Kgb Pobeda

Hea pilt. Selline näeb välja pobi originaalne ventilaatori mootor M35 12 V -12 BT. Punast värvi markeeringuga. Suurem erinevus hilisematega - mootori harjad asuvad ventilaatoripoolses otsas.
 Formika pildil pole mootorit hästi näha ,aga tundub hilisem olevat.
Vasta

   
Vast sai parem.
Vasta

6 silindriline Pobeda tiksub ka tasapisi oma elu. Käsil sabloonide tegemine, et salongi kartongist (või kuidas seda materjali nimetatakse) osad valmis teha. Originaale pole ju kuskilt võtta. Tagasild ka enam vähem komplekteeritud. Kuskil videotes on mainitud, et seal on kasutatud kiiremat ülekannet kui tava Pobil. Kurat teab, mis seal nüüd kasutatud sai, sest seda kuulsin alles siis, kui sild tehtud.  Mingeid kirjalikke märkusi selle kohta pole leidnud. ZIM-mi silda ka kasutada ei saanud, sest see on laiem. Muidugi võidi see ka tehases kitsamaks teha, mis iseenesest ei ole võimatu ülesanne. Aga enne kui 100% kindlaid tüendeid ei ole, läheb alla sild, mis autol all oli. Ei taibanud  neid taldrikul olevaid hambaid eelnevalt lugeda.
   
   
Vasta

(18-03-2019, 22:38 PM)Formika Kirjutas:  Kuskil videotes on mainitud, et seal on kasutatud kiiremat ülekannet kui tava Pobil. ... Ei taibanud  neid taldrikul olevaid hambaid eelnevalt lugeda.
Pobi ülekanne on vast teada ja selle oma saab mõõta.
Vasta

(18-03-2019, 22:38 PM)Formika Kirjutas:   Ei taibanud  neid taldrikul olevaid hambaid eelnevalt lugeda.

Ülekandearvu saab ka koostatud silda kruttides määrata Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(08-12-2018, 22:58 PM)Formika Kirjutas:  Kaasfoorumlane Aspelund postitas siin hiljuti pildi väidetavast GAZ 20 g-st, mida ikka väga tõsiselt võtta ei julgeks, kuna pildil olev isend on II seeria Pobi aga G-d toodeti aastatel 56-58, ehk siis kindlalt III seeria omad.

Põhjus, miks ma selle teema uuesti üles võtsin on pildil olevad kroomitud pasunad, mis on siis toodud auto iluvõre ette.
[Pilt: attachment.php?thumbnail=72937]

Tunduvad olevat Ford V8 pasunad:
[Pilt: fordm1_8.jpg]

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(23-03-2019, 14:07 PM)Mossemees Kirjutas:  
(08-12-2018, 22:58 PM)Formika Kirjutas:  Kaasfoorumlane Aspelund postitas siin hiljuti pildi väidetavast GAZ 20 g-st, mida ikka väga tõsiselt võtta ei julgeks, kuna pildil olev isend on II seeria Pobi aga G-d toodeti aastatel 56-58, ehk siis kindlalt III seeria omad.

Põhjus, miks ma selle teema uuesti üles võtsin on pildil olevad kroomitud pasunad, mis on siis toodud auto iluvõre ette.
[Pilt: attachment.php?thumbnail=72937]

Tunduvad olevat Ford V8 pasunad:
[Pilt: fordm1_8.jpg]
 Alumisel pildil siis 1932 a Ford, mille pealt siis GAZ M1 maha vehiti. Kere peaaegu üks ühele. Veermik väidetavalt Nõukogulaste omalooming aga nüüd materjale kogudes selgus, et maha viksitud 1932 a Buick-lt, mida Nõukogulased soetasid paar eksemplari, et 1933 a hakata tootma limusiini L1, mis siis ZIS/ZIL autode eelkäia. GAZ M1 transmissioon on natuke vähendatud koopia. Mootoriks M1-l GAZ A forseeritud mootor ja tagasillaks GAZ A tagasild, kohendatud Buick süsteemile. Pasunate osas natuke kahtlen, kuna selle tüübi Fordid olid 6V aga Pobedad 12V. Võib olla iluks pandud. Ise asi kust seltsimees need pasunad sai Pobi ajastul. GAZ M1 pasunad olid teissugused.
Vasta

(23-03-2019, 16:38 PM)Formika Kirjutas:  
(23-03-2019, 14:07 PM)Mossemees Kirjutas:  
(08-12-2018, 22:58 PM)Formika Kirjutas:  Kaasfoorumlane Aspelund postitas siin hiljuti pildi väidetavast GAZ 20 g-st, mida ikka väga tõsiselt võtta ei julgeks, kuna pildil olev isend on II seeria Pobi aga G-d toodeti aastatel 56-58, ehk siis kindlalt III seeria omad.

Põhjus, miks ma selle teema uuesti üles võtsin on pildil olevad kroomitud pasunad, mis on siis toodud auto iluvõre ette.
[Pilt: attachment.php?thumbnail=72937]

Tunduvad olevat Ford V8 pasunad:
[Pilt: fordm1_8.jpg]
 Alumisel pildil siis 1932 a Ford, mille pealt siis GAZ M1 maha vehiti. Kere peaaegu üks ühele. Veermik väidetavalt Nõukogulaste omalooming aga nüüd materjale kogudes selgus, et maha viksitud 1932 a Buick-lt, mida Nõukogulased soetasid paar eksemplari, et 1933 a hakata tootma limusiini L1, mis siis ZIS/ZIL autode eelkäia. GAZ M1 transmissioon on natuke vähendatud koopia. Mootoriks M1-l GAZ A forseeritud mootor ja tagasillaks GAZ A tagasild, kohendatud Buick süsteemile. Pasunate osas natuke kahtlen, kuna selle tüübi Fordid olid 6V aga Pobedad 12V. Võib olla iluks pandud. Ise asi kust seltsimees need pasunad sai Pobi ajastul. GAZ M1 pasunad olid teissugused.

Venelased olid ka vast jadaühendusest teadlikud.  Big Grin
Vasta

(23-03-2019, 21:14 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(23-03-2019, 16:38 PM)Formika Kirjutas:  ... Pasunate osas natuke kahtlen, kuna selle tüübi Fordid olid 6V aga Pobedad 12V. ...

Venelased olid ka vast jadaühendusest teadlikud.  Big Grin

Pasunaid pole võimalik jadasse ühendada.
Vasta

(24-03-2019, 01:22 AM)motamees Kirjutas:  
(23-03-2019, 21:14 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(23-03-2019, 16:38 PM)Formika Kirjutas:  ... Pasunate osas natuke kahtlen, kuna selle tüübi Fordid olid 6V aga Pobedad 12V. ...

Venelased olid ka vast jadaühendusest teadlikud.  Big Grin

Pasunaid pole võimalik jadasse ühendada.

Tööpõhimõtte poolest jah, jada ei toimi.
Samas, kui pikalt sa seda signaali ikka lased. Paar sekki kannatab see mähis seal ülepinget ära (noot tuleb võibolla vähe kõrgem Smile? )
Vasta

Need variandid käisid ka mul omal peast läbi. Kuna ma pole elektroonikas just väga tugev, siis jadaühenduse osas hakkasin kahtlema ja näe, targem foorumlane seletaski ära. Teine variant oleks pingealaldi vahele panna. Pole just väga keeruline 12 voldist 6V teha. Vastupidi on tiba keerulisem, aga no ka 12V>230V inverterid on ju olemas. Ja kolmas võimalus tõesti, et nood pasunad olid sedavõrd "pommikindlad", et polnud probleemiks ka 12V lühiajaliselt sirgelt sisse lasta. Igatahes ma pole küll näinud, et nõukatehnikal mingeid sarnaseidki piibareid tehase poolt külge oleks pandud. Ja et kust USA kraam siiakanti sattus? Eks '30 aastatel Fordi kola GAZ-i tehasesse ja hiljem, sõja ajal tuli Lend Lease-ga veel tont teab mida. Esimesed sõjajärgsed ZIS-bussidki (154 ja 155) olid ju Ameerika tuledega, 154 said osaliselt isegi GMC diiselmootorid.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Kaks erineva tooniga signaali saab ju panna häälitsema pii-pää-pii-pää. Eriti popp tol ajal. Mingi aeg vist keelati need naljad ära.

Инвалид информационной воины.
Vasta

(24-03-2019, 09:49 AM)aavu Kirjutas:  Kaks erineva tooniga signaali saab ju panna häälitsema pii-pää-pii-pää. Eriti popp tol ajal. Mingi aeg vist keelati need naljad ära.

Neid kutsuti Klaksoniteks, ilmselt siis tootja järgi. Meremehed ja kaugsõidu rekkamehed tõid.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta

Kellad ja plastik leidsid oma kohad. 
   
Plastik on tänapäeva toodang. Jumal teab, kaua ta vastu peab, muidugi päikese käes seda autot keegi hoidma ei hakka. tegemist ikka museaaliga. Ennem, kui teist samasugust 
oma silmaga näinud ei ole või usaldusväärsete tegelaste kinnitust pole saanud, siis proovin uskuda, et oman ainukest. Muidugi vara hõisata. Jaanipäevaks peaks valmis saama, eks siis kiren.
Vasta

(27-03-2019, 00:37 AM)Formika Kirjutas:  Kellad ja plastik leidsid oma kohad. 

Plastik on tänapäeva toodang. Jumal teab, kaua ta vastu peab, muidugi päikese käes seda autot keegi hoidma ei hakka. tegemist ikka museaaliga. Ennem, kui teist samasugust 
oma silmaga näinud ei ole või usaldusväärsete tegelaste kinnitust pole saanud, siis proovin uskuda, et oman ainukest. Muidugi vara hõisata. Jaanipäevaks peaks valmis saama, eks siis kiren.
Kuna masin saab taastatud kui III seeria Pobeda siis tundub justkui keskmine raadioümbrisplastik vale olema (I ja II seeria oma): 
[Pilt: b_145_5.jpg]
Pildi päritolu: (Link)

Seda muidugi juhul kui retrodetal.ru lehel olev info ikka pädev on ja musta numbri plaan on endiselt jõus.
Vasta

Plastikuga armatuuri jaoks on kamm sees. Ukrainas, kust ma need sain pole meistrimehel 3 seeria vormi. Retrodetaili oma pidi palju viletsam olema, et isegi Idanaabrid laitsid maha. Igatahes armatuuri juures jäi töö momendil katki. hakkame hobuseid aiste vahele ajama. Bensiini olid ka ära solkinud. Ei tea kas sellistele vanakestele see etanooliga värk üldse sobib. Kas kellelgi on kogemust?
   
   
   
Vasta

Pole ju midagi nuputadagi - 98 paaki ja las selle uue lögaga sõidavad need, kes omastarust maailma ärapäästavad. Inimtoidu arvelt tehtud biolisandiga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(02-04-2019, 18:03 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pole ju midagi nuputadagi - 98 paaki ja las selle uue lögaga sõidavad need, kes omastarust maailma ärapäästavad. Inimtoidu arvelt tehtud biolisandiga.

98 äkki tiba äkiline hobustele , mis mõeldud 72 jooma.
Vasta

(02-04-2019, 19:22 PM)Formika Kirjutas:  
(02-04-2019, 18:03 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pole ju midagi nuputadagi - 98 paaki ja las selle uue lögaga sõidavad need, kes omastarust maailma ärapäästavad. Inimtoidu arvelt tehtud biolisandiga.

98 äkki tiba äkiline hobustele , mis mõeldud 72 jooma.
Ei

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(02-04-2019, 19:22 PM)Formika Kirjutas:  
(02-04-2019, 18:03 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Pole ju midagi nuputadagi - 98 paaki ja las selle uue lögaga sõidavad need, kes omastarust maailma ärapäästavad. Inimtoidu arvelt tehtud biolisandiga.

98 äkki tiba äkiline hobustele , mis mõeldud 72 jooma.
See müüt juba ammu kummutatud, täpsemalt saab lugeda siit: Link

Iseasi on klapisäärte määrimiseks pliiasendaja kasutamine vanemate püstklappidega moootorite korral, milles insenerid on algselt ette näinud määrimise kütuses sisalduva pliiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne