Viimane KGB-lane
#41

Europa Liidu eesistumise ajast näiteks võin tuua näite, et olgugi, et protokoll oli proua Merkeli kõiksugu asjad ammu ära kordineerinud, tulid 4 tumedas ülikonnas härrat nädal aega ette olukorraga tutvuma. Cool
Vasta
#42

(28-08-2019, 23:32 PM)ratsoup Kirjutas:  Europa Liidu eesistumise ajast näiteks võin tuua näite, et olgugi, et protokoll oli proua Merkeli kõiksugu asjad ammu ära kordineerinud, tulid 4 tumedas ülikonnas härrat nädal aega ette olukorraga tutvuma.  Cool

Tehnika foorumile kohaselt küsin: mis masinatega nad sõitsid?

Rolleyes
Vasta
#43

Miilitsavärvides ja vilkuritega 31013 kõlab küll huvitavana. Ma tõesti ei teadnud, et sellist asja võis päriselt ka olemas olla, jälle targem. Vabandan oma kindlalt esitatud kontrollimata väidete pärast. Siiski … ka Gaziku pandud fotol ei ole siiski tegu tavaliste miilitsavolga vilkuritega, vaid mingite vähe peenemate asjadega. Meie oma autodel ei tuvastanud ühtegi jälge vilkuritest ei ees ega katusel. Samuti pole armatuuris ühtegi tühja auku lülititite vms jaoks. Ainult antenn ja raadioside juhtmestiku jäägid. Kõige operatiivsema olekuga spetsvolga mille pildi mina netist olen leidnud on see, aga tema juba uuem ja võimalik, et üldse Toyota V6-ga.
[Pilt: 800_autowp_ru_gaz_3102t_volga_1_1995.jpg]

Sellel ka samasugused peeglid küljes. Mul olid nad ka ühel tavalisel Moskvast tulnud 3102-l. Need peaks olema lõpuotsa autode tehasepeeglid, soojendusega, äkki mingi 2005 alates?

Kere lukutala osas ei taha rohkem midagi kindlalt väita. Tundub, et ainus kindel asi nende autode puhul on see, et midagi kindlat pole. Lappasin kõik fotod läbi, mis ma olen aegade jooksul netist leidnud ja salvestanud, kõigil on ikkagi esitala keskelt kitsam ja radika kinnitused külge keevitatud. Võib olla oli siis alguses teistmoodi? Samuti on kõigil olnud ees keskel sisse löödud kerenumber, ehk siis tema nn "raami number", ehk järjekorranumber 3102-na. Tema number 31013-na on meie autodel ainult etiketil.

Kere tulesein ongi kardinaalselt erinev ja nii kohutava viimistlusega nagu oleks keegi ise teinud. Mulle tundub, et ta ongi päriselt käsitsi ringi tambitud tavalise 3102 plekist. Kas mulle ainult tundub, et sel autol ei ole pakiruumi põhjas varuratta süvendit? Kas tal ees topeltplekiga põrand on?

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#44

Pakun hobirestauraatorina välja omapoolse hüpoteesi miilitsa-kollase värvijäänukite päritolu kohta. Olen sattunud eemaldama tehasevärvi ühelt mustalt GAZ 14 kerelt ja võite uskuda, et see auto oli tehases krunditud kollase kruntvärviga ja kellelgi ei tekkinud sellest mõtet miilitsaautot teha. Kollane krunt oli Gorki tehases pikka aega kasutusel (ka minu 63. a. Volga o sellisega töödeldud). Otse öeldes peangi konkreetsel autol seda kollast lihtsalt tehasekrundiks.
Vasta
#45

(30-08-2019, 08:53 AM)MTJ juhataja Kirjutas:  Pakun hobirestauraatorina välja omapoolse hüpoteesi miilitsa-kollase värvijäänukite  päritolu kohta. Olen sattunud eemaldama tehasevärvi ühelt mustalt GAZ 14 kerelt ja võite uskuda, et see auto oli tehases krunditud kollase kruntvärviga ja kellelgi ei tekkinud sellest mõtet miilitsaautot teha. Kollane krunt oli Gorki tehases pikka aega kasutusel (ka minu 63. a. Volga o sellisega töödeldud). Otse öeldes peangi konkreetsel autol seda kollast lihtsalt tehasekrundiks.
  See on üldse üks väga imelik Volga, jumal teab mille jaoks ta tehtud on ja kui palju teda ümber ehitatud hiljem on. Kollane ta oli kindlasti, see pole krunt. Kahju, et enne põhjalikku liivapritsi pilte ei teinud. Auto on hiljem lahti võetud ja üle värvitud, kuid paljudes varjatud kohtades, eriti pagasnikus, ei viitsitud seda vana värvi korralikult eemaldada või matistada ja sealt ronis see igalt poolt välja. Teine imelik asi on kere numbriga. Tal ei ole ees luku paneelil kere numbrit, vaid see sama 079 on löödud uksepiidale nagu GAZ 14-l. Võibolla on auto eest mingi paugu saanud ja luku paneel vahetusse läinud. Sel juhul on see töö väga hästi tehtud.
Vasta
#46

(30-08-2019, 08:53 AM)MTJ juhataja Kirjutas:  Pakun hobirestauraatorina välja omapoolse hüpoteesi miilitsa-kollase värvijäänukite  päritolu kohta. Olen sattunud eemaldama tehasevärvi ühelt mustalt GAZ 14 kerelt ja võite uskuda, et see auto oli tehases krunditud kollase kruntvärviga ja kellelgi ei tekkinud sellest mõtet miilitsaautot teha. Kollane krunt oli Gorki tehases pikka aega kasutusel (ka minu 63. a. Volga o sellisega töödeldud). Otse öeldes peangi konkreetsel autol seda kollast lihtsalt tehasekrundiks.

Aastaid tagasi sain Soomest  gas-21 nina uusi plekke mis samuti kollase tehase krundi all?
Vasta
#47

Mootori kontrollimisel selgus, et kolmel klapil on mõrad sees. Kuna tegemist ZMZ505, ehk GAZ 14 mootoriga, siis igasugu osasid sellele praktiliselt võimatu saada. GAZ 14 selles suhtes õnnetu auto, et jäi jalgu Gorbatsovi nomenklatuuri privileegide vastasele võitlusele ja suures uutmis tuhinas hävitati kogu selle auto kogu tootmisprotsess. Seis siis täna selline, et GAZ 13-le veel osasid liigub aga GAZ 14 -le praktiliselt midagi. Kui kellelgi on mingeid juppe sellest mootorist ja mõni klapp normaalselt säilinud, andke teada.
   
Muud augud ja sepa tööd sai kerel parandatud, jäänud veel külje karbid. Sisse sinna keevitatud imelikud vinklid (pildil). Kas kellelgi on aimu, kas 3102-l on sellised seal olemas või on see omalooming või muidugi ka võimalus, et miski käkerdis, mis omane ainult 31031-le.
   
   
   
Vasta
#48

(04-09-2019, 18:53 PM)Formika Kirjutas:  Mootori kontrollimisel selgus, et kolmel klapil on mõrad sees. Kuna tegemist ZMZ505, ehk GAZ 14 mootoriga, siis igasugu osasid sellele praktiliselt võimatu saada. GAZ 14 selles suhtes õnnetu auto, et jäi jalgu Gorbatsovi nomenklatuuri privileegide vastasele võitlusele ja suures uutmis tuhinas hävitati kogu selle auto kogu tootmisprotsess. Seis siis täna selline, et GAZ 13-le veel osasid liigub aga GAZ 14 -le praktiliselt midagi. Kui kellelgi on mingeid juppe sellest mootorist ja mõni klapp normaalselt säilinud, andke teada.

Muud augud ja sepa tööd sai kerel parandatud, jäänud veel külje karbid. Sisse sinna keevitatud imelikud vinklid (pildil). Kas kellelgi on aimu, kas 3102-l on sellised seal olemas või on see omalooming või muidugi ka võimalus, et miski käkerdis, mis omane ainult 31031-le.
Klappide mõõdud ei teeks paha oleks kodanikel lihtsam oma varasalvedes asjades orjenteeruda, ja miks mitte ka pakkuda vähe teise margi klappe millest saaks originalid valmis treida.
Need vinkelrauad on sellisel kohal, et võivad olla originaalid või omalooming sest tunduvad olema tungi asetsemis kohapeal, et tõstes küljekarpi kõveraks ei lükkaks.
Lihtsalt minu hinnang.
Vasta
#49

Kui vinklijupid on A-piilari all, siis ehk nõukogude inseneri tugevdusmeede raske mootori tõstmiseks?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#50

Klapid on kindlasti mõistlik sellise harulduse puhul ise mõnest sarnasest analoogist treida, vaja teada vaid originaali strateegilisi mõõte.
Vasta
#51

(04-09-2019, 22:44 PM)stern100 Kirjutas:  Klapid on kindlasti mõistlik sellise harulduse puhul ise mõnest sarnasest analoogist treida, vaja teada vaid originaali strateegilisi mõõte.
+1 kui mitte mujalt, siis mikistanist leiab pasliku tooriku igale aplikatsioonile. Niisamuti, pelgalt toimimise võtmes, on rangelt soovituslik paigaldada päris klapisääretihendid. Nagu ka klapipesad. Musta numbrit ei mõjuta need ealeski, kuna demontaažita tuvastamatu. Pärast saab labase 98 numbrilise vedelikuga sõita, selmet iga seosetu periood mingi jabura "hooldusega" tegeleda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#52

Selliseid vinkleid meil kummalgi autol karpides polnud. Samuti polnud minu autol sellist pakiruumi põhja. Huvitav oleks näha veel selle auto tagumist aknalauda ja juhi põrandat/jalgaderuumi.

Seinaleht - www.volga.ee
Vasta
#53

Mahle kataloogist saab otsida klappe mõõtude järgi.
https://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/product.xhtml

Siit lehelt Product -> Engine components & turbochargers -> Valve ja siis vajutada nuppu suurendusklaasiga. Seejärel saab spetsifitseerida vajalikud mõõdud, mille järgi kataloog vastavad tooted annab.
Vasta
#54

Ja peale klappide, kuidas mujal sügaval olukord on? Vänt, saaled - kas selllele mootorile pole ka remontsaalesi tehtud?
Vasta
#55

(06-09-2019, 16:58 PM)stern100 Kirjutas:  Ja peale klappide, kuidas mujal sügaval olukord on? Vänt, saaled - kas selllele mootorile pole ka remontsaalesi tehtud?
 Peale klappide on kõik OK. Auto ju sõitis, mootor töötas ilusti, õlirõhk normis 3-4 vahel. Rõhu kontrollimisel oli kolme silindri näidud madalamad. Selle sai ka plokikaaned maha võetud ja kõik üle kontrollitud. Sõitma selle autoga nii kui nii väga ei hakka. Eriti kui ta veel Nõuka aegsesse miilitsa värvidesse saab. Ega vist nende alarmide ja sireenidega tava seltsimees ringi ei tohigi kimada aga politsei eest saab vist plagama küll (ikkagi 220 hobest), kuigi jah sellise autoga seda tehes on võimu esindajad ennem ukse taga kui kojugi jõuad Big Grin . Muuseas klapi probleem lahenes. Kellelgi oli komplekt ikkagi olemas. Kindlasti on tal remontsaaled ka olemas, ma arvan. Kuigi selliste autodele vaevalt saalevahetust ette võeti. Gaz 14 mootoreid minu teada ei paigaldatud ka sõjamasinatele. Liikvel on küll mootorid, mille kood algab 41-ga, aga põhimõtteliselt need on samad, mis 13, 23, 2424 mootorid. Paigaldatud on nad mingitele BRDM-le ja on paarkümmend hobest nõrgemad kui 13, 23, 2424 mootorid.
Vasta
#56

(05-09-2019, 23:54 PM)Martin_R Kirjutas:  Selliseid vinkleid meil kummalgi autol karpides polnud. Samuti polnud minu autol sellist pakiruumi põhja. Huvitav oleks näha veel selle auto tagumist aknalauda ja juhi põrandat/jalgaderuumi.
 Ma proovin neist pilte saada. Kirjutasid, et sinu auto tulemüür oli väga robustne, mis on natuke imelik, sest minu oma on küllaltki viisakas. Võibolla on see seletatav sellega, et minu auto, kui varasem isend ja tehtud kohe pärast 14 Tshaika tootmise lõpetamist 1988a. Tõenäoliselt toodeti veel 14-ne liinil ja vanast vaimust püüti korralikumalt teha. Eks 31013-st saigi tehase lipulaev. Sinu auto tootmine langeb juba üleüldise pohhuismi perioodi, kui 14 liin oli juba demonteeritud ja autode kokkupanek toimus tava liinil. See muidugi minu arvamus. Natuke kinnitab seda arvamist minu auto kere nr. mis on löödud sinnasamasse, kus Tshaikadel.  Pakiruumi põhja kohta ei oska midagi öelda, sest pole teisi 013-d ega ka tava 3102 põhja näinud.
Vasta
#57

(06-09-2019, 20:38 PM)Formika Kirjutas:  
(06-09-2019, 16:58 PM)stern100 Kirjutas:  Ja peale klappide, kuidas mujal sügaval olukord on? Vänt, saaled - kas selllele mootorile pole ka remontsaalesi tehtud?
 Peale klappide on kõik OK. Auto ju sõitis, mootor töötas ilusti, õlirõhk normis 3-4 vahel. Rõhu kontrollimisel oli kolme silindri näidud madalamad. Selle sai ka plokikaaned maha võetud ja kõik üle kontrollitud. Sõitma selle autoga nii kui nii väga ei hakka. Eriti kui ta veel Nõuka aegsesse miilitsa värvidesse saab. Ega vist nende alarmide ja sireenidega tava seltsimees ringi ei tohigi kimada aga politsei eest saab vist plagama küll (ikkagi 220 hobest), kuigi jah sellise autoga seda tehes on võimu esindajad ennem ukse taga kui kojugi jõuad Big Grin . Muuseas klapi probleem lahenes. Kellelgi oli komplekt ikkagi olemas. Kindlasti on tal remontsaaled ka olemas, ma arvan. Kuigi selliste autodele vaevalt saalevahetust ette võeti. Gaz 14 mootoreid minu teada ei paigaldatud ka sõjamasinatele. Liikvel on küll mootorid, mille kood algab 41-ga, aga põhimõtteliselt need on samad, mis 13, 23, 2424 mootorid. Paigaldatud on nad mingitele BRDM-le ja on paarkümmend hobest nõrgemad kui 13, 23, 2424 mootorid.

Sellele kiviaegsele 220 hobusele tõmbab iga suvaline politsei diiselskooda järgi!
Vasta
#58

Mis selle viimase võrdluse mõte peaks olema ?
Vasta
#59

Vastus postitus nr 55'le ma usun
Ja öige ka muidugi, arvestades masside erinevuri jne

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#60

(07-09-2019, 23:17 PM)90Deville Kirjutas:  Vastus postitus nr 55'le ma usun
Ja öige ka muidugi, arvestades masside erinevuri jne

+1 Lisaks veel see, et politsionääride soodad on, erinevalt kasvõi ridaneljaga volgast, siiski enamvähem adekvaatse juhitavusega.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne