Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Kui juba "freesimiseks" läks siis lisan ka selle loo. Nimelt kunagi aastaid tagasi sattusin ühe mehe juurde lakapeale tuhlama. Vaatan siis seal ringi ja näen imelikke auto rattaid. Vaatan, et täitsa vene omad aga imeliku mustriga, samuti pealt kuidagi kumerad. Peremees siis ütles, et need on ise lennuki kummidest ümber tehtud. Ei olnud kuskilt midagi võtta aga lennuki kumme oli saada. Lõigati ise muster peale. Täitsa ägedad olid. Kuidas nendega ka sõita oli, jäi küsimata.
T.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kas protekteerimisel piiritust ka vaja läheb? Või milleks Ihvis (Jõhvi) 60 kantmeetrised tsisternvagunid "Ogneopasno" seisid? Neil avariil löögi amortiseerimiseks otsaseinad kahekordsed. Tühjalt löödi seestpoolt kangiga ülesäärde auk. Vaguni täitmisel jooksis ka see umbes 200l ruum täis ja jäi vaguni tühjendamisel ka täis. Väljaspoole vast päris kraani polnud monteeritud... Kohalikud poisid tõid kolmeliitriste purkidega lasteaia liivakastiga kohakuti oleva seinaava kaudu tsiviilkaitse polku. Kalošaks kutsuti seda jooki...
Postitused: 4,463
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
Tsitaat:НИИШП - Научно- исследовательский институт шинной промышленности
Sel asutusel olid soojad suhted mingil ajal TAK Ülemiste filiaaliga. Aeg võis olla 80-ndate lõpu poole. Rehve sai palju kergemine ja mingid katserehvid olid. Tingimus oli, et iga T-1 tuli kontrollida rehvirõhku. Ju see kusagile kirja läks ja keegi seal mingi doktoritöö või muu teema kirjutas. Täpsemalt ei mäleta ega uurinud ka.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 6,957
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Postitused: 3,271
Teemad: 19
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
Janka jumala õiget juttu ajab, lausa uurimus valmis.
Postitused: 2,673
Teemad: 267
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Ja siis olid veel tuhakerad , mille mark oli Резина "МИ-16". Suvel päris head, aga talvel minu arvates ülilibedad.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
МИ-16 ei polnud mingil juhul tuhakera. Pigem võiks kutsuda plastikjunniks. Läbisõiduks sai neil 50tuhande km ümber. Talvel mittepidamine on küll õige.
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Oleks siis tollal keegi aimatagi osanud, et mõnekümne aasta pärast on täiesti kasutuskõlblikke kumme võimalik kodulähedasest metsast korjata, nagu seeni, täiesti tasuta. Kommunism on vähe nihkes olekus osaliselt kohale jõudnud, nagu lubadus oli. Ses mõttes kompartei väga ei valetanudki. Täna hommikul koera kusetades järjekordselt kinnitust leidnud fakt.
Tsikli-mopi kumme polnud ka kuskilt eriti leida, või polnud siis raha ja kaheksakümnendatest meenub rohkem lõputu lohvide lappimine. Eeblid välja, vulk sooja ja nii ta läks. Eks see rohkem kummide kehvast olukorrast tingitud oli. Minsk aastast 76. Sõber sai kuskil 87 omale tuliuue Gavrossi ja sellega sihukest jama pold kunagi.
P.S.Kummi all ei pea silmas seda 10kopkalist vene kantossi, vaid ikka kummi : ))
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
R kummid läksid sellepärast keereks/paiste, et rõhku oli vähe. Sellise teede olukorra peale oleks pidanud 2,5atti sees hoidma. Mul juhuslikult kummimanomeeter valetas ja sõitsin pikalt. Lõpuks kui teada sain, siis jäingi kõvade kummidega sõitma. Proovisin veel etteantud rõhuga (1,7atti) korra, kena pehme oli sõita küll.
Äi pole ühtegi luxi kummi lõpuni saanud sõita, kuna hoidis rõhu 1,7 peal. Ma sõitsin oma MI16 kõik siledaks. Sama asi oli EXidega. Sain ka need omale, aga nende saatust ei tea, kuna müüsin auto maha.
Samas üks imelik juhus oli küll EXidega. Käisin karpaatides vist ja tagasitulles Leedu kiirteel kuulen miskit imelikku häält. nagu kiletükk laperdaks tuule käes kergelt. Kuulen ja mõtlesingi, et katusepagasnikul vihmakile on hakanud laperdama. Siis aga äkki plahvatas, et mul ju seekord hoopis Skif taga ja katuseraami polegi. Pidasin kinni ja selgus, et esimene kumm oli tühi ja jooksis velje peal. Paikasin õhu ära ja kumm jooksis edasi, kuni müügini. Samas ükskord Tuudi vahel läks tagakumm tühjaks ja pidi teepealt ära viima. Usu siis veel juttu, et esikummi tühjaks minek on ohtlikum.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Mul pole neid Kohtla-Nõmme proti rehve nii hirmsasti kiruda vaja midagi,omas ajas ajasid asja ära küll.Mosse diagonaal rehvi sai mitu korda lasta prottida,radiaalid läksid enamjaolt enne laiali kui muster ära kulus.Kuna sõber oli seal tehases töötanud siis oli asi lihtne ,kogu protsess oli kiire ja alati omad rehvid tagasi.Talvel sõitmiseks sai lastud luxi muster panna,suverehvile sai alguses mingi ebamäärane muster pandud aga hiljem hakati Mi 16 mustrit panema.MinuL küll ühegil rehvil muster pealt ära ei lennanud.Hilisemalt sai hakatud juba ainult MI -16 sõitma ja talveks luxi mustriga rehvidega,sest rehvid olid suht vabalt käes,vähemalt jooks oli garaazis varuks.Kui metsamajandid hakkasid saama Soomest oma kauba vastu Nokia rehve siis sellest ajast on talvel alati korralikud rattad all olnud,see võis olla ast 86 või 87.