(07-10-2022, 21:12 PM)mlsluik Kirjutas: Koduseks kasutamiseks kõige parem kummitera on rauast tera...
Ei vaidle vastu, aga kuramus kipub kergelt maasse tükkima. Ja siis kevade sõnniku konksuga kaku murukamarat tagasi.
Huvi pärast tahan ikka kummi ära proovida, pääseb siis konksuga tegelemisest või mitte. Eks kumm jäta jah rohkem lumekihti maha. Samas valla tõukajal ka kumm ja pole see tee hullu miskit. Seda enam, et kui ta pärast suuremat sadu ja sõiduautoga eelnevalt kinnisõidetud sulalund on tõuganud, on see ok olnud.
Teine suurem mure peale kamarate on lume suunamise puudumine praeguse sahaga. Selline Jumzi sahk siis kasutuses.
Raudtera kamarasse tungimist saab mõnevõrra vältida, kui kesktõmmitsa silindrit sisse tõmmata. Libiseb tagumise nurga peal ja esitera õhus.
Höövli sahk muidugi seda ei võimalda. Et seda ilma mingite taldadega raudteraga kasutada, peab maapind kivi olema. Kuigi, ega ma pole ka kindel, mis 50mm paksune kumm külmamata maad tõugates teeb.
Täna sai suures osas siis saha kinnitus ja pööramine valmis.
Paika on panemata saha ründenurk. Meireni lehte uurides kummitera puhul on see vertikaali suhtes 0 kuni -10 kraadi juures. Metall tera korral 15 kraadi juures. Ja seda nurka saab siis sahal muuta vastavalt. Ise nii hulluks minema ilmselt ei hakka ja jään 0 kraadi juurde.
Ksf 2715 viidatud probleemi tõsteaisade kõrguse kohta head rohtu pole. Jääb nii, kuigi jah ilmselt hakkab traktorit siis mõnevõrra kergitama. Aga rattaraskusi on ka terve virn olemas, kui muud moodi ei saa.
Kummitera leidmine on kulukas küll. Veoauto rehvi kasutamisest ei olegi aru saanud, et kuidas täpsemalt. Kas saaks ka nii, et nagu poolringis ümber selle raudtera tõmbaks ta metallide vahele kinni. Või on see tera liiga kitsas ja kumm annab ruttu alla? Raudtera saaks mahedamaks, kui lõikaks ehk näiteks 50mm torusse pikki lõhe ja lükkaks tera serva sinna sisse.
Kes aga oskab kodusel teel veoka rehvi lõikamise meetodeid pakkuda, siis julgelt paluks.