Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Küsimus sidurivõlli muhvi kohta mis kahte võlli ühendab. Käigukasti mineval poolel kiilusooned tuksis. Kui kõva see materjal on. Ks puuriga augu puurib läbi nii kiilust kui võllist. ??? Vaja kiiresti leiutada ajutine lahendus , pole hetkel aega tegeleda kapitaaliga. Või koguni keevitusega kiil sisse panna.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(16-04-2019, 08:09 AM)2715 Kirjutas: Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
Anna veel vihje kes sellise asja valmis vorbiks lõuna eestis.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(18-06-2018, 22:19 PM)2715 Kirjutas: Selle vahejupi tegemine täiesti võimalik.
Veidi selle asja hinna kujunemisest ka:
Toorik on suurusjärk 1-1,5kg, mis maksab suurusjärk 10 eur koos lõikamisega.
Nüüd tuleb sinna keskava treida pika peene teraga, mis võib võtta tunnikese.
Siis freespinki, 4 poldiava puurida-keermestada ning siis muhv pooleks lõigata ja freesida kiilusooned ja aeg freespingis suurusjärk 2 tundi.
Trei ja freesimistöö tunnist olen võtnud suurusjärk 10-15 eur ja seega detaili hind võiks olla 55 eur, mis pole poehinnaga konkurentsivõimeline.
Küll aga kui ilusti kinni keerata on tegemist eluaegse investeeringuga.
Isegi kui korra lahti juhtub tulema saab panna pooltele plekklehed liitepinna vahele ja hõõritsaga korra läbi ajada ning on jälle kõlblik.
Kulunud võllidega aga on vaja võlli pingi juurde et teha vastavalt võllile sobiv ava.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453913
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(16-04-2019, 16:37 PM)Laurts Kirjutas: (18-06-2018, 22:19 PM)2715 Kirjutas: Selle vahejupi tegemine täiesti võimalik.
Veidi selle asja hinna kujunemisest ka:
Toorik on suurusjärk 1-1,5kg, mis maksab suurusjärk 10 eur koos lõikamisega.
Nüüd tuleb sinna keskava treida pika peene teraga, mis võib võtta tunnikese.
Siis freespinki, 4 poldiava puurida-keermestada ning siis muhv pooleks lõigata ja freesida kiilusooned ja aeg freespingis suurusjärk 2 tundi.
Trei ja freesimistöö tunnist olen võtnud suurusjärk 10-15 eur ja seega detaili hind võiks olla 55 eur, mis pole poehinnaga konkurentsivõimeline.
Küll aga kui ilusti kinni keerata on tegemist eluaegse investeeringuga.
Isegi kui korra lahti juhtub tulema saab panna pooltele plekklehed liitepinna vahele ja hõõritsaga korra läbi ajada ning on jälle kõlblik.
Kulunud võllidega aga on vaja võlli pingi juurde et teha vastavalt võllile sobiv ava.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453913
Mina võtaks ühe kindlasti, kui keegi sellise viguri valmis teeks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
On võimalik teha.
Hinda juba mainisin.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kas valmistataval jätkul jääb pärast koostamist kahe poolme vahele pingutusvaruks pilu, nii pikuti lõhkilõikamise "saetee" jagu? Kui sügav tuleb jätku sisse freesitav kiilusoon? Või kiile pole tõepoolest enam vaja installida?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse. Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette. Ühe poole keermestamist ma hästi ei usalda. Keere liiga pikk. Kui peenvindiga ülbe polt panna ja pingutusruumi ka jääb siis peaks igavene olema. Võin võtta esimese eksemplari kohe ära.
Ja nüüd küsimus. Kui usaldusväärsed on need põka poes müüdavad sidurikorvid ja kettad? Võllid korras aga kettal ja korvil nuudid olematud.
Pakutakse nn.originaale kui ka ukaina ja muude kolmandate tootjate omi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(16-04-2019, 08:09 AM)2715 Kirjutas: Selline vahejupp teha ja pole enam oluline mitu kiilu ja kas üldse sees on kui jõuga kinni keerata.
(17-04-2019, 20:31 PM)meli666 Kirjutas: (17-04-2019, 17:11 PM)Daff Kirjutas: Just istusin ja vaatasin sinna põka sisse. Sellele vahetükile viis auku ja polt läbi ning mutter ette.
DT-20 traktori ühendusmuhv selline. Mis sobib ka ilma ratsimata T-25 kasutada. Aga selle leidmine nüüdsel ajal keeruline.
Minu põkadel ka Ksf 2715 tehtud vahetükid küljes ja juba peale vaadates oli kindlus olemas, et need jäävad kestma. Nüüdseks võib juba seda praktiliselt ka kinnitada. Kunagine teema minu vahetüki probleemist:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453626
Kui saladus pole, siis mis materjalist see vahetükk tehtud on? (on ta ka hiljem karastatud?)
MIs keermed on 4tk ja mis poldid sinna käivad. (tavalised, peenkeermega - millise peaga?)
Kas kuidagi on ka keskmise poldi lahtikerimise vältimiseks mingi takistus tehtud?
Kui kulukas see detail lõpuks tuli?
Endalgi pisike huvi asja vastu.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
27-04-2019, 09:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2019, 09:35 AM ja muutjaks oli
unimüts.)
Oleme halb ja lisame teile järgmise projekti siis ka. Topelt hüdropumba ajami korpuse rakise koos mõõtudega
et oleks mõtteainet järgmiseks projektiks.
No kes tahab teha esimese vihje palju sellise asja tootmine võiks maksma minna. Ühes youtube klipis oli 5 sekundine pilt ka asjast ja venelasel olevat see kohe poeriiulilt võtta. Mujal pole seda kohanud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki