see mis piiksub,et x maa pärast kuskil takistus?
Vasta

Kaks koos on parim. Tööautol kaamera ja oma autol mõlemad. Kaamerale jäävad nurmad natuke nähtamatuks. Ja parem veel kui ees ka saab mõnusalt 70-date mõõtude järgi parkimismajja sisse.
Vasta

(05-02-2019, 19:10 PM)muska71 Kirjutas:  kumb varjant etem on kas tagurduskaameraga mis pilti näitab aga kaugust objektini ei näita või see mis piiksub,et x maa pärast kuskil takistus?

Pilt on parem. Piiksujad kipuvad talvel näiteks üle reageerima. Iga väikse lumehelbe pärast kisama jne. 

Ja juba eelpoolmainitud haagise haakimise puhul pole piiksujast mingit tolku.
Vasta

(05-02-2019, 19:10 PM)muska71 Kirjutas:  kumb varjant etem on kas tagurduskaameraga mis pilti näitab aga kaugust objektini ei näita ...

Vaata, pildi näitajal on kaugused ka peal. Tegin ükskord selgeks, mis märk midagi mulle tähendab.

hp
Vasta

(05-02-2019, 22:33 PM)motamees Kirjutas:  
(05-02-2019, 19:10 PM)muska71 Kirjutas:  kumb varjant etem on kas tagurduskaameraga mis pilti näitab aga kaugust objektini ei näita ...

Vaata, pildi näitajal on kaugused ka peal. Tegin ükskord selgeks, mis märk midagi mulle tähendab.
mul ühel on ka kaamera ja tollel näitab lihtsalt pilti ja sellest ka küsimus,et nüüd tööautole ostma hakata siis teaks.mingit linki kust ostsid?või eespool kuskil juba üleval?
Vasta

Ebays valik suur,igasugusei.ja hinnad odavad
https://m.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&...ear+camera
Vasta

Kas õlivardast värsket pilti on? Tegin just ühele uskmatule toomasele selgitustööd diiselmootori õli värvusest. Ehk värsked andmed oleksid abiks. Ilmselgelt on siin teisigi, kes neid jutte läbipaistvast õlist diiselmootoris mingiks haigeks fantaasiaks peavad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Minu "haige fantaasia" on siin.

   

Ja "fantaseeritud" on tiba üle 5000km.

   

hp
Vasta

Au ja kiitus, muutsos graatsias ja misiganes Smile
Ehk leiab siit veel keegi uskmatu põhjuse õlivahetuse vajalikkusesse süveneda, eriti selle tehnoloogiasse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(28-02-2019, 03:02 AM)Marko Kirjutas:  Au ja kiitus, muutsos graatsias ja misiganes Smile
Ehk leiab siit veel keegi uskmatu põhjuse õlivahetuse vajalikkusesse süveneda, eriti selle tehnoloogiasse.

Selle puhta ja läbipaistva õliga on kahespidised lood.
Nagu korduvalt pajatanud, siis kas seep mis kätelt "s--a" maha peseb ja vee sogaseks teeb on kehvem kui paljas vesi, mis lihtsalt üle käte voolab ja puhtaks jääb?

Mul diislitel ka aeg-ajalt puhas ja läbipaistev õli. Vana "ländkruiser´i" õlivarras tundub ka puhas olema, õlivahetusvälp on ehk 10-50 km viimaste aastate jooksul, mootori tunde tuleb rohkem. Tean, et mootor seest puhas ja seal on puhas õli loomulik. Avensise D4D oli ka pikalt puhas,... peale seda kui pihustitorud (mis klapikambri kaane all) jäid korralikult kinni keeramata ja kui lõpuks hele suitsupilv summutist välja käis, tuli 6l asemel 11l õli välja. Sad  Pärast sellist pesu, oli õlivarras väga kaua läbipaistva õliga kaetud.   
Aga on ka Scania´t nähtud, kus õli vardal täitsa kena, aga karteri põhja maha võttes... Oli sõitnud mingi addinoli odavõliga ja kui pesuõli korra mootorist läbi käis, siis oli saasta piisavalt, et turbo pekki keerata. Tsentrifuug nii paksult saasta täis, et ringi ei mahtunud käima.


Vasta

(28-02-2019, 00:06 AM)Marko Kirjutas:  ... Ilmselgelt on siin teisigi, kes neid jutte läbipaistvast õlist diiselmootoris mingiks haigeks fantaasiaks peavad.

Teema tõstatamise peale saadeti mulle üks õlivarda pilt.

   

Lugulaul juurde. 
Suht uus auto on. Tehas näeb ette välbaks 140000km. Peremees ei soovinud küll  nii pikka välpa ja õli vahetatakse 70 tuhhi pealt. Praegu jookseb kolmas õli sees ja see on sõitnud 22000km.
Õliks ei ole kindlasti mingi Addinoli odavõli.

hp
Vasta

(28-02-2019, 11:02 AM)motamees Kirjutas:  Lugulaul juurde. 
Suht uus auto on. Tehas näeb ette välbaks 140000km. Peremees ei soovinud küll  nii pikka välpa ja õli vahetatakse 70 tuhhi pealt. Praegu jookseb kolmas õli sees ja see on sõitnud 22000km.
Õliks ei ole kindlasti mingi Addinoli odavõli.
 Ilma dokumentaalse tõestuseta ei usu. Rihmavahetuse välbaga segi ei aeta?
See on küll selle kontserni diislitel (bansukatega pole kokku puutunud) tõesti 140-160 tuhat või kümme aastat.
Meie ilmastikus tuleb mootoriõli vahetada sõltumata läbisõidust miinimum kord aastas, kui läbisõit läheb üle 20k, siis tihedamini.
Siin foorumiski on räägitud 10k tagant vahetamisest.
Vasta

Ärge ajage sõidu-veoautot segi.
Vasta

(01-03-2019, 19:53 PM)tcumen Kirjutas:   Ilma dokumentaalse tõestuseta ei usu. Rihmavahetuse välbaga segi ei aeta?...

Millegagi ei aeta segi. Motamees on küll vana, aga mitte seniilne.
Mõtle laiemalt. Ma pole ju ütelnud, et on sõiduauto. Kui juba sellised vahetusvälbad siis kindlasti veokas.

(01-03-2019, 20:14 PM)vwt2 Kirjutas:  Ärge ajage sõidu-veoautot segi.

Jep, Iveco nime kannab.

hp
Vasta

(01-03-2019, 20:42 PM)motamees Kirjutas:  Mõtle laiemalt. Ma pole ju ütelnud, et on sõiduauto.
 OK. Ma vaatasin, et Berlingo teema, siis eeldasingi, millestki sarnasest juttu on. Sad
Ei suutnud tõesti aru saada, et jutt sujuvalt Iveco veoautole üle läks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne