Väga huvitav ülevaade hindadest.
Sain täna veel huvitava ülevaate praegustest hindadest, ehk sapika varuosade hindadega tutvusin.
Käändmikute komplekt 300€ (Oma peas mõeldes soovitasin need müüjal endale sisse istuda)
Rooliotsad 25€ *6tk (Ilmselgelt lasen need pigem taastada, kõvasti odavam ja arvatavasti kvaliteet ka parem)
Piduri silindrid 25€ *4
Esituli 50€ jne jne...
Ehk tuleb laiskust petta ja oma varusid hakata läbi sorteerima. Poest võtsin piduriklotse juurde 4tk 33€ eest, nelja oleks veel vaja. Peab vist neetima.
Ega muud tarka polegi, rikka inimese auto see sapakas vist. Õnneks natuke mõistust on ja ei hakka tuhendeid panema autosse, mis laias laastus on siiski suht väärtusetu. Näiteks värvitöö läks maksma ca 40€, isegi pahteldama ei hakanud sest nagunii tuleb lähitulevikus esitiivad ja uksed välja vahetada, tundub nagu oleks kamaz üle sõitnud ja seejärel 5mm elektroodiga tagasi külje keevitatud ja müüriseguga see kõik hiljem ära pahteldatud. Igatahes tuiskasin törts värvi peale, panin kobedama bensiinipumba, puhastasin karpa, vedasin uued bensiini voolikud ja regullisin klapivahed paika. Teha veel esisild ja pidurid ning arvele võtta uuesti. Tartu arkis oli järjekord riia linnani ja täna löögile ei saanud, arusaadav et riigiametis on sul jumala pohhui kuidas tööd teha, palk tuleb kuu lõpus nii või teisiti ning muu nagu väga ei koti. See on ka koht miks alati olen igasuguse riigiettevõtluse vastu olnud, sama nagu meie kurikuulus postiteenus. Olgu parem olemata. Aga see selleks. Homme tuleb uuesti üritada, vanast andmebaasist vaja ju andmeid saada, et uuesti arvele saaks. Otseloomulikult nõuavad esmase registeerimise tasu + numbrid 190€, tuleb taas suurem sõda sest senini pole nad suutnud mulle veel kordagi näidata avaldust, mille alusel kodanik oleks soovinud ENDALE kuuluva SÕIDUKI registrist kustutada, puhtalt tollase ARK ehk tänase MNT omavoli ja seega on kõik üleliigsed kulud RIIGI kanda, meeldigu see neile või mitte.
Kokku on kulunud nüüd antud auto peale ca päevajagu töötunde ja laias plaanis on 10 meetri auto pealtnäha valmis, ehk 10 meetri pealt on veel täitsa ok vaadata....lähemalt pigem mitte.
Esituledele normaalseid kummist katteid ei leidnud oma varudest, seega tuli loovalt läheneda. Õnneks oli üks gaazikud kabiin ja nina, mille küljes korralikud H4 pirnidega tuled koos kroomitud võrudega, läksid need siis koos kõige mänguga külge.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB