(28-02-2019, 03:02 AM)Marko Kirjutas: Au ja kiitus, muutsos graatsias ja misiganes
Ehk leiab siit veel keegi uskmatu põhjuse õlivahetuse vajalikkusesse süveneda, eriti selle tehnoloogiasse.
Selle puhta ja läbipaistva õliga on kahespidised lood.
Nagu korduvalt pajatanud, siis kas seep mis kätelt "s--a" maha peseb ja vee sogaseks teeb on kehvem kui paljas vesi, mis lihtsalt üle käte voolab ja puhtaks jääb?
Mul diislitel ka aeg-ajalt puhas ja läbipaistev õli. Vana "ländkruiser´i" õlivarras tundub ka puhas olema, õlivahetusvälp on ehk 10-50 km viimaste aastate jooksul, mootori tunde tuleb rohkem. Tean, et mootor seest puhas ja seal on puhas õli loomulik. Avensise D4D oli ka pikalt puhas,... peale seda kui pihustitorud (mis klapikambri kaane all) jäid korralikult kinni keeramata ja kui lõpuks hele suitsupilv summutist välja käis, tuli 6l asemel 11l õli välja.
Pärast sellist pesu, oli õlivarras väga kaua läbipaistva õliga kaetud.
Aga on ka Scania´t nähtud, kus õli vardal täitsa kena, aga karteri põhja maha võttes... Oli sõitnud mingi addinoli odavõliga ja kui pesuõli korra mootorist läbi käis, siis oli saasta piisavalt, et turbo pekki keerata. Tsentrifuug nii paksult saasta täis, et ringi ei mahtunud käima.