(07-05-2019, 09:08 AM)v6sa Kirjutas: (06-05-2019, 18:36 PM)meli666 Kirjutas: ...
Klotsi enda silla järgi kaardu lihvimine kõige suurem töö. Siis keevitusega kinni. Seejärel puurib õiged augud, keermestab. Lisakindlustuseks võib augud teha läbivad, siis hoiavad poldid ka klotsi lisaks keevitusele veel kinni. Ja valmis ta ongi.
Välimuselt viisakam lahendus, kui mingi kammitsatega asi.
Kõik õige, aga mitu kodumehhaanikut on võimelised selle asja käepäraste vaheditega nii ära tegema, et kinnitus järele ei anna?
Kuskiltmaalt tuleb odavam soetada õige sillatalaga sild ja oma vana turgu panna.
Pma kaubamaja müüs isegi neid silla keskmisi osasid. Igasugused klambrite teemaga võib saata pikalt sinna tumedasse auku. Ausalt, kas tõesti arvate, et see klamber on töökindlam kui originaal? Viimane pask igal juhul - samas kui raha on nii palju, et taskusse ära ei mahu siis on jah pees. Senikaua kuni hoitakse originaalist eemale, senikaua ei tule ka asajst midagi välja.
NB olen ise selle kino läbi teinud. Lõpuks ostsin ikka terve teise silla, millel klotsivalu on sillatala küljes. Sai lastud freespingis klots külge panna. (ise ei soovita mitte mingil juhul seda teha.) Seejärel sild jumala pulkadeks. Külgülekanded lahti, uued õlakud. Neil on omakorda teistmoodi kinnitus. (puksidega, diftid 2mm suuremad jne) MIs omakorda vajas korraks pinki panekut ja siis veel kogu uus roolisüsteem.
Kogu see krempel ettetõstetuna läheb suurusjärk 2000euri maksma. - Siia on sisse arvutatud ka remondikulud (käigukastist kuni terve esisilla üles ehitamiseni) Ja lõpptulemusena leian ikkagi, et originaal süsteem oleks kestnud. - ainuke vahe on selles, et selle ehitusele sai hunnik pappi kulutatud ja lõpptulemus ei ole kuidagi meelepärane.
Tänasel päeval leian, et kasulikum on kohe võtta juba hüdrorooliga traktor ligi, mitte jaurata nende vanade ümberehitamisega. Aeg maksab, töö maksab ja lõpptulemus ikka porno kuubis. Või nagu Joosep T00ts Kiirelt soovis, et olgu parem kohe rosinaid täis sai, mitte et peaks noaotsaga rosinaid otsima.