Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Vigane kondekas tekitab ka igasugu huvitavaid anomaaliaid.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 1,219
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Eks ta vist natuke Žigullide tüüpviga on, tagasivoolu karpast paaki ju ka ei lähe. Mul oli au ühe 011-ga hulk aastaid sõita (ühe sugulase auto, '80. aasta masin, juba varajasest lapsepõlvest peale tuttav) ja tol oli nii sünnist saati. Sai küll karpat puhastatud ja timmitud, lõpupoole terve jagajagi täies tükis uue vastu vahetatud, aga ei midagi. Külmast peast käivitus poolest pöördest, soojast peast tuli nii 3-5 sekundit starterit anda. Muidu polnudki sellest mingit häda, kuniks ükskord starteri ligitõmberelee saba andis. Hakkasin hommikul töölt koju tulema, auto oli öö läbi seisnud. Starter ainult undas, aga järgi ei haakinud. No mis seal ikka, vänt ette, süüde sisse, üks järsk käetõmme ja juba ta käiski. No harjumusest sõitsin tee peal ikka poest ka läbi, et paar õlunaadi võtta, auto jätsin muidugi poe ette seisma. Peale poeskäiku aga vänta nagu leierkasti - enam käima ei saa. Jupp aega ootasin, et maha jahtuks. Talvine aeg ka veel. Igaks juhuks proovisin veel starterit, see kuidagi ime kombel raginal veel korraks rakendus, kuid vedas mootori siiski käima. Muidu oleks pidanud vist mitu tundi seal külmetama. Ülo Ärist uue starteri toomine ja selle maja ees lumehanges ise selili auto all olles külge monteerimine on juba omaette lugu

.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,858
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
27-07-2019, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2019, 12:59 PM ja muutjaks oli
Walter.)
Alusta ujukikambri taseme ja nõelklapi tiheduse kontrollimisest nagu soovitati. Liiga kõrge kütusetaseme korral jookseb kütus peale mootori seiskamist peapihustist edasi sisselaskesse ning järgmine käivitus on problemaatiline. Vaata ka kas õhuklapi autom. avamise diafragma on terve ja toimetab õhuklapiga nagu vaja. Samuti kas toimetab klapp, mis ühendab ujukikambri välisõhuga kui seguklapp on kinni mootori käivitamisel. See väldib kütuseaurude sattumise sisselaskesse ning segu liigse rikastumise sooja mootori käivitamisel. Kui mootor käivitub paremini avatud segusiibriga, siis võibki põhjuseks olla liigrikas segu. Mõistlik oleks tagasi panna ka soojendusega karpa vahetükk - on olnud juhuseid, kus karpa läheb seest härma ka suvisel ajal, talvest rääkimata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 466
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Lada mitte paugust käivitamine soojalt, peale mõningast seismist on täitsa tavaline. Õhupuhastisse tekib kuumalt bensiini auru pilv, mis on vaja korralikult mootorist läbi käiata enne käivitumist. Kui õhupuhasti kaane jätad lahti peaks soojalt paugust minema .Kui starter või aku on lahjad ei pruugigi minna. Selleks ,et käivitamine kiiremini toimuks on hea gaas rahulikult põhja vajutada ja hoida käivitamise ajal enne käivitumist. Ujuki ja nõelklapi kontroll on samuti mõistlik teha.
Postitused: 1,192
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Huvitav, mis mootori silindris plahvatuslikult põleb? Õhu ja bensiini segu.
Postitused: 98
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Vabandan et teemat segan, aga oleks ka nõuannet tarvis, et mis soovitusi oleks GAZ-51 mootorile sama probleemi puhul? Kas üldse on lahendust, või ongi see nende mootorite ja kaasaegse bensiini omaduste tulemus. Sümtomid iseenesest samad, külmalt käivitub väga hästi, soojalt aga tahab gaasipedaal põhjas ketramist, enne kui käivitub.
Karburaator K-22G, nõelklapp peab, ujukitase on paigas, bens. pump on juba metallkorpusega ja pumba kohal on olemas on ka see kuumuskaitse plekk.
Postitused: 10,894
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Mis lõhnab väga selle järgi, et karburaatoris keev kütus kondenseerub sisselasketorustiku jahedamatele osadele ja kui sobival hetkel käivitada, tõmmatakse liiga rammusat segu, mis ei sütti sädemest. Siis on küünlad märjad.
Aga võib muidugi ka muud olla.
Postitused: 46
Teemad: 15
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Võtan enda teema ka kokku. Käis auto vahepeal mehaaniku juures ja oli lootust, et sai parem, aga ikka, esimese pikema sõidu vahepeatus lõppes taaskord 1,5-tunnise ootamisega, ehkki ilm oli juba jahedam. Ilmselt tuleb Lada kapriisidega leppida ja sõita ainult ühte otsa.