Küsimused t-25A-1 kohta

(10-04-2019, 13:04 PM)Daff Kirjutas:  
(10-04-2019, 08:50 AM)muska71 Kirjutas:  
(09-04-2019, 22:10 PM)Laurts Kirjutas:  Mis põhjusel see mootor külmaga ei käivitu, kas küünaldega pead on lahendus?

diisel tahab sooja,et käivituda.küünlaid proovisin,aga kasu ei miskit,aitas ainult föönist mõni min kuuma kolektorisse,....

Kas küünlaid või küünalt???
Meil on külapeal üks 16 mis omab küünlaid silindripeades. Originaalstarteriga -20 veel paugupill. Tehase mootor, midagi pole näpitud.
Lausa müstika. Aga on minejaid mootoreid.  
Enda vanale lasen gaasipõletiga küünla august tuld sisse ja matsupill.
ikka kaasaegne küünal peas.
gaasipõletil kipub leek kustuma kui auku lasta,aga foon teeb ka väga hea töö.
Vasta

(10-04-2019, 11:38 AM)aavu Kirjutas:  Suurema külmaga hädapärast tasub õhukollektorisse ajalehega tuld anda starteriga käiamise ajal. Kui just traadi otsas diislisse kastetud kaltsu käepärast pole. Ära siis ajalehte või kaltsu sisse imeda lase, ikka ainult leeki.

no seal selline tõmme,et anna olla.
Vasta

Küsimus sidurivõlli muhvi kohta mis kahte võlli ühendab. Käigukasti mineval poolel kiilusooned tuksis. Kui kõva see materjal on. Ks  puuriga augu puurib läbi nii kiilust kui võllist. ??? Vaja kiiresti leiutada ajutine lahendus , pole hetkel aega tegeleda kapitaaliga. Või koguni keevitusega kiil sisse panna.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
[Pilt: Vahemuhv.JPG]
Vasta

(16-04-2019, 08:09 AM)2715 Kirjutas:  Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
[Pilt: Vahemuhv.JPG]

Anna veel vihje kes sellise asja valmis vorbiks lõuna eestis.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-04-2019, 08:40 AM)Daff Kirjutas:  
(16-04-2019, 08:09 AM)2715 Kirjutas:  Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
[Pilt: Vahemuhv.JPG]

Anna veel vihje kes sellise asja valmis vorbiks lõuna eestis.
pigem juba kogu eestis.
Vasta

(18-06-2018, 22:19 PM)2715 Kirjutas:  Selle vahejupi tegemine täiesti võimalik.
Veidi selle asja hinna kujunemisest ka:
Toorik on suurusjärk 1-1,5kg, mis maksab suurusjärk 10 eur koos lõikamisega.
Nüüd tuleb sinna keskava treida pika peene teraga, mis võib võtta tunnikese.
Siis freespinki, 4 poldiava puurida-keermestada ning siis muhv pooleks lõigata ja freesida kiilusooned ja aeg freespingis suurusjärk 2 tundi.
Trei ja freesimistöö tunnist olen võtnud suurusjärk 10-15 eur ja seega detaili hind võiks olla 55 eur, mis pole poehinnaga konkurentsivõimeline.
Küll aga kui ilusti kinni keerata on tegemist eluaegse investeeringuga.
Isegi kui korra lahti juhtub tulema saab panna pooltele plekklehed liitepinna vahele ja hõõritsaga korra läbi ajada ning on jälle kõlblik.
Kulunud võllidega aga on vaja võlli pingi juurde et teha vastavalt võllile sobiv ava.

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453913

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(16-04-2019, 16:37 PM)Laurts Kirjutas:  
(18-06-2018, 22:19 PM)2715 Kirjutas:  Selle vahejupi tegemine täiesti võimalik.
Veidi selle asja hinna kujunemisest ka:
Toorik on suurusjärk 1-1,5kg, mis maksab suurusjärk 10 eur koos lõikamisega.
Nüüd tuleb sinna keskava treida pika peene teraga, mis võib võtta tunnikese.
Siis freespinki, 4 poldiava puurida-keermestada ning siis muhv pooleks lõigata ja freesida kiilusooned ja aeg freespingis suurusjärk 2 tundi.
Trei ja freesimistöö tunnist olen võtnud suurusjärk 10-15 eur ja seega detaili hind võiks olla 55 eur, mis pole poehinnaga konkurentsivõimeline.
Küll aga kui ilusti kinni keerata on tegemist eluaegse investeeringuga.
Isegi kui korra lahti juhtub tulema saab panna pooltele plekklehed liitepinna vahele ja hõõritsaga korra läbi ajada ning on jälle kõlblik.
Kulunud võllidega aga on vaja võlli pingi juurde et teha vastavalt võllile sobiv ava.

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453913

Mina võtaks ühe kindlasti, kui keegi sellise viguri valmis teeks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(17-04-2019, 07:37 AM)Daff Kirjutas:  
(16-04-2019, 16:37 PM)Laurts Kirjutas:  
(18-06-2018, 22:19 PM)2715 Kirjutas:  Selle vahejupi tegemine täiesti võimalik.
Veidi selle asja hinna kujunemisest ka:
Toorik on suurusjärk 1-1,5kg, mis maksab suurusjärk 10 eur koos lõikamisega.
Nüüd tuleb sinna keskava treida pika peene teraga, mis võib võtta tunnikese.
Siis freespinki, 4 poldiava puurida-keermestada ning siis muhv pooleks lõigata ja freesida kiilusooned ja aeg freespingis suurusjärk 2 tundi.
Trei ja freesimistöö tunnist olen võtnud suurusjärk 10-15 eur ja seega detaili hind võiks olla 55 eur, mis pole poehinnaga konkurentsivõimeline.
Küll aga kui ilusti kinni keerata on tegemist eluaegse investeeringuga.
Isegi kui korra lahti juhtub tulema saab panna pooltele plekklehed liitepinna vahele ja hõõritsaga korra läbi ajada ning on jälle kõlblik.
Kulunud võllidega aga on vaja võlli pingi juurde et teha vastavalt võllile sobiv ava.

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453913

Mina võtaks ühe kindlasti, kui keegi sellise viguri valmis teeks.
mina ka.
Vasta

On võimalik teha.
Hinda juba mainisin.
Vasta

(17-04-2019, 12:52 PM)2715 Kirjutas:  On võimalik teha.
Hinda juba mainisin.
no pane vabrik käimaja arvan,et leidub veel huvilisi.
Vasta

Kas valmistataval jätkul jääb pärast koostamist kahe poolme vahele pingutusvaruks pilu, nii pikuti lõhkilõikamise "saetee" jagu? Kui sügav tuleb jätku sisse freesitav kiilusoon? Või kiile pole tõepoolest enam vaja installida?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(17-04-2019, 16:22 PM)Laurts Kirjutas:  Kas valmistataval jätkul jääb pärast koostamist kahe poolme vahele pingutusvaruks pilu, nii pikuti lõhkilõikamise "saetee" jagu? Kui sügav tuleb jätku sisse freesitav kiilusoon? Või kiile pole tõepoolest enam vaja installida?
kiil kindlasti vajalik kuna lihtsalt poldid ei suuda seda ju koos hoida.siililegi selge.orginaalil ju ka minuteada pilu.
Vasta

Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse.  Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette. Ühe poole keermestamist ma hästi ei usalda. Keere liiga pikk. Kui  peenvindiga ülbe polt panna ja pingutusruumi ka jääb siis peaks igavene olema. Võin võtta esimese eksemplari kohe ära. 

Ja nüüd küsimus. Kui usaldusväärsed on need põka poes müüdavad sidurikorvid ja kettad? Võllid korras aga kettal ja korvil nuudid olematud.
Pakutakse nn.originaale kui ka ukaina ja muude kolmandate tootjate omi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(17-04-2019, 17:11 PM)Daff Kirjutas:  Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse.  Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette. Ühe poole keermestamist ma hästi ei usalda. Keere liiga pikk. Kui  peenvindiga ülbe polt panna ja pingutusruumi ka jääb siis peaks igavene olema. Võin võtta esimese eksemplari kohe ära. 

Ja nüüd küsimus. Kui usaldusväärsed on need põka poes müüdavad sidurikorvid ja kettad? Võllid korras aga kettal ja korvil nuudid olematud.
Pakutakse nn.originaale kui ka ukaina ja muude kolmandate tootjate omi.

no see junn ju üsna paks ja kui täies ulatuses keere läbi siis olgu või plastiliinist no ei tõmba seda keeret maha,polt peab tugev olema ja südame rahustuseks võid ju mutri ka pääle kruvida.

aasta poolteis tagasi sai sõbra oma vahetatud ja siisani pole kallale tulnud,ma muidugi ei tea palju ta seda pruukinud ka on.kohe peale remonti tegi nats metsa maja juures,aga rohkemat jah ei tea.
Vasta

(17-04-2019, 17:11 PM)Daff Kirjutas:  Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse.  Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette.

DT-20 traktori ühendusmuhv selline. Mis sobib ka ilma ratsimata T-25 kasutada. Aga selle leidmine nüüdsel ajal keeruline.
   

Minu põkadel ka Ksf 2715 tehtud vahetükid küljes ja juba peale vaadates oli kindlus olemas, et need jäävad kestma. Nüüdseks võib juba seda praktiliselt ka kinnitada. Kunagine teema minu vahetüki probleemist:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453626
Vasta

(16-04-2019, 08:09 AM)2715 Kirjutas:  Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
[Pilt: Vahemuhv.JPG]

(17-04-2019, 20:31 PM)meli666 Kirjutas:  
(17-04-2019, 17:11 PM)Daff Kirjutas:  Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse.  Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette.

DT-20 traktori ühendusmuhv selline. Mis sobib ka ilma ratsimata T-25 kasutada. Aga selle leidmine nüüdsel ajal keeruline.


Minu põkadel ka Ksf 2715 tehtud vahetükid küljes ja juba peale vaadates oli kindlus olemas, et need jäävad kestma. Nüüdseks võib juba seda praktiliselt ka kinnitada. Kunagine teema minu vahetüki probleemist:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453626

Kui saladus pole, siis mis materjalist see vahetükk tehtud on? (on ta ka hiljem karastatud?)
MIs keermed on 4tk ja mis poldid sinna käivad. (tavalised, peenkeermega - millise peaga?)
Kas kuidagi on ka keskmise poldi lahtikerimise vältimiseks mingi takistus tehtud?
Kui kulukas see detail lõpuks tuli?

Endalgi pisike huvi asja vastu.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(18-04-2019, 10:43 AM)unimüts Kirjutas:  Kui saladus pole, siis mis materjalist see vahetükk tehtud on? (on ta ka hiljem karastatud?)
MIs keermed on 4tk ja mis poldid sinna käivad. (tavalised, peenkeermega - millise peaga?)
Kas kuidagi on ka keskmise poldi lahtikerimise vältimiseks mingi takistus tehtud?
Kui kulukas see detail lõpuks tuli?

Endalgi pisike huvi asja vastu.

Üle ka ei tasu mõelda. Originaalis 1 polt versus omatehtul 5 polti. Ehk materjal võib olla ka tavateras ja karastada vaja pole. Pealegi on seinad paksud ja poltidega kinnituskõrvu nelikantrauast tehtul ära venitada ei anna, nagu DT-20 omal.
4 polti on M10 tavakeermetega ja keskmine originaalmõõdus. Ise panin keermeliimiga, lisaks sai kiilude vahele ka puksi-võlli 638 Loctite.
Hind oligi sama, mis eespool öeldud. 
Üldiselt huvilised koonduge ja esitage niiöelda ühistellimus. Siis Ksf 2715 lihtsam neid valmis ka teha, kui asjad välja otsitud ja niiöelda seeriaviisiliselt tootes saab lihtsamalt ajaliselt ja vaevaliselt.
Vasta

Oleme halb ja lisame teile järgmise projekti siis ka. Topelt hüdropumba ajami korpuse rakise koos mõõtudegaBig Grin et oleks mõtteainet järgmiseks projektiks.
No kes tahab teha esimese vihje palju sellise asja tootmine võiks maksma minna. Ühes youtube klipis oli 5 sekundine pilt ka asjast ja venelasel olevat see kohe poeriiulilt võtta. Mujal pole seda kohanud.
   

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Selline "vahetükk"?

https://youtu.be/Qkma03ir0ic

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne