Kgb Pobeda

Genekas "laeb" ennast ise ümber.

Aga väga vinge asi on saanud, milles ma üldse ei kahelnudki.

hp
Vasta

(14-07-2019, 12:06 PM)motamees Kirjutas:  Genekas "laeb" ennast ise ümber.

Pluss läheb läbi korpuse genekasse ja ergutus ning geneka klemmi all on mass? Või kuda see toimib?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(14-07-2019, 12:49 PM)viplala Kirjutas:  Pluss läheb läbi korpuse genekasse ja ergutus ning geneka klemmi all on mass? Või kuda see toimib?

Sõnastame pisut ümber.

Pluss läheb läbi korpuse genekasse ja ergutus ning geneka klemmi all on miinus.
 
Voolu suunda mõjutab magnetvälja suund ja magnetväli muutub vastavalt voolu suunale. Kui võtta "pluss korpuses" genekas ja ühendada teistpidi, siis natukese aja pärast muutubki ta "miinus korpuses" genekaks. Korra on nagu lühise tunne. Umbes nii see toimub, sõnastamisega võib mul raskusi olla.
PS. Ärge seda vahelduvvoolu genekaga proovige.

hp
Vasta

(14-07-2019, 06:50 AM)Mufff Kirjutas:  
(13-07-2019, 22:15 PM)Formika Kirjutas:  
(13-07-2019, 21:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.

Hiiul remonditakse genekaid ja tehakse seda päris hästi. Kui on soovi, võin otsida numbri.
Gaz-51 radiaatori kork peaks varudes olemas olema ja isegi päris uus. Otsin üles ja teen pildi.

Milline neist?

   

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(15-07-2019, 09:26 AM)Mufff Kirjutas:  
(14-07-2019, 06:50 AM)Mufff Kirjutas:  
(13-07-2019, 22:15 PM)Formika Kirjutas:  
(13-07-2019, 21:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.

Hiiul remonditakse genekaid ja tehakse seda päris hästi. Kui on soovi, võin otsida numbri.
Gaz-51 radiaatori kork peaks varudes olemas olema ja isegi päris uus. Otsin üles ja teen pildi.

Milline neist?
Pildi järgi raske otsustada, tahaks valikust paremat, kui sobib.
Vasta

Loll saab kirikus ka peksa. Sain kirjandust, mis õpetab kuidas generaatorit ümber polariseerida. Võibolla polegi õhtal.
   
   
Vasta

(15-07-2019, 13:51 PM)Formika Kirjutas:  
(15-07-2019, 09:26 AM)Mufff Kirjutas:  
(14-07-2019, 06:50 AM)Mufff Kirjutas:  
(13-07-2019, 22:15 PM)Formika Kirjutas:  
(13-07-2019, 21:15 PM)Aspelund Kirjutas:  Mis selle generaatori koodiks on?

A.
 Võtan ta Esmaspäeval maha. Siis saan koodi.

Hiiul remonditakse genekaid ja tehakse seda päris hästi. Kui on soovi, võin otsida numbri.
Gaz-51 radiaatori kork peaks varudes olemas olema ja isegi päris uus. Otsin üles ja teen pildi.

Milline neist?
Pildi järgi raske otsustada, tahaks valikust paremat, kui sobib.

Korkidel on peal erinevad kirjad. Üks on tühi, teistel 0,3kg/cm3 kohta ja kolmandal 0,65kg/cm3 kohta.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Kaasfoorumlane Aspelund on isegi sellise video leidnud, millest mulgi aimu ei olnud. Seda televisiooni värki ma teadsin ja andsin loa selle saate tegemiseks. Seal ka muidugi natuke liialdatud. Polnud see auto pea olematu midagi. Postituse alguses näha, millisena ma ta sain. Mis muidugi ei välista seda et poisid ta seal ennem räbalana ei leidnud ja minu jaoks juba suupärasemaks tehti. Ja muidugi mingit KGB muuseumi mul ei ole. Kuigi kunagi sai mõtet heietatud, et midagi sellist võiks kunagi aretada aga see on ainult momendil idee tasandil. Momendil käib auto kallal vigade parandus. Kahjuks pole mahti saanud isegi genekat maha võtta. Suve aeg ja paljud tahavad naisi võtta. Poiss läks ka Hiiumaale puhkama ja nüüd on need pulmasõidud minu kaela veeretatud. Meil kolm autot välja pakutud selleks (GAZ 21, GAZ 12, GAZ 13). Muidugi selle televisiooni saatega tegin endale karu teene. Juba kiusatakse ja tahetakse autot ära osta. Ikkagi ainuke maailmas.
Vasta

Sai Pobiga paar päeva jamatud. Selgus et polariseerimise muutmiseks tuleb relee regulaatori kaks äärmist klemmi omavahel 5 sekundiks ühendada ja ongi kogu moos. Hirm, et genekas on läbi osutus asjatuks. Kõik töötab. Ampermeeter näitab laadimisel jälle +. Sai täiendatud tööriista komplekti ja muidu paar pisiviga, nagu mõned valed klambrid vahetatud. Tosooli lasi ka üks läbi. Selle saime ka pidama. Eks tolle aja jahutus süsteemid olid ikka mõeldud veega täitmiseks aga kes viitsib sellega tänapäeval jannata. Kui suvepuhkused läbi saavad, siis tuleb musta numbri komisjon kutsuda ja lasta korraga nii poisi 21E-le kui minu 20G-le hinnang anda.  Eks siis saab sellele projektile joone alla tõmmata.
Vasta

Ukraina ZA RULJOM is ilmus ka Pobedast üllitis.
.pdf 082-087_Pobeda.pdf Suurus: 538.67 KB  Tõmbamised: 488
Vasta

(19-08-2019, 20:24 PM)Formika Kirjutas:  Ukraina ZA RULJOM is ilmus ka Pobedast üllitis.

Tekstis on räägitud salongi plafoonist, mida on kõikjal kasutatud. Sattusid korraga lauale kaks plafooni klaasi. Üks tänapäeva  GAZ veoauto oma ja teine nikeldatud  võru sees vanematest aegadest. Silmitsemisel märkasin klaaside kõrguste reinevust ja eemaldanud võrud, selguski siledal laual olevate klaaside erinevad kõrgused. Tänapäeva piimvalge klaas on kõrgem ja vahib seetõttu rohkem võru seest välja.   Lihtsalt väike ääremärkus. 

 Parimat  h2rra.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(19-08-2019, 21:40 PM)h2rra Kirjutas:  
(19-08-2019, 20:24 PM)Formika Kirjutas:  Ukraina ZA RULJOM is ilmus ka Pobedast üllitis.

Tekstis on räägitud salongi plafoonist, mida on kõikjal kasutatud. Sattusid korraga lauale kaks plafooni klaasi. Üks tänapäeva  GAZ veoauto oma ja teine nikeldatud  võru sees vanematest aegadest. Silmitsemisel märkasin klaaside kõrguste reinevust ja eemaldanud võrud, selguski siledal laual olevate klaaside erinevad kõrgused. Tänapäeva piimvalge klaas on kõrgem ja vahib seetõttu rohkem võru seest välja.   Lihtsalt väike ääremärkus. 

 Parimat  h2rra.
Noh, kogu sellesse teksti tuleb suhtuda kui "Slaavilikku liialdusse" Kogu jutt hämmastavast muuseumist jne. Jutt on alati olnud erakogust. Lihtsalt mul on õnnestunud soetada rida kunagisi Kremli saateautosid, mida teistel ei ole või selliseid, mida on väga vähestel.
Vasta

Mitu kuud pole Pobi teemadel sõna võtnud. Aga nüüd sain kätte Vanasõidukiks Tunnistamise Akti  ja nigu alati vigu ja möödapanekuid jagub. 
Aga eks kõigist järjekorras.
 1. Sisepolster - ustel puudub iseloomulik ülemine dermantiinist riba. (-2 punkti)    Kuna hinnati esimest korda Pobedat, siis teadmatusest.

 2. Armatuur  - Embleemi põhi värvitud punaseks, kindalaeka papp tänapäevaste valmistajalogodega. (-0,5 punkti)  Kirjutatud pole, mis värvi see logo peaks olema ja kindalaekale leida 62 aasta tagust pappi on lootusetu ettevõtmine. Kuidagi see logo sinna ikkagi jäi. Arvan, kuna põhjalikult valgustati armatuuri tagune üle, siis kindlasti see logo kuskilt paistis.

 3. Kapott -  Esikapotil ees ja külgedel olevate embleemide osa värvitud punaseks, peaks olema kerevärvi, tagakapoti fiksaator värvimata, tagakapoti sisseküljel oleval värvilipikul info taastamisel kasutatud värvi kohta. (-1 punkt)   No ei ole ma näinud rohelistel Pobidel rohelise põhjaga embleeme jne. Värvilipikule lasin jah panna kasutatud värvi ja seda teadmiseks tulevastele põlvedele.

 4. Muud välisfurnituuri elemendid - Uste ja kapoti hingede kinnituspoldid värvimata. (-0,5 punkti)  Noh sai tsingitud.

 5. Toitesüsteem - Torustiku stutserid tänapäevased, väiksema vütmekandjaga, paagi juures täiendav filter (-0,5 punkti) Ei oska kommenteerida, sai jah lisa kütusefilter pandud, kun ZIM karbuss on väga tujukas. Peideti küll hästi ära aga ...

 6. Jahutussüsteem - Veepumba ja termostaadi korpus värvitud mustaks. (-1,5 punkti) Ei oska kommenteerida.

 7. Mootoriga seotud abiseadmed - Paigaldatud vana tüüpi süütepool B-1 asemel, Keskjuhtme otsas kummilutt ülearune (-2 punkti) No see omast rumalusest, või teadmatusest. Mul neid uuemaid paar tükki olemas. Eks vahetan ära.

 8. Valgustusseadmete opt. ja el. elemendid - Uuemad 70-nendatest. (-3 punkti)  Tuleb nii välja.

 9. Mõõteriistad - Spidomeetri ja kella võrude väline osa värvimata. Näidikute plokk mitte selle mudeli kohane (UAZ) (-3 punkti).  Ei tulnud selle pealegi, sai ostetud Pobi oma pähe. 

 10. Juhtmestik - Tänapäevane kaitsekate. (-1 punkt)  Ime et veel istmekatetes vana aja niite ei nõuta Big Grin.

 11. Muud elektri ja abiseadmed - Jahutusvedeliku kontroll-lamp rohelise asemel punane, näidikute valgustuse lüliti ja uksepostidel laevalgustuse lülitid uuemast ajast. (-1,5 punkti)  Siin annab vast midagi tasapisi parandada.

Originaalsus siis 96,87 %. Selle akti kehtivusaeg on 12 aastat. Eks selle aja jooksul saab midagi ära parandada, aga üle 98% niikuinii ei saa.
Vasta

Vägevad autod ja vägevad taastajad! Uskumatu, mis töö on tehtud! Respect!
Vasta

(24-11-2019, 16:18 PM)Formika Kirjutas:   2. Armatuur  kindalaeka papp tänapäevaste valmistajalogodega. (-0,5 punkti)  Kirjutatud pole, mis värvi see logo peaks olema ja kindalaekale leida 62 aasta tagust pappi on lootusetu ettevõtmine.
Tekkis mõte, et ega see kindalaegas äkki samasugusest papist tehtud polnud, millest GAZ 51 laepolster?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

GAZ-51 laepappide materjal on muidu teistsugune kui GAZ 51A laepapp, et asja raskemaks teha  Big Grin
Vasta

(25-11-2019, 23:40 PM)gruppen Kirjutas:  GAZ-51 laepappide materjal on muidu teistsugune kui GAZ 51A laepapp, et asja raskemaks teha  Big Grin

GAZ 51A laepappi ma tegelikult silmas pidasingi, kuna seda peaks ehk ikka kusagilt leidma. Ja tegelikult, tuleb meelde, et ka minu enda '89. a. IŽ 412 pagasnik oli originaalis sarnase halli papiga seestpoolt vooderdatud (läks muidugi lõpuks väga koledaks ja sai 2140 plastsisuga asendatud).

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Ühe teekonna lõpp, mida siin sai jagatud tiba rohkem kui 2 aastat. Tegelikult auto leidmisest kolm aastat ja 2 kuud. Enne Foorumisse panekut sai ikka palju eeltööd tehtud, juppe muretsetud ja tegijatega läbirääkimisi peetud. Nüüd siis võib teema lukku panna, kui just mingit hullumeelset pakkumist ei tule, millele raske ära öelda. Tegelikult kogu KGB liin on enam vähem koos -  GAZ M1V8 (seda pole loota enne 2021 a kevadet), GAZ 20G (96,87% originaal), GAZ 23B (99% originaal), GAZ 2424, mis meil tegelikult juba oli tehtud aga läks Moskvasse ja teise teeme parema (valmib 2020 Jaanipäevaks) ja GAZ 31013, mis peaks suguküpseks saama 1. maiks 2020.  Muidugi on sellest reast puudu kaks erimit, nagu 2410 baasil valmistatud GAZ 2434 ja GAZ 3101 baasil tehtud 31011-t. Esimise auto puhul siis väikesed erinevused kere detailides ja teisel GAZ 14 (31013) mootori asemel kasutatud GAZ 13 (31011) mootorit. 
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne