Töönädal nagu naksti läbi ja midagi ka ära tehtud.
Radikas sai näiteks omale hoidja.
Pole küll midagi uhket, kuid kinni ta on ja kui vaja saab kiirelt 4 polti lahti lasta ja eest ära tõsta koos cooleri ja kondiradikaga.
Puhastamiseks hakkavad eesmised radikad ka lihtsalt ära käima aga pole leidnud sobivat kondi radikat veel.
Ette läheb aku ja raam ise läheb kummilehtede peale.
Mootor sai omale õlifiltri ja õlijahuti mis veega käib sest ette veel üks radikas panna kahe toruga ja millel on kalduvus veeradikat õlitada ei tundu kuigi hea mõte olevat.
Vesi hakkab tulema sellest generaatori tagusest punnist mille kättesaamine ei olnud üldse lihtne aga nüüd on ta käes.
Sinna aga on pump ta survega löönud kuid sealtsamast tuleb ta sisse ja pole veel jõudnud soojeneda.
Tegu on ka üsna kummalise korgiga sest välismõõt on nagu tollisel torul aga samm on 12".
Seega läks vett vedama plaan osta poest nippel 16mm voolikule ja teema unustada.
Pidi treima ja pingis koonuskeerme lõikama aga tehtud ta sai.
Filtri jalale oli ka pikemat stutsi vaja mis läbi jahuti ulatub ning see sai ka tehtud.
Lihtne oleks kui ka filtrijalal oleks sama keere olnud kui filtril aga sinna on miskipärast 22x1,5 tehtud...
Ma neid jalgu oleks pidanud tegema ma küll oleks mõlemasse otsa sama keerme teinud nagu kõigil automootoritel on ja stutsile keerme peale rullinud mitte treinud kuuskandist stutsi ja seda kahelt poolt keermestanud.
Venemaal aga tundub treiali elukutse au sees olevat nagu ka karvased keermed.
Pingis ise lõigatud on sellega võrreldes peegelsile.
Siis turbo sai ära paigutatud traktorile sobivasse kohta ja kui algul tundus, et tuleb ise kollektor teha siis poes oli Ukraina turbokollektor ja sisse vaadates nii siledat pinda pole paljudel lääne autodelgi ning ei maksnud ka suurt midagi.
On seadmetesse investeeritud tundub...
Maha aga on venelased oma turbod kuskilt teinud sest Garrett läheb peale 1:1.
Kapotti sai ka mõeldud ja välja sai mõeldud, et piiratud võimalustega pole mõtet väga keerulist ette võtta.
Samas päris külmkappi ka ei tahaks mootori peale kummuli keerata ja seega liigub mõte millegi sellise suunas.
Eesmärgiks siis eriliselt madal siluett ja laius, et nähtavus ette oleks maksimaalne.
Idanaabrid teevad muidugi igasuguseid, kuid paraku näevad need ka kõverad ja mõlkis välja ja prooviks reaalsema asja teha kus pole siledaid pindasid mis lainesse tõmbavad vaid kõik pinnad oleks ühes suunas kumerad ja ei peaks raami alla ehitama.
Igatahes mõned visandid on tehtud ja kui on kellelegi sobivam kuju silma jäänud võib lahkesti vihjata.
Viimane versioon nende kahe ristand.
Paremaid ideid ei ole hetkel ja arvatavasti läheb viimane versioon plasmalõikusse et kontuurid siledad tuleks.