Citroen Berlingo, 2,0 HDI, 2000a.

Ei ole.
Kuidas korra süüte välja keeramine seletaks vaakumi anomaaliat?

hp
Vasta

(27-10-2019, 22:58 PM)motamees Kirjutas:  Saime kütuserõhku jälgides ka vea jälile. Kütuserõhk langeb järsku alla ja mootor seiskub.

Jutt on latirõhust?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Latirõhust jah. Seda arvuti näitab. Ülejäänu on arvamise teema.

hp
Vasta

Etteanderõhu mõõtmise võimalus on? Mis teeb latirõhk töötava mootori seiskamisel, kukub kolinal nulli?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Etteande rõhu mõõtmiseks võimalust ei näinud. 
Lati rõhk kukub vist siis kolinal, kui surveklapp ei pea. Selle vahetamisel ju midagi ei muutunud.
Arvutit omal pole. Nii, et ise pidevalt asju kontrollida ei saa. Toetun rohkem intuatsioonile ja autoga "vestlemisele".

hp
Vasta

(28-10-2019, 11:45 AM)motamees Kirjutas:  Etteande rõhu mõõtmiseks võimalust ei näinud. 
Lati rõhk kukub vist siis kolinal, kui surveklapp ei pea. Selle vahetamisel ju midagi ei muutunud.
Arvutit omal pole. Nii, et ise pidevalt asju kontrollida ei saa. Toetun rohkem intuatsioonile ja autoga "vestlemisele".

Mis võib, aga ei pruugi valele teele viia. Sinu omal ju OBD on? Sinna Sinihamba junn maksab suurusjärgus 60 € ja äpi näppimiseks saad kaasa. Näed vähemalt seda, mida auto arvab nägevat.

Miks Sa eeldad, et vahetatud klapp peab? Miks Sa eeldad, et auto mingil põhjusel ei käsi tagasivooluklappi avada iga xx sekundi järel? No näiteks seepärast, et unustasid talle sünnipäevaks lilli viia...
Vasta

(28-10-2019, 12:15 PM)v6sa Kirjutas:  .... Sinu omal ju OBD on? ... Miks Sa eeldad... lilli viia...

Mingi OBD asja ostsime, aga see ei suhtle minu autoga. 
Vahetatud klapp peaks ju midagigi muutma, isegi siis, kui ta katki on. Ükski asi pole katki päris ühtemoodu.
Ma peangi remontima eelduste alusel. Lilli viisin talle sünnipäevaks, peaks ju töötama. Käsud aga peaksid olema vormistatud ja neid oleks näinud arvutist.
Nagu ütlesin, praegune pidepunkt on pumba resonantsi jooksmine. 
Just käis kuller ja tõi lõpuks ka Evasioni jupid ära. Saan hakata tõstukit vabastama.

hp
Vasta

uus klapp ei saa ju ometi katki olla,kui ta hiinlane pole
Vasta

Ei olnud uus. Teise auto pealt oli. Sama õhulugejaga.

hp
Vasta

Neil peaks ju pumba taga ka klapp olema,mida näitab pumba surve,kui lati surve kukub?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kena on oletada. Kuskil peaks olema klapp, aga kus? Mis klapp? Ja nagu ütlesin, pole mul arvutit igapäevaselt taha panna.
Kui vihjed oleks täpsemad, siis saaks neid vahel ka kontrollida.

hp
Vasta

(28-10-2019, 22:08 PM)motamees Kirjutas:  Kena on oletada. Kuskil peaks olema klapp, aga kus? Mis klapp? Ja nagu ütlesin, pole mul arvutit igapäevaselt taha panna.
Kui vihjed oleks täpsemad, siis saaks neid vahel ka kontrollida.

No kõrgsurve pumba taga on klapp,see suhtleb omavahel lati surve klapiga.Siis sebi omale mingi junn mis aitab sind tänapäevaste masinatega soperdada!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(27-10-2019, 22:58 PM)motamees Kirjutas:  ...Kõigepealt vahetasin ära kütuserõhu klapi - tühi töö...

(28-10-2019, 13:22 PM)motamees Kirjutas:  Mingi OBD asja ostsime, aga see ei suhtle minu autoga...

(29-10-2019, 08:31 AM)hundu615 Kirjutas:  No kõrgsurve pumba taga on klapp,see suhtleb omavahel lati surve klapiga.Siis sebi omale mingi junn mis aitab sind tänapäevaste masinatega soperdada!

hp
Vasta

Ilma arvutita on keeruline jah. Kindel on see et latirõhku pole, oleks vaja kindlaks teha kas probleem on madalsurve või kõrgsurve poole peal, selleks oleks hea teada kas suremise hetkel etteanderõhk on ikka olemas.
Kui kõrgsurvepump saab kütet kätte aga latti viimane rõhku lüüa ei jaksa siis on kas kõrgsurvepump kutu või on kuskil mingi leke - näiteks pihustid lasevad kütuse tagasivoolu või siis kuskil  lati peal on kindlasti avariiklapp mis siis tilgub avatud asendis. Tiheda süsteemi korral jääb ka pärast mootori seiskamist latti rõhk sisse. Kuskil süsteemis on kindlasti ka üks klapike mis asub piltlikult etteandepumba ja kõrgsurvepumba vahel (füüsiliselt kõrgsurvepumba küljes) ja mille ülesanne on reguleerida kõrgsurvepumpa mineva kütuse kogust, kõrgsurvepump lööb kõik latti mis kätte antakse. Põlveotsas testida peaks saama nii et võtad pistiku tagant - siis on klapp 100% avatud. Sama kehtib ka õhulugejate jm andurite kohta, süsteem on disainitiud nii et anduri katkestuse korral töötab süsteem edasi mingi vaikeväärtuse baasil.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

https://www.ebay.com/itm/DIESEL-FUEL-PUM...4123853973

Selline junn pumba küljes kontrollib ja reguleerib kütte survet mis läheb latti,lati andur /see mis teie vahetasite) suhtleb pumba anduriga.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

hp
Vasta

(29-10-2019, 10:42 AM)motamees Kirjutas:  Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.
Kui See auto on common rail pritsega, siis ma pakuks, et sul kõrgsurvepump andis alla .. tootis rauda  ning nüüd kõik see krempel on sul otsas.
Nii pump pihustid kui muu..

Suht tüüpviga tänapäeval commonrail diislite.

Võta kõrgsurve pumba küljest mingi andur  lahti ja vaata, kas seal rauapuru sees.
Vasta

(29-10-2019, 18:20 PM)Urmet24 Kirjutas:  
(29-10-2019, 10:42 AM)motamees Kirjutas:  Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.
Kui See auto on common rail pritsega, siis ma pakuks, et sul kõrgsurvepump andis alla .. tootis rauda  ning nüüd kõik see krempel on sul otsas.
Nii pump pihustid kui muu..

Suht tüüpviga tänapäeval commonrail diislite.

Võta kõrgsurve pumba küljest mingi andur  lahti ja vaata, kas seal rauapuru sees.
See üldjuhul fordi delphi teema ja mõne koreaka probleem,psa grupil pole selliseid tüüpvigu täheldanud,muidugi on erandeid.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Kas mitte sama ajastu Ford, Volvo, Mazda kõik seda sama imehead prantsuse 1.6 ja 2.0 diislit ei kasuta?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(29-10-2019, 21:49 PM)Laurts Kirjutas:  Kas mitte sama ajastu Ford, Volvo, Mazda kõik seda sama imehead prantsuse 1.6 ja 2.0 diislit ei kasuta?

Jah, fordi ja volvo kohta vastab tõele, mazdat ei ole näinud sellise katlaga.  Kõrgsurvepump peaks olema bosch igiliikur. Ainukeseks nõrgaks kohaks on pihustialused tihendid ja vanadusest väsivad pihustid. Ühel uuemal oli juhus ka umbes paagivõttur.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 23 külali(st)ne