(28-06-2019, 10:39 AM)motamees Kirjutas: Palju kasulikum oleks põnnile, kui ta peab edasisaamiseks arendama oma motoorikat ja lihaseid.
Ma ei paneks püsimatut jõmpsikat ja mänguasja ühte patta ühest driveinnist teise sõitvate meeriklastega. Vaatan siin oma küla lapsi, põristavad ka erinevate elektriliste ja mootoriga autodega, aga mitte iga päev hommikust õhtuni. Isegi mitte iga nädal. Vahepeal on jalgrattad, rulad, uisud jne. Kahekordse ümbermõõduga pole ühtegi last
Kena tulemus! Tahaks norida, aga no ei leia... Kui üldse, siis ehk lõppkiirus võiks tibake väiksem olla. Sõit ei piirdu alati sileda tühja teega.
Hetkel ma kõnnin sõiduajal kõrval aga kui iseseisvalt lasen sõitma siis keeran vist väheke vaiksemaks jh!
(28-06-2019, 21:32 PM)aavu Kirjutas: Õhukanal kiles. Kas see laseb niiskuse metallini ja siis roostetab isetahtsi. Ei saanud aru sellest õhukanalist.
Nii on nagu diesel kirjutas! Ja see on esmasel õhukanalitega kile kasutamisel päris lahe vaadata kuidas õhumullid kaovad kui näpuga natuke aidata!paljud kasutavad autodel kilet just sellepärast,et originaal värv säiliks värskena.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2019, 09:10 AM ja muutjaks oli vant.)
Ma ikka imestan, kuidas mingid targutajad oskavad normaalse teema pekki keerata. Küll tuntakse muret juuniori füüsise pärast ja otsitakse juba roostet kile alt.
Eks ta ole- mida rohkem erinevates teemades targutada, seda suurem korüfee oled. Mis siis, et öelda nagu midagi polegi
(29-06-2019, 09:09 AM)vant Kirjutas: ... Eks ta ole- mida rohkem erinevates teemades targutada, seda suurem korüfee oled. Mis siis, et öelda nagu midagi polegi
Noh, said ka korüfeeks?
Mina pole halvustavalt poisi füüsise pärast muretsenud. Lihtsalt tuletasin meelde oma asju, kus ehitasin pojale kaherattalise krossika ja panin ta sanga juba kuskil kolme aastaselt. Algul ei osanud ta kuidagi kiirust reguleerida. Esimene sõit oli kõie otsas ja ratas kaapis pidevalt.
Ja loomulikult pälvivad kõik iseehitatud asjad minu heakskiidu juba iseehitamise eest. Seda enam, kui seda tehakse eeskujulikult.
Mäletan, et koduhoovis tiirutamiseks tahtis selline kaadervärk ikkagi üherattavedu, (asfaldi ja unikivi peal), või diffrit vahele. Sai mindud lihtsama vastupanu teed ja tagasilla võll läbi lõigatud ning ühele võlli poolele torujupp otsa võlli teise poolega sidumiseks. Vedama jäi küll ainult üks ratas, aga poognad koduhoovis said elegantselt puhtad jooned ja selline rataste "katkumine" jäi ära.
(29-06-2019, 16:46 PM)spitfire Kirjutas: Mäletan, et koduhoovis tiirutamiseks tahtis selline kaadervärk ikkagi üherattavedu, (asfaldi ja unikivi peal), või diffrit vahele. Sai mindud lihtsama vastupanu teed ja tagasilla võll läbi lõigatud ning ühele võlli poolele torujupp otsa võlli teise poolega sidumiseks. Vedama jäi küll ainult üks ratas, aga poognad koduhoovis said elegantselt puhtad jooned ja selline rataste "katkumine" jäi ära.
Hetkel tegin mõlemad rattad vedavaks ja hetkel nagu ei kaku kuskile poole ja kui tulevikus vaja üks pool vedavaks teha siis selleks jätsin yhele rattale võlli pikema juhuks kui on vaja ringi teha(rattad võlli peal nagunii puksidel) lõikan rattalt puksi välja ja panen laagri aseme ja tehtud! Pole veel masinaga asfaltile jõudnud
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2019, 13:39 PM ja muutjaks oli linnuke.)
Tubli tegemine.Samas küssa ,mis k..i diffrrit vaja põnni "autole".Kas olete näinud diffriga karti.(Katrtide eluolu selgitusi kuulata küll ei viitsiks ,seilasime teame )
Pildil tegu pigem reduktoriga .
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2019, 22:43 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Mul on tuleviku reserviks üks seagway laadne elukas, millel on mõlema ratta jaoks eraldi mootor koos reduktoriga.
Rattad on õhukummidega justkui rolleri omad.
Kui sul huvi on, siis võin kaaluda selle müüki.
Samas võiksid ka proovida akudrelli mootoreid koos reduktoritega.
(29-06-2019, 09:09 AM)vant Kirjutas: Ma ikka imestan, kuidas mingid targutajad oskavad normaalse teema pekki keerata. Küll tuntakse muret juuniori füüsise pärast ja otsitakse juba roostet kile alt.
Juuniori füüsis on sellise ehituse puhul kõige olulisem. Kilevärk läks tõesti tiba laperdama.
(30-06-2019, 01:33 AM)linnuke Kirjutas: Tubli tegemine.Samas küssa ,mis k..i diffrrit vaja põnni "autole".Kas olete näinud diffriga karti.(Katrtide eluolu selgitusi kuulata küll ei viitsiks ,seilasime teame )
Pildil tegu pigem reduktoriga .
Eks see oleneb kurvi raadiusest, milliseid poognaid saab võtta. Ja kurvi raadius oleneb paraku jälle kõvakattega hoovi suurusest A hoov oli meil pisike .. Kui poiss väravast välja uulitsale põrutas, siis jah diffrit vaevalt vaja oli.
A see puksi ja laagri kombo on tõesti hea idee.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2019, 08:58 AM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Üherattaveoga ei saa nii teha
Poe masinatel vist ongi probleem lahendatud pidamise puudumisega. Naabrilapsed klõbistavad plastikratastega hummeritega asfalti mööda ringi. Endal on paar kuud aega veel selliste masinateni
(30-06-2019, 01:33 AM)linnuke Kirjutas: Tubli tegemine.Samas küssa ,mis k..i diffrrit vaja põnni "autole".Kas olete näinud diffriga karti.(Katrtide eluolu selgitusi kuulata küll ei viitsiks ,seilasime teame )
Pildil tegu pigem reduktoriga .
Eks see oleneb kurvi raadiusest, milliseid poognaid saab võtta. Ja kurvi raadius oleneb paraku jälle kõvakattega hoovi suurusest A hoov oli meil pisike .. Kui poiss väravast välja uulitsale põrutas, siis jah diffrit vaevalt vaja oli.
A see puksi ja laagri kombo on tõesti hea idee.
(30-06-2019, 22:40 PM)tõnn Kirjutas: Mul on tuleviku reserviks üks seagway laadne elukas, millel on mõlema ratta jaoks eraldi mootor koos reduktoriga.
Rattad on õhukummidega justkui rolleri omad.
Kui sul huvi on, siis võin kaaluda selle müüki.
Samas võiksid ka proovida akudrelli mootoreid koos reduktoritega.
Mul uue masina jaoks juba mootor ja akud ostetud! Hetkel olen auto otsingutel. Et kuhu see mootor panna
Natuke otsida ja leiab veel hea hinnaga neid pedaalikaid sai siis täna soomest veel üks ostetud hinnaks oli 280 euri aga see hind sai räägitud 200 peale auto jõuab täna õhtul kulleriga minuni, siis lisan mõne pildi ka siia! Plaan siis sellega sama töö ära teha mis eelmisega kuna väiksem laps kasvab hooga peale ja vaevalt vanem põnn oma pilliga talle sõita annab
Väga lahe. Igal meistril omad lahendused .
Olulisim on, et väike omanik hakkab isaga koos masinad paari aasta pärast täiustama. Taas üks lumehelbeke vähem.
(02-07-2019, 22:17 PM)tafcka Kirjutas: Väga lahe. Igal meistril omad lahendused .
Olulisim on, et väike omanik hakkab isaga koos masinad paari aasta pärast täiustama. Taas üks lumehelbeke vähem.
Kui suur laps sellise masinaga sõita saab? Mõtlen siis, et kui palju ta suurem on kui vana pedaal mosse? Tundub,et päris suur...