28-10-2019, 10:26 AM
Ei ole.
Kuidas korra süüte välja keeramine seletaks vaakumi anomaaliat?
Kuidas korra süüte välja keeramine seletaks vaakumi anomaaliat?
(27-10-2019, 22:58 PM)motamees Kirjutas: Saime kütuserõhku jälgides ka vea jälile. Kütuserõhk langeb järsku alla ja mootor seiskub.
(28-10-2019, 11:45 AM)motamees Kirjutas: Etteande rõhu mõõtmiseks võimalust ei näinud.
Lati rõhk kukub vist siis kolinal, kui surveklapp ei pea. Selle vahetamisel ju midagi ei muutunud.
Arvutit omal pole. Nii, et ise pidevalt asju kontrollida ei saa. Toetun rohkem intuatsioonile ja autoga "vestlemisele".
(28-10-2019, 12:15 PM)v6sa Kirjutas: .... Sinu omal ju OBD on? ... Miks Sa eeldad... lilli viia...
(28-10-2019, 22:08 PM)motamees Kirjutas: Kena on oletada. Kuskil peaks olema klapp, aga kus? Mis klapp? Ja nagu ütlesin, pole mul arvutit igapäevaselt taha panna.
Kui vihjed oleks täpsemad, siis saaks neid vahel ka kontrollida.
(27-10-2019, 22:58 PM)motamees Kirjutas: ...Kõigepealt vahetasin ära kütuserõhu klapi - tühi töö...
(28-10-2019, 13:22 PM)motamees Kirjutas: Mingi OBD asja ostsime, aga see ei suhtle minu autoga...
(29-10-2019, 08:31 AM)hundu615 Kirjutas: No kõrgsurve pumba taga on klapp,see suhtleb omavahel lati surve klapiga.Siis sebi omale mingi junn mis aitab sind tänapäevaste masinatega soperdada!
(29-10-2019, 10:42 AM)motamees Kirjutas: Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.Kui See auto on common rail pritsega, siis ma pakuks, et sul kõrgsurvepump andis alla .. tootis rauda ning nüüd kõik see krempel on sul otsas.
(29-10-2019, 18:20 PM)Urmet24 Kirjutas:See üldjuhul fordi delphi teema ja mõne koreaka probleem,psa grupil pole selliseid tüüpvigu täheldanud,muidugi on erandeid.(29-10-2019, 10:42 AM)motamees Kirjutas: Ma vahetasin ära klapi, mis survet reguleerib. Oleks ka vahetanud anduri (mis on latil), aga sinna ligipääs oli liiga halb ja ei näinud kontrollorgani vahetuse mõtet.Kui See auto on common rail pritsega, siis ma pakuks, et sul kõrgsurvepump andis alla .. tootis rauda ning nüüd kõik see krempel on sul otsas.
Nii pump pihustid kui muu..
Suht tüüpviga tänapäeval commonrail diislite.
Võta kõrgsurve pumba küljest mingi andur lahti ja vaata, kas seal rauapuru sees.
(29-10-2019, 21:49 PM)Laurts Kirjutas: Kas mitte sama ajastu Ford, Volvo, Mazda kõik seda sama imehead prantsuse 1.6 ja 2.0 diislit ei kasuta?