Živkovi Tšaika
#21

Nii enamik kahjuks tollibki, ka siinmail. Tolliametnikul on poogen, ta lihtsalt ei süvene. Kui vajad nõu helista, liiga pikk jutt et kirja saaks.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#22

nojah, vanaeurooplastel puudub ka see soolikas, et tollimaksuga "manööverdada" ehk muuta soetusmaksumust jne
Vasta
#23

Venemaalt saab 14 tzaikasid odavamalt. Vaatasin, et on müügis 14 tükki. Hinnad alates 6000 kuni 100 000 euroni. Iseasi mis seisukorras nad on ja kuidas nad välja saab. Mõni aasta tagasi tahtsime tuua ühte ZIS 110-t, küllalt masendavas seisus ja zahhari mootoriga ja siis tehti meile selgeks, et vanematele autodele (valm. enne 1950) tuleb taotleda kultuuriministeeriumist luba. Sinna kategooriasse kuuluvad ka kõik ZIL-d ja GAZ tehase luksusautod, ehk mudelid 12, 13, 14. Ühesõnaga protseduur pidi välja nägema selline, kõigepealt ostad auto ära, vead Moskvasse, kutsud kohale ekspertiisi ja siis hinnatakse selle auto ajalugu ja jumal teab veel mida.Siis läheb otsustamiseks kuu või kaks. Kogu selle aja hoiad oma autot kuskil kallis tasulises parklas. Tõenäoliselt tuleb vastavaid ametnikke vene kombe kohaselt kõvasti määrida. Kui määre on piisavalt paks, saad loa ja selle loa alusel saad sõita üle piiri, muidugi tasudes eelnevalt igasugused riigilõivud. Kui luba ei saa võid oma mänguasja Petseris või Ivangorodis silitamas käia, või pead püüdma ta uuest maha müüma. Me muidugi loobusime sellest hullusest.
Vasta
#24

(27-10-2016, 19:14 PM)supp Kirjutas:  nojah, vanaeurooplastel puudub ka see soolikas, et tollimaksuga "manööverdada" ehk muuta soetusmaksumust jne

neil pole seda vaja, seal on vanaautode harrastajaid piisavalt palju, ja vanaauto impordi rada ilusti sisse tallatud (jutt käib 30+ vanusega autodest). Vähe sellest, osadel EU riikidel on ka vanaauto km madalam. Rõhutan, et jutt ei ole mingist kombineerimisest, lihtsalt tavaline tolli ametnik ei ole kõigi nüanssidega kursis või ei vaevu kodanikule selgitama ja miks ta peakski. Tema asi on plekki koguda.
Aga ka eestis on juba asjad hästi. Kusjuures tolliseadus ju üle EU sama.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#25

(27-10-2016, 17:46 PM)spitfire Kirjutas:  Nii enamik kahjuks tollibki, ka siinmail. Tolliametnikul on poogen, ta lihtsalt ei süvene. Kui vajad nõu helista, liiga pikk jutt et kirja saaks.

Kuna lahtitollimine toimub Saksamaal, siis teavitasn seda venda, vast hoiab tonni kokku
Vasta
#26

http://soov-ee.postimees.ee/355390-tsaik...tails.html  

 ehk ei juhtu leiunurka vaatama Smile
Vasta
#27

Kuna suusailma ei ole, siis olen ka mina ennast leidnud jälle ja uuesti toimetamas kõrvalhoones. Sai maha võetud sisu ja tegemisse antud. Nipet näpet asjad tahavad ka veel togimist. Aga kõigepealt salong pärast tühjendamist:

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#28

Vahepeal olen uue sisu kätte saanud ja ka innukalt seda paigaldama asunud. Kui vana sisu välja võtmine käis 3 tunniga. Siis uut olen sobitanud juba kolm päeva ja läheb neljaski.

Suvel kipuvad vanadel autodel mootorid kuumaks minema. Aitab radika puhastamine! Nii sai ka see radikas lahtilõigatud, puhastatud ja tagasi kokku tinutatud, et kuuma ilmaga muretum oleks. Nii mõnigi kanal oli kinni.

Keegi foorumlastest ka mainis, et tahab vana sisu endale. See on mul nüüd hunnikus olemas. Järgmine nädal lähen Tallinnasse - võin ise ära tuua, kui mulle uuesti märku annad.

   

   

   

Mattid põrandale:

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#29

Üritan auto võimalikult originaali ajada ja gaasiasjandused sinna ei kuulu, et kui kedagi huvitab, siis võin kõik niisama ära anda. Paak on peaaegu täis.

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#30

Tere Sven.  h2rra on selline huviline ja LPG gaasi hull katsetaja. asun Tall-Lasna . Kuna Teie asukoha kohta puudub asimuut, siis ootan vastust, kuidas kontakteeruda. 

Parimat  h2rra    5I57923

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#31

Nagu täitsa tõsiselt plaanisin vahetada ainult ühe püti, aga üks asi viis teiseni...

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#32

Üks hea sammuke jälle originaalsusele lähemale. Venemaa avarustest leiti õige vendikas ja kellelgi Krimmis juhtus olevat üleliigne soojusvaheti.

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#33

Olen leidnud ennast jälle Tshaikat seadmast. Kevad läheneb! Originaal ventikast pean ma kahjuks loobuma - see ei mahu enam kuidagi sinna vahele ja saan aru, miks nad selle ka ära vahetasid. Kolme soonega rihmaseib ei soosi kuidagi neid laiu labasid. Aga enne kui radika tagasi panen, pean konditsiooneeri pumba ja tegelikult kogu süsteemi ära pesema vanast õlist. Nimelt on tal see keelatud aine seal süsteemis ja täitmiseks pean õli ära vahetama. Kas on kellelgi head nõu, kuidas seda teha. Ma ei ole ise sellega kokku puutunud.

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#34

Lühike reklaamvideo


Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#35

Poiss laseb Chaikaga suvi läbi pulmades ja igasugustel muudel üritustel ringi ja kuna töö pärast peab pool aaastast väljamaal viibima, siis tuleb mul ka vahel autojuhti mängida. Viimane sõit oli ikka paras närvi kõdi. Nimelt hakkas tal kuskil Jaanipäeva paiku tagasild laulma. Mul hakkas ikkagi väga kõva häält tegema, ei julgenud gaasipedaali üles lastagi, pruut autos oleks ära ehmatanud. No igatahes selleks hooajaks on sõidud sõidetud ja tuleb uut ülekannet otsima hakata. Võtsime tagasilla kaane maha. Seltsimehed on seda kunagi juba vahetanud ja kujutage ette, vanad reduktori hambad ka tagasilla karterisse jäetud. Õli helkis ainult rauapurust. GAZ 13-ne tagasilla värk küllalt haruldane, sest see Volga baasil ehitatud sild jääb ikka selle mootori kohta tiba nõrgaks, kuigi me pole talle kunagi erilist ketsi andnud. Moskvast pakutakse nagu nad ütlevad (glavnaja para) aga hinnaks 700.-€ siia lisandub ka paigaldus, mis pidi küllalt täpne töö olema. Kas kellelgi on selles asjas kogemusi. Ise pole vajadust seni seda teha.
Vasta
#36

(17-09-2019, 17:29 PM)Formika Kirjutas:  ... mis pidi küllalt täpne töö olema. Kas kellelgi on selles asjas kogemusi. Ise pole vajadust seni seda teha.

Ei ole midagi ületamatut. Vajab kannatust ja täpsust. Reguleerimise kohta on õpetusi küllaga. Ega see sild midagi erilist pole.
Nipp seisneb selles, et kuivad hammakad peavad väga väheke loksuma (hambalõtk). Õliste hammakatega reguleerides läheb lõtk liiga suureks.
Vasta
#37

Võtsin nüüd tagasilla ette. Eelmisel korral sai seda tunde järgi sätitud ning andis kuni tänaseni sõita. Aga nüüd ei olnud enam pääsu. Pika otsimise peale leidsime doonorsilla, millelt vajamineva taldriku ja teo ümber tõstame. Oleks võibolla kogu doonorsilla alla tõstnud, aga mingil põhjusel oli see juba koost lahti võetud nagu ka ülejäänud auto. Enamus sellest oli juba mööda ilma laiali tassitud ning ka dokumente polnud enam. Hea seegi, et saime silla. Esmapilgul paistab, et uue silla ülekanne on kiirem (tigu on suurem ja taldrik õhem). Samas võis ka see sild, mille alt ära võtsin, vale olla. Mingeid tähiseid tal peal ei olnud. Ka spidokas valetas üle 10%. Seevastu doonoril ilutsesid ilusti 13 ja 23. Lähipäevil paistab, kas sellest vahetusest ka tegelikult asja saab või on jälle hulk tühja tööd tehtud. Aga kuniks paremat lahendust ei paista, tuleb proovida. 
   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#38

Veidi teemast väljas konkreetse auto puhul. Aga vahi kus üks GAZ-13 Tšaika peidab ennast: 

Videos 7.40~ Kuigi kogu video on väga huvitav. 

Täitsa OT: Video autor küll proovinud antud punkri asukohta varjata kuid mulle jäi silma videos olevas tuletõrjeautos Läti linna Daugavpilsi vapp. Paneb ehk teemaomaniku või mõne muu kaasfoorumlase kõrvad liikuma. Smile 
Vasta
#39

Kui see on Dugavpilsis,siis ilmselt osa Lennujaama komplesist
Vasta
#40

(09-11-2020, 23:57 PM)As TroSS Kirjutas:  Kui see on Dugavpilsis,siis ilmselt osa Lennujaama komplesist

Puusalt tulistades arvaks, et lennujaam esimene koht, mida pommitatakse. Kas punkri ehitamine selle vahetusse lähedusse oleks olnud ikka mõistlik?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne