(16-10-2019, 09:41 AM)muska71 Kirjutas: (16-10-2019, 09:17 AM)v6sa Kirjutas: Iseloom jah, võimsusvajadus ilmselt kahe-kolmekordne. Seega ka kütusekogus. Arvesta, et kopaga kaevamine tähendab 3-4 hüdrosilindri liigutamist korraga. Puulõhkujal vaid ühte.
ei pruugi olla,kui ikka t25 ajab org pumbaga ringi siis paraku üts silinder korraga töötab kuna pumpa tootlikus väike.pannes 30 pumba peale siis jah saad kahte silindrit vast kindlalt korraga liigutada.olen ise testinud.
Tegelikult väga hea tähelepanek mootori valikul. T-25 taga ühte silindrit liigutades oli kopaline igati nobe. Kahte funktsiooni juba kasutades hangus asi ära ja näiteks masti pöörates kaevekopa kangi omakorda tõmmates see ei liikunud.
MTZ-i taga liikusid juba mõlemad silindrid korraga.
Kui nüüd 3-4 silindrit korraga, siis ei teagi, palju liitreid minutis vaja oleks?
Pole ka vajatavat vooluhulka siin H100 kohta mainitud, vaid töösurve:
http://www.coveston.fi/SVE/Hi-tec-esite-...RUOTSI.pdf
Tänan kõiki, kes kaasa rääkisid nii merenduse, kui ka teiste mehhanismide mootorite poole pealt kütusekulust.
Nüüd kindlasti selge suund diisli suunas.
Hiina Yanmari kloonidesse eriti usku pole ja 800.- hind on ka liialt palju minu jaoks katsetamiseks.
Originaal Yanmari saaks siit, aga ilmselt ma ligikaudset hinda juba tean ka:
http://kvaliteettehnika.ee/diisel-ja-meremootorid/
Nimelt uurisin teise hea brändi mootori hinda, Hatz 1B40. Hinnaks on 2400.- ja käive veel otsa.
https://www.google.com/search?q=Hatz+1B40&rlz=1C1QJDB_enEE611EE653&biw=1280&bih=709&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwi1vJqOqaHlAhXG_qQKHVGJCkkQ_AUIDSgA
Katsun veokalammutustest mingi päev külmikfurgoonide mootorite hindade kohta uurida. Enamasti vist need 3 silindrilised?
Lõpuks vist ei olegi enam vahet selle ühe silindri veel lisaks olemise osas ja Ksf V6sa pakutud automootor ongi kõige mõtekam. Ka edaspidise remondi osas, sest kuuldavasti nii mõnigi Kubota varuosa on ohoo hinnaga.