15-03-2019, 23:40 PM
ilma vaheseinata masinas võib ju kolmas reisija rahumeeli ka taga sõita. rihmaga iste ja kõik peaks seaduslik olema. samas on ees istujad sobivas suhtlemiskauguses.
(15-03-2019, 22:29 PM)nootsii Kirjutas: Kui on aega, tahtmine ja koht olemas kus teha siis julget pealehakkamist.
Nemad tegid ära
https://www.youtube.com/watch?v=tKVSErD5qgo
(15-03-2019, 19:51 PM)Thea Kirjutas: Aga, mis nende klotsidega on? Mul hakkasid ühed pikalt talvel seistes kohisema, aga sõiduga läks üleNo kui juba Tatratest ja Norrast jutt, siis eestlasele on mäed harjumatud - ma olen kaks korda pidurid suitsema saanud, autoga oli ükskord veoauto end laskumise lõppu keset teed parkinud ning teine kord läks tsikliga kiirteelt mahapööramisega kiireks Hea kui saab klaasistunute asemele kohe järgmised klotsid pista, olgu nad siis kasvõi kasutatud. Näiteks need, mis reisieelse hoolduse käigus üle jäävad. Ja hea, kui pidurid on enne kodus lahti käinud, mitte kinni roostetanud vms. Pisike asi, a samas ei maksa ka suurt midagi.
(16-03-2019, 00:24 AM)Marko Kirjutas: Mulle tundub, et preilil on veel palju õppida. Ega ma paha pärast, keegi juba eespool kirjutas, et need ratsionaalsed vennad on esialgu pigem vaenlased. Konkreetsetele küsimustele vastamine ka viletsavõitu....Ma ei saanud postituses eesmärgist ja sisust mitte midagi aru, aga ega ma paha pärast.
(15-03-2019, 15:30 PM)v6sa Kirjutas:Ristpeaga kruvide kohta oskan öelda ainult, et kasutan seda, mida saada on. Esmatähtis on ikkagi mõõt ehk vajalik täpsus ja -praktilisus. Mis-kujulise otsikuga nad paika saavad kruvitud, suurt ei koti. "Makita" keerab(15-03-2019, 15:22 PM)olevtoom Kirjutas:(15-03-2019, 13:16 PM)Janka Kirjutas: ...Mõtlesin, et vaja helitehnika korralikumalt ära pakendada...
...
aga miks makk all on? (Riiul on muidu igati asjakohane).
Tihti seda linti ikka laaditakse... Pealegi stabiliseerib säärane kolakas riiulit kenasti.
Imetlen inimeste kannatlikkust, kes anno 2019 veel jaksavad ristpea (kõlaririiulis vist küll topeltristiga PoziDrive) peaga kruve pruukida. Ikkagi vana kool.
(16-03-2019, 00:50 AM)Marko Kirjutas: Nõu andmiseks on vaja eelinfot. Kahjuks ei anna sa meile mitte midagi.
(15-03-2019, 21:55 PM)Telc Kirjutas: Kaubikul, millel on ees kolm kohta, on kõrval pink, mitte iste. Üle tunni aja seal kannatab istuda üksi ja õlut juues. Möönan - veidi utreerin, aga see ON hädalahendus.
(15-03-2019, 23:40 PM)diesel Kirjutas: ilma vaheseinata masinas võib ju kolmas reisija rahumeeli ka taga sõita. rihmaga iste ja kõik peaks seaduslik olema. samas on ees istujad sobivas suhtlemiskauguses.
(16-03-2019, 05:41 AM)The a Kirjutas:(16-03-2019, 00:50 AM)Marko Kirjutas: Nõu andmiseks on vaja eelinfot. Kahjuks ei anna sa meile mitte midagi.
Mida ma ei anna sulle? Ma hästi aru ei saa, mida ma andma pean, ma ei lugenud foorumi kasutustingimusi põhjalikult läbi vist meelelahutust?
Näiteks eelinfost siis postitus #110 on üks uuem vahekokkuvõte ja postitus #23 võtab asja juba päris hästi kokku ja jällegi ma arvan, et postitus 66 siin on ka hea vahekokkuvõte.
…..
(16-03-2019, 10:05 AM)Peeter80 Kirjutas: Ma vaatan, et siin pole väga räägitud soojustamisest see peaks nagu kõige esimene kiht olema kongis. Mind ka huvitaks mis materjale kasutada ja kust osta ning mis hindadega peaks arvestama. Eestis neid väga laiatarbena ei müüda? Ma ei mõtle styroxit
Kuidas teha nii et niiskus pleki ja soojustuse vahele ei jääks?
Kas PUR vaht pritsimise teel ette ehitatud karkassi vahele oleks ok? Iseenesest see kleepuks ju otse plekile ja kastepunkti tekkimise oht madal...?
Mida arvata tavapärasest "vanlife" videotes soojustusmeetoditest- õhuke styrox seina ja kõik. Minu jaoks tundub nagu mõtetu (mitte piisavalt efektiivne) aga mis teised arvavad
……..
(16-03-2019, 12:26 PM)cesium Kirjutas: Mõttetalgute raames võiks...