29-10-2019, 20:11 PM
Aga mis õlirõhk siis on, kui seda mõne teise mõõdiku või anduriga kontrollida?
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
(29-10-2019, 20:34 PM)Daff Kirjutas:Kindlasti pane külge ka asjalikum manomeeter. Mul peale kap rem. suvaline seisnud originaal keeldus näitamast. Sai teise traktori pealt võetud ja kõik korras.(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!? Olen praegu vahetanud ära raam-ja kepsusaaled, õlipump, õlipumba toru, tsentrifuugi olen asendanud õlifiltri vastu aga ikka ei ole muutusi näha. Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
Pahatihti kaob rõhk ka nukkvõlli saalede ja liugpindade kulumise tagajärjel. Üsna suur rõhulangetaja.
(30-10-2019, 21:13 PM)Indu Kirjutas: Minul õlimanomeetri vahetamine ei ole rõhku muutnud, ostsin ka põllumehekaubamajas õlimanomeetri MTT-6 OR 12,70eurtsi maksis. Eks ma kevadel lammutan mootori uuesti laiali ja vahetan nukkvõlli ja selle puksid ära, eks siis näeb edasi
(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!?
...
Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
(31-10-2019, 09:47 AM)v6sa Kirjutas:(29-10-2019, 19:59 PM)Indu Kirjutas: Mis jama võib olla mtz 240D mootoril, algul külmalt on rõhk 3bar ja 10 minutid tööd tehes ja tühikäigule pannes on 1bar ja vahel alla selle kui vaikselt tuksuma jätta kohapeale!?
...
Sai see mootor teise traktori pealt maha võetud siis sellel oli ennem koguaeg 2bar. Mootor sai sel suvel laiali võetud ja kuluosad välja vahetatud ja nüüd selline jama.
Kas selle teise traktori manomeeter näitab ka alla 1 bar soojalt tühikäigul?
Teisest küljest on sel pajal suhteliselt savi, kuniks manomeeter üldse midagi näitab. No põhjagaasiga võiks 1 bar ikka olla.
Ju seal miskit kuskilt lekib. Võta lahti ja uuri. Samas - mina ei närvitseks ja laseks "võiduka lõpuni". Mis võibki saabumata jääda.
Odavate manomeetrite näit võib vabalt olla baari võrra mööda. Valmistusmaal pole vahet, Lääne omad on ilusamad. Hüdroskand jms. hüdraulikapoed müüvad säärast kaupa, mille peale võib kindlam olla. Aga ka neil on hinnatundlike jaoks olemas odavkaup