Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Hakkasin katsetama päiksega akude laadimist.
Ega ma asjast midagi ei tea. Proovin. Kontroller on küll olemas, aga tahan ilma panna. Esimese prooviga (90 A/h) hakkas üle laadima.
Autol on kongi tarbeks 460 A/h. Ilma kontrollerita ei tohiks, suurte akude puhul, paljuks minna. Võib-olla polegi nii suurt "panka" vaja. Ja paneeli peaks siis vastava suurusega valima.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Ei olnud tühi.
Tähendab paneeli võib vabalt ilma kontrollerita panna. Vaja ainult õige suurus leida.
Katma ei pea midagi. Kui mul on aega katta, siis on mul aega ka tarbijaid järgi lülitada. Nii ei laadita akusid ka üle.
Postitused: 4,354
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Tsitaat: Vaja ainult õige suurus leida.
Jaanipäva päikese kätte üks suurus ja äikesepilve alla 20 korda suurem?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Tundub, et äikesepilve all võib ka 100 korda suurem olla, tolku pole ikka. Aga eks ma õpin, katsetused käivad.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Eile tõin auto objektilt ära. Ühtlasi mootor soe, läksin ka ülevaatusele. Teepeal pidurdasin paar korda intensiivselt ja sõitsin 3-4 kilti neljandaga , pöörded põhjas. Ülevaatuselt läks läbi, nigut niuhti. Aasta jälle mureta.
Juba mõnda aega on geneka laadimine olnud mittepiisav. Kui rohkem koormust taga, siis hakkab aku pealt tarbima. Uus dioodiplokk oli suhteliselt kallis, ostsingi siis hoopis uue geneka. Täna sai see ka peale. Loodan, et oli ikkagi geneka viga. Edaspidi näeb.
Postitused: 3,718
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Miks sa kontrollerit ei taha?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(19-09-2019, 11:37 AM)Envir Kirjutas: Et raami õlitamist tehakse korrosiooni ennetamiseks?
Ennetamiseks ja "vaoshoidmiseks". Läbi õlikelme ei saa talvine sool rauale ligi.
Postitused: 1,378
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(18-09-2019, 11:03 AM)motamees Kirjutas: Kui aga kleebitavad paneelid lähevad piisavalt odavaks, siis võib iga auto katusele panna ühe väikse paneelikese, mis hoiab akut täis. Kontroller ajaks sellise asja hinna jälle üles.
Kuliibini varjant oleks "kontrollerina" kasutada auto pingeregulaatorit ja kahte releed.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Kuliibinlus on minu ala, aga elektroonikat es jaga. Elektriga saan hakkama.
Kas mõeldud on auto peal, kasutuses olevat pingeregulaatorit või eraldi analoogset regulaatorit?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
(15-09-2019, 20:47 PM)motamees Kirjutas: ...Juba mõnda aega on geneka laadimine olnud mittepiisav. Kui rohkem koormust taga, siis hakkab aku pealt tarbima. Uus dioodiplokk oli suhteliselt kallis, ostsingi siis hoopis uue geneka. Täna sai see ka peale. Loodan, et oli ikkagi geneka viga. Edaspidi näeb.
No nägin ... et eksisin. Ilmselgelt laadisid vanad genekad ja ka uus, aga voltmeeter näitab ikke sama. Hakkasin nüüd teisest otsast pihta. Mõõtsin aku pealt laadimise voolu. Seisab kenasti 28,1 peal. Kabiinis aga näitab tuledega sõites lõpuks 27,1v. Voltmeeter on korras. Kusagil läheb lihtsalt vool koormusega kaotsi. Mingi ühendus peab olema soe. Siiani pole seda veel leidnud. See võib olla ka massijuhe. Aga enam polegi nii tähtis, sest tean, et akud saavad laaditud. Küll lõpuks ka takistuse koht ennast välja näitab.
Muus osas OK.
Postitused: 565
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Kust see 27,1 kabiinis mõõdetud on, kaitsmeplokist kuskilt jämeda juhtme pealt? Kui samal ajal testri üks ots on akuklemmi peal mis siis näitab?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Mõõdetud on erinevatest sigareti süütajate aukudest ja kaitsmeplokist. Igal pool väheke erinevad vastused. Jämeda plussliini, kuni kaitsmeplokini, käisin üle. Seal viga ei paistnud. Pean üles otsima (panema) kabiini massijuhtme.
Auto on praegu objektil ja ei saa mõõta.
Postitused: 654
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Ehhh / Mul ntx. 2006 aasta Volvol on ees 14.3 genekal ja 12.9 akul kui koik tarbijad järgi. Leitud on ka lihtlabne orig. pressliite ühenduas kus see pinge enamaltjaolt kaob.... Uus kaabel ootab paigaldust genekast kaitsmeplokini et saaks asja talutavaks....
Aga täiesti kift auto.....
Mul ootel GMC Sierra 4x4 et saaks toimetama. Kah C kat
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.