Teeninduskultuur
#61

(31-07-2019, 15:08 PM)edvard Kirjutas:  Tervist !

 Pole seotud kaubandusega , aga teemaga haakub küll : kas olete tähele pannud sellist fenomeni - arsti ukse taga oma aega oodates ( aeg läheb muidugi üle 20 minutit kuni tund ) pääsevad arsti juurde esmalt nn. mitte eestlased ja eestlased pääsevad arsti juurde viimastena . Millest selline vahe tegemine ei tea , võimalik , et õde kes tavaliselt on ka nn. mitte eestlane loob oma kaasmaalastele eeliseid , või milles on põhjus ? Üks selline koht kus muulased on eelisseisus on Tallinnas asuv meremeeste haigla .
 Teine selline koht on veel , Tallinnas Mooni tn. forss , sinna on tekkinud vene rahvusest noormees , kes vaatamata järjekorranumbrile teenindab eelisjärjekorras omi rahvuskaaslasi . Seda siis teeninduskultuurist ja eeliste tekitamisest nurga alt , millisest ei räägita avalikult ja mida tavaliselt tähele ei pane .

Parimat teenindust soovides Edvard .

Käin minagi meremeeste haiglas, viimati nädal tagasi.  Ja järjekorras ei pea ootama, saan kohe sisse. Tavaliselt isegi ei helista ette, lihtsalt lähen kohale.  Ja kõigel sellel on väga lihtne põhjus: puudub haigekassa kindlustus.  Maksan sula rahaga omast taskust ja saan kiirelt parimat ravi.
Äkki puudub ka muukeelsetel kindlustus või siis ei viitsi aasta järjekorras oodata ja taovad kõik ise kinni.

Meremeeste haigla ja personal on parimad kus olen käinud. Väga sõbralikud ja vastutulelikud. Eesti/vene keelne personal on ca. 50-50.
Vasta
#62

forssis on ju järjekord numbritega. kuidas ta saab vahele võtta
Vasta
#63

(31-07-2019, 20:56 PM)sturmbannführer Kirjutas:  forssis on ju järjekord numbritega. kuidas ta saab vahele võtta

Näeb sõpra ja viipab "idissjuda".
Järjekorra nupukest ei vajutagi. Loll, kes võttis lipiku (mina) peab ootama järgmise teenindaja vabanemiseni.

Paar korda on olnud õnnetus konkreetse äss-teenindaja otsa sattuda.
Suhtumine analoogne Baltic Boltiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne